Придбала в травні 23 року Xiaomi note 12,пропрацював 8-10 місяців почав глючити,темний екран,неможливо підняти вхідні дзвінки,понесла по гарантії і почалось,4 рази здавала в ремонт( це сервіс Росан і в сам Фокстрот) то вони перезапуск робили,то до заводських налаштувань повернули і так я терпіла і мене," посилали," 6разів,навіть на місяць гарантію продовжили до кінця червня,а 11 липня ( після мого дзвінка на гарячу лінію) мені сказали прийти і написати заяву вручну на повернення коштів,бо попередня була написана на їхньому бланку,і вуаля через пару днів і то після мого енного дзвінка відповідь,вам відмовлено,так як кінці червня закінчилась гарантія.То 11 липня вони про це не знали??? Фокстрот - дно і лузери,директор магазину на Княгині Ольги не компетент,так з людьми не поступають,не раджу брати там товари .Ніхто не хоче відповідати,а ще горяча лінія постійно була занята- це теж дно.
Доброго дня. Нам дуже шкода, що сталась така ситуація! Прохання надіслати Ваше звернення нам нашу електронну пошту: [email protected] і вказати Ваш номер телефону на який був придбаний товар для детального розгляду Вашої ситуації та надання зворотного зв'язку.
Xiaomi note 12. - Отзывы о Фокстрот
Фокстрот - дно і лузери,директор магазину на Княгині Ольги не компетент,так з людьми не поступають,не раджу брати там товари .Ніхто не хоче відповідати,а ще горяча лінія постійно була занята- це теж дно.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353