Наталія Отзыв написан 30 января, 2025 год5 просмотров
Першим "сюрпризом" було те, що кошти фактично не повертаються. Змушена була терміново поміняти квитки, і в разі раптом нові не куплю, то скористаюся тими, що є, вирішила купити нові, а потім здати попередні. і тут - опа! - замість грошей - вам ваучер на наступну поїздку. А чи захочеться ще раз скористатися послугами такого перевізника, якщо 1. туалет не працює, або працює з милості водіїв (маршруту 3205 окремий привіт - милі водії, ви люди, чи хто, 32 години їхати). після скарг відкрили, але кран і змив не працювали, гігієна на нулі, тут питання, про що думає керівництво, коли випускає несправний автобус в рейс. за немаленькі гроші пасажири мають отримати проблеми зі здоров'ям? 2. Зупинки, які анонсували - 3!!! за 32 години. не кажу про чай і каву, яку інші перевізники пропонують на довгих рейсах, але не зупинятись, щоб люди хоча б воду купили, то вже називається с... 3. Можна ж було попросити, щоб зупинились, але важко просити тих, хто хамить та кричить весь час. Тому Flixbus, ви або робіть квитки відповідні послугам, вірніше їх відсутності, тобто дешевими і люди будуть знати, що очікувати.І пам'ятайте - ви перевозите ПАСАЖИРІВ\ ЛЮДЕЙ!!! А я тепер в роздумах, що робити з вашим г..им ваучером.
подорож і повернення коштів - Отзывы о Flixbus
отзыв
Комментарии к отзыву