Світозар Отзыв написан 17 декабря, 2020 год60 просмотров
Замовив і оплатив даний обігрівач 30.11.20 , аж 7.12.20 доставили НП. Посилка була розкомплектована, обігрівач неробочи, відмовився 16.12.20 доставили інший також розкомплектований!!! Наразі тільки розчарування. Будь ласка перевіряйте комплектність і справність товару перед відправленням. А я наразі чекаю повернення коштів, і змушеий буду купувати товар в іншому магазині. Жалко потраченого часу
Достоинства:
Гарно і вічливо консультують по телефону
Недостатки:
Безвідповідальне відношення продавців при відправлені товару.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер замовлення / чека
Безвідповідальне відношення продавців - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер замовлення / чека
З повагою, Олена
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353