Фрегат інтернет провайдер, Дніпро
Вже 20 років провайдер Fregat забезпечує абонентів якісним зв’язком. Ми поруч заради ваших нових починань та заради дрібних витівок. Fregat завжди на вашому боці. Ми ж Свої!
Скільки б бренд не був на ринку, важливо не зупинятися. Ми запровадили програму встановлення акумуляторів на обладнання у будинках, постійно працюємо над енергонезалежністю...
детальніше Інтернет-провайдери
Техподдержка Фрегат, это нечто - Відгуки про Фрегат інтернет провайдер, Дніпро
Компания совершенно не инвестирует в охват подключений PON вне Днепра. Каменское даже не планируют переводить на эту технологию.
Так же хочу отдельно рассказать про техническую поддержку Фрегат. Она стала просто отвратительная. Если вдруг у вас неполадки в сети или пропал интернет, вы в течении многих дней подряд будете получать совершенно одинаковые отписки стандартными фразами. "За вашою адресою виявлена технічна несправність. Робимо все можливе, щоб відновити інтернет-з'єднання якомога швидше. Розуміємо, наскільки важливий для вас доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви можете зазнавати через цю ситуацію. Дякуємо за розуміння!
Орієнтовні терміни відновлення - завтра протягом дня."
И так будут отвечать 1-2-3-4-5-6-7 дней, после вашей заявки. И на резонные замечания что это писали вчера, позавчера а сегодня до сих пор нет интернета вам ответят " Розуміємо, наскільки важливий для Вас доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви можете зазнавати через цю ситуацію. Робимо все можливе, щоб відновити інтернет-з'єднання як можна швидше. Дякуємо за розуміння."
Всё, на этом вся техподдержка заканчивается. Ничего не происходит. Все сидят ровно на #опе и ждут что неисправность сама исправится, после очередного отключения света.
Настолько хр#новым как сейчас, Фрегат не был никогда.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам за те, що вже багато років довіряєте нам і користуєтеся нашими послугами. Ми цінуємо вашу лояльність і дуже шкодуємо, що останнім часом наш сервіс вас розчарував.
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо розширення покриття PON-технології поза межами Дніпра, зокрема в Кам'янському. На жаль, у даний момент впровадження цієї технології в деяких регіонах дійсно обмежене через технічні та інфраструктурні чинники. Проте ми постійно аналізуємо можливості модернізації мережі та розширення покриття PON-технології і сподіваємося, що з часом ситуація зміниться.
Щодо технічної підтримки, ми щиро перепрошуємо за невідповідний рівень обслуговування. Ваші зауваження щодо стандартних відповідей і затримок у вирішенні проблем ми сприймаємо дуже серйозно. Ми працюємо над вдосконаленням процесів технічної підтримки, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та забезпечити швидке й ефективне реагування на ваші запити.
Розуміємо, наскільки важливий для вас стабільний доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за всі незручності, які ви могли зазнати. Дякуємо за ваше терпіння і за те, що поділилися з нами своєю думкою. Ми докладемо максимум зусиль, щоб поліпшити якість наших послуг і виправдати вашу довіру.