Гость Отзыв написан 13 июня, 2022 год1015 просмотров
Як раз зараз їду рейсом N1360B Berlin-Przemyśl. Купувала квиток онлайн, ще й доплатила за конкретне місце (картинка 1). А зайшовши в автобус, виявилось, що це якесь зовсім інше планування. Місця тут абсолютно не відповідають. Я купила місце 3D, а його просто не існує бо там сходи🤷🤬, хоча на їхньому плані розміщення крісел сходи повинні бути зліва (картинка 2), а вони взагалі справа і тому саме мого місця не існує, за те є місця 3А і 3В, яких як раз не повинно бути, але вони мені таке продали, таке враження, що в онлайні взагалі був план одноповерхового автобусу,і написавши їм в службу підтримки, вони мені, блін, запропонували просто відшкодувати ціну на цю додаткову послугу бронювання, щастя то яке, а що взагалі мені зараз робити - то не відповіли, їм дуже шкода, що так трапилось, глибоко стурбовані🤬🤬🤬 (картинка 3). Дуже сильно не рекомендую! Так, автобус виглядає гарно, двоповерховий, нормальні крісла/інтернет/розетки, але це все перекривається такою фігньою! Бо ось зайняла поки що вільне місце яке є, і сиджу думаю, чи не зайде власник цього місця десь пізніше, і мені прийдеться мігрувати по всьому автобусу, так навіть не поспиш, бо постійно переживаєш🤬🤬🤬
Не співпадіння бронювання онлайн в реальності? - Отзывы о Flixbus
отзыв
Комментарии к отзыву