Отзыв о Фокстрот по адресу Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 замовив в інтернеті товар, видавали з такою кислою міною і таким поглядом, що я просто мовчав і боявся навіть шось спитати. мужик на видачі кривився а касир ледь з третього разу підняла 5 точку шоб помогти. що коіться? у вас всюди так навчають персонал?
Добрий день. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу детально розібратися в даній ситуації, прохання надіслати це звернення на нашу електронну адресу [email protected] і вказати номер замовлення та Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
З повагою, Ірина Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 Дійсно,"Фокстрот"-то розвод. Другий день нема можливості підкючтити пралку до того місця де стояла стара пралка.... Взяли майже 600 грн. за неіснуючий сервіс... Сервісний центр Самсунга не вимагає сертифікованого підключення,да і нашому місті він не займається цим,а в основному ремонтом.... Вбитий тиждень непрацюючої пралки... Більш цей магазин не пораджу нікому... Ганьба...
Добрий вечір! Приносимо щирі вибачення за завдані незручності! Хочемо розібратися та допомогти в даній ситуації, для цього прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 Сервіс " Фокстроту"просто зашкалює ... Чотири дні везли пралку,і то,як би не позвонив сам,то не відомо,коли б то було.... А тепер,ще й типу підключка(хоча всі уточнили,чи була машинка інша підключена) протягом трьох робочих днів... І ще, виявляється,треба приїхати ще в магазин,бо забули активувати послугу підключення... Нікому не раджу "Фокстрот"з великою побутовою технікою. Максимум,що купити-"флешку"...
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Отзыв о Фокстрот по адресу Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 Кавоварка уже не працювала на 4 ень. Купили 8.01, 13.01 уже не працювала. Брак техніки у Фокстроті не підлягає ні обміну ні поверненню коштів. Обслуговування жахливе. Відповідь така: міняти не буду, кошти не повертаю, то вже не мої компетенції
Вітаємо! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 07.11.2021 у магазині Фокстрот, який знаходиться за адресою м. Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 був придбаний телефон Samsung SM-M22F Galaxy M22 вартістю 5999 грн. а також аксесуари до нього на загальну суму 6443 грн. 13.11.2021 нами було виявлено, що телефон неналежної якості ( перестав працювати дисплей). При зверненні в магазин з вимогою повернути гроші в 14-денний термін нам було відмовлено... Читать отзыв 07.11.2021 у магазині Фокстрот, який знаходиться за адресою м. Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 був придбаний телефон Samsung SM-M22F Galaxy M22 вартістю 5999 грн. а також аксесуари до нього на загальну суму 6443 грн.
13.11.2021 нами було виявлено, що телефон неналежної якості ( перестав працювати дисплей).
При зверненні в магазин з вимогою повернути гроші в 14-денний термін нам було відмовлено і рекомендовано звернутися в сервісний центр для діагностики. Ніколи не робіть цього, оскільки під видом діагностики вони хочуть , щоб ви ремонтували телефон в СЦ ! Керуючий просив скласти акт про ремонтонепридатність виробу. Вимагайте відразу повернення коштів!
15.11.2021 було зроблено діагностику в авторизованому СЦ Samsung. Згідно довідки про технічний стан телефону СЦ встановлено: - не працює дисплейний модуль; - апарат в гарантійному стані; - слідів стороннього втручання, потрапляння вологи чи механічного пошкодження не виявленно.
Того ж дня, 15.11.2021 було написано Заяву про повернення коштів за товар неналежної якості і відшкодування завданих збитків на імя керуючого магазину
17.11.2021 ми отримали листа-відповідь, в якій нам відмовлено в поверненні коштів і завданих збитків, а запропоновано зробити гарантійний ремонт і користуватися в подальшому відремонтованим телефоном сумнівної якості і походження .
З того , що Фокстротом нам було продано товар неналежної якості, ми робимо висновок, що у Фокстроті товар " базарної" якості.
Але є трохи відмінність: коли купуєш товар на ринку, то продавці принаймі не посилають покупця відвідати сервісний центр, як було у нашому випадку. А беруть на себе зобовязання і самостійно встановлюють причину.
Ось наш випадок описаний іншими покупцями 6 років тому назад. Схоже, що Фокстрот як працював за тією ж схемою 6 років назад, так і далі продовжує це робити:
Ми наполягаємо, що хочемо повернення коштів за телефон і аксесуари, а також компенсації за діагностику.
Підстава: нам продано телефон неналежної якості, і ми хочемо його повернути в термін до 14 днів з моменту покупки згідно ЗУ " Про захист прав споживачів"
Вітаємо! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції від ситуації, що склалася. Для того, щоб ми мали змогу розібратися та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353 Показать 1 ответ
Фокстрот - Луцьк видача
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Пральна машина
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Пральна машина
Для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Нижче бути і не може
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Впарили товар базарної якості
13.11.2021 нами було виявлено, що телефон неналежної якості ( перестав працювати дисплей).
При зверненні в магазин з вимогою повернути гроші в 14-денний термін нам було відмовлено... Читать отзыв 07.11.2021 у магазині Фокстрот, який знаходиться за адресою м. Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 був придбаний телефон Samsung SM-M22F Galaxy M22 вартістю 5999 грн. а також аксесуари до нього на загальну суму 6443 грн.
13.11.2021 нами було виявлено, що телефон неналежної якості ( перестав працювати дисплей).
При зверненні в магазин з вимогою повернути гроші в 14-денний термін нам було відмовлено і рекомендовано звернутися в сервісний центр для діагностики. Ніколи не робіть цього, оскільки під видом діагностики вони хочуть , щоб ви ремонтували телефон в СЦ ! Керуючий просив скласти акт про ремонтонепридатність виробу. Вимагайте відразу повернення коштів!
15.11.2021 було зроблено діагностику в авторизованому СЦ Samsung. Згідно довідки про технічний стан телефону
СЦ встановлено:
- не працює дисплейний модуль;
- апарат в гарантійному стані;
- слідів стороннього втручання, потрапляння вологи чи механічного пошкодження не виявленно.
Того ж дня, 15.11.2021 було написано Заяву про повернення коштів за товар неналежної якості і відшкодування завданих збитків на імя керуючого магазину
17.11.2021 ми отримали листа-відповідь, в якій нам відмовлено в поверненні коштів і завданих збитків, а запропоновано зробити гарантійний ремонт і користуватися в подальшому відремонтованим телефоном сумнівної якості і походження .
З того , що Фокстротом нам було продано товар неналежної якості, ми робимо висновок, що у Фокстроті товар " базарної" якості.
Але є трохи відмінність: коли купуєш товар на ринку, то продавці принаймі не посилають покупця відвідати сервісний центр, як було у нашому випадку. А беруть на себе зобовязання і самостійно встановлюють причину.
Ось наш випадок описаний іншими покупцями 6 років тому назад. Схоже, що Фокстрот як працював за тією ж схемою 6 років назад, так і далі продовжує це робити:
https://www.otzyvua.net/fokstrot/review-327971
Отож наші вимоги незмінні:
Ми наполягаємо, що хочемо повернення коштів за телефон і аксесуари, а також компенсації за діагностику.
Підстава: нам продано телефон неналежної якості, і ми хочемо його повернути в термін до 14 днів з моменту покупки згідно ЗУ " Про захист прав споживачів"
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353 Показать 1 ответ