Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася,... Читать отзыв Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася, щоб не зробити їй зауваження. Настрій зіпсований на весь день. Вважаю, що вона не зовсім розуміє, як треба поводитися з покупцями і не прослуховувала інструктаж керівництва магазину на цю тему. Непогано було б провести його повторно індивідуально для неї.
Доброго дня! Ми цінуємо кожного клієнта, і така поведінка консультанта не відповідає нашим стандартам обслуговування. Нам дуже важливо розібратися в ситуації та виправити її. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах, вказавши орієнтовний час вашого візиту та описавши зовнішність консультанта – це допоможе нам вжити необхідних заходів. Дякуємо за ваш зворотний зв’язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Магазин Ева, ул. Космическая 87,в торговом центре. Должны учесть, что когда к вам приходят люди в возрасте за покупками, постоянные клиенты, и хотят списать бонусы, а вы предлагаете воспользоваться телеграм ботом, по ссылке.( Это касается новенькой молоденькой девушки продавщицы) Что не у всех есть крутые дорогие телефоны с приложениями, есть и кнопочные, с которых невозможно зайти куда либо. Учитывайте и... Читать отзыв Магазин Ева, ул. Космическая 87,в торговом центре. Должны учесть, что когда к вам приходят люди в возрасте за покупками, постоянные клиенты, и хотят списать бонусы, а вы предлагаете воспользоваться телеграм ботом, по ссылке.( Это касается новенькой молоденькой девушки продавщицы) Что не у всех есть крутые дорогие телефоны с приложениями, есть и кнопочные, с которых невозможно зайти куда либо. Учитывайте и это пожалуйста.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук та надану інформацію. Ваші зауваження прийняті до уваги, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та зробити процес списання бонусів зручним для кожного.
Важко зрозуміти ціни на товари, оскільки не прибирають старі цінники, а просто ліплять поверх. Також цінники часто один на одному і не зрозуміло, поки не почнеш сам копатись і розбиратися, що і до чого. Коли запитуєш у продавців, то вони так само просто копаються і шукають. Це не зручно, забирає купу часу і часто просто набридає, тому просто йду, нічого... Читать отзыв Важко зрозуміти ціни на товари, оскільки не прибирають старі цінники, а просто ліплять поверх. Також цінники часто один на одному і не зрозуміло, поки не почнеш сам копатись і розбиратися, що і до чого. Коли запитуєш у продавців, то вони так само просто копаються і шукають. Це не зручно, забирає купу часу і часто просто набридає, тому просто йду, нічого не купуючи.
Єва за адресою вулиця Старосінна, буд.2, Одеса, Одеська область, 65000
Не ходжу туди окрім надзвичайних ситуацій. Продавці стоять над головою і дико вибішують, а на касі ні "доброго дня" ні "до побачення" та сама проблема з цінниками. Стоїть одна ціна, а на касі інша.
Достоинства:
Деякі окремі ввічливі працівники, яких, на жаль, дуже мало
Доброго ранку! Для перевірки інформації та можливості вжити належних заходів, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть дату та орієнтовний час вашого візиту. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Замовляю на EVA.ua вже не вперше — зручно, що можна придбати все для себе й дому в одному місці. Косметика, засоби догляду, товари для дому — усе в наявності, часто бувають акції та приємні знижки 🛍️ Цього разу замовляла шампунь, крем для обличчя та кілька дрібниць для дому. Замовлення оформила швидко, оплатила онлайн — усе без проблем. Через 2 дні... Читать отзыв Замовляю на EVA.ua вже не вперше — зручно, що можна придбати все для себе й дому в одному місці. Косметика, засоби догляду, товари для дому — усе в наявності, часто бувають акції та приємні знижки 🛍️
Цього разу замовляла шампунь, крем для обличчя та кілька дрібниць для дому. Замовлення оформила швидко, оплатила онлайн — усе без проблем. Через 2 дні вже забрала посилку у відділенні.
Єдиний мінус — одна з позицій виявилася відсутньою, хоча на сайті показувало "в наявності". Гроші повернули, але трохи неприємно, бо розраховувала на цей товар. Також було б добре, якби краще запаковували косметику — коробка прийшла трохи пошкодженою, хоча самі товари не постраждали.
Загалом — нормальний сервіс, зручно для повсякденного шопінгу. Якщо врахують побажання клієнтів — буде ще краще 💄💚
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук та надану інформацію. Ваші зауваження взяті до уваги. Ми вживемо належних заходів, щоб покращити вашу думку у майбутньому.
Сподіваємось, що ваші наступні замовлення на EVA.UA принесуть лише позитивні враження. Дякуємо, що залишаєтесь з нами 💚
Будь ласка проведіть виховну роботу з операторами, щоб приносили від імені магазину вибачення клієнтам якщо магазин припустився помилки та не те прислав клієнту в замовленні. Оплатив біля 10 тис. грн за чоловічий парфум, отримав жіночий. Як результат не приємні враження та заморозка коштів. Через тиждень запропонували повернути товар, але без жодних вибачень за незручності. Також прохання... Читать отзыв Будь ласка проведіть виховну роботу з операторами, щоб приносили від імені магазину вибачення клієнтам якщо магазин припустився помилки та не те прислав клієнту в замовленні. Оплатив біля 10 тис. грн за чоловічий парфум, отримав жіночий. Як результат не приємні враження та заморозка коштів. Через тиждень запропонували повернути товар, але без жодних вибачень за незручності.
Також прохання провести навчальну роботу, щоб на складах пакувальники були більш уважними та вкладали в коробку саме те, що замовив клієнт.
А клієнтам, порада провіряти при отриманні товар. Я цього не зробив ось і отримав досвід..
Доброго дня! Для перевірки інформації, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте номер замовлення. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Вартість товара не співпадає.. На ціннику одне в чеку інше.. якщо б один товар, то ще можна зрозуміти. Купила дві помади і дві по цінам не співпали з цінниками. Поруч інших помад не було, і цінників теж. То виявилось, що якції не є акціями.)))) І ще дуже жарко. В магазині неможливо бути більше 2 хвилин. Дівчини в футболках. А... Читать отзыв Вартість товара не співпадає.. На ціннику одне в чеку інше.. якщо б один товар, то ще можна зрозуміти. Купила дві помади і дві по цінам не співпали з цінниками. Поруч інших помад не було, і цінників теж. То виявилось, що якції не є акціями.)))) І ще дуже жарко. В магазині неможливо бути більше 2 хвилин. Дівчини в футболках. А з вудиці в курткаж чи в шубах просто жах. Треба забігати і бистро тікати, бо за хвилину весь мокрий. Запоріжжя, Рубана.
Доброго ранку! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Дуже часто заходячи в Єву знаходжу відкриту косметику. Особливо від бренду Мейбелін та інших (в в нема тестерів). А якщо вони навіть є то вони м'яко кажучи не в найкращому виді. Консультанти, будь ласка звертайте на це увагу!
Доброго ранку! Анастасіє, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть місто та адресу магазину, щоб ми мали змогу перевірити інформацію. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Більше п'яти років купую товари в Єві. І з появою інтернет-магазину EVA та доставкою у точки видачі я почав ще більше купувати. Бо це зручно. Але сам сайт взагалі незручний. По-перше, якщо додано в "Список бажань" більше 50 позицій то все, що далі натискаєш "додати" - не зберігається. Можна півгодини додавати різні цікаві товари, а вони бам і не збереглися.... Читать отзыв Більше п'яти років купую товари в Єві. І з появою інтернет-магазину EVA та доставкою у точки видачі я почав ще більше купувати. Бо це зручно. Але сам сайт взагалі незручний. По-перше, якщо додано в "Список бажань" більше 50 позицій то все, що далі натискаєш "додати" - не зберігається. Можна півгодини додавати різні цікаві товари, а вони бам і не збереглися. Оце сервіс. Раніше і ціни не оновлювались в цьому "Списку бажань". Тобто в Єві акції повним ходом, а в тебе старі ціни в "Обраному". Але додумались, що треба все ж таки оптимізувати цю функцію. Довго ж ви до цього йшли. Роки 3 мабуть? А то взагалі весь список, що місяцями збирався в обране вони взяли і обнулили. Бам і одним махом пустий "Список бажань". Зато в них сайт розглючило, кеш та куки вони почистили. Корочше, друзі, зробіть нормальний сайт! Вижиніть цю бєстолоч, яка за 5 років нічого не зробила, щоб цей сайт літав і заробляв вам гроші. Він просто як трахтор який застряг у калідорі. Знайдіть нормальних спеціалістів, які піднімуть вам той сайт і ви не будете втрачати мільйоні грошей, через оцю особу, яке не вміє керувати процесом. Єдине, що на вашому сайті бездоганно процює - це модератор, який просто не пропускає незручні питання та відгуки. "Респект" модератору, заробив три копійки, а люди не дізнались правди. Дивіться приклад: я додав 10 товарів які хочу у вас придбати і чекаю на смачну знижку. І ці ж самі 10 товарів я додав в обране ще в 3-5 магазинах (конкурентах). Хто дасть вигіднішу знижку - то й заробив. І тут бамц, ваш сайт не оновив ціні, або видалив ці позиції з мого обраного. І тут у вас знижка, а я її не побачив через це. І купив у конкурентів. Знаєте, скільки раз таке було? Дуже багато, коли я купляв не у вас. А потім після придбання бачив у вас знижку і міг би купити у вас. Але сайт працює коряво. А теперь помножте це на кількість Людей, які у вас заказують через інтернет-магазин. Порахуйте втрати. Оце стільки грошей вам не дозаробила особа, яка керує вашим інтернет-магазином. Висновок робіть самі. Всі ваші конкуренті все оптимізували свої інтернет-магазини. Все літає, все працює, люба кількість товару в обраному і розділена на любі категорії. Ще туди друзів додати і новини і в Телеграм можна взагалі не заходити. Змініть воділу і пальне і сайт поїде. Тримаю кулачки!!!
Ярославе, дякуємо за фідбек! Ми будемо вдячні, якщо ви напишете нам в соцмережах й залишите свої побажання що до покращення функціонала. Ваша думка важлива для нас. Далі інформація буде передана у відповідний відділ. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Доброго дня! Для того, щоб ми могли вжити належних заходів та мати шанс зміни вашу думку на краще, будь ласка, напишіть нам в соцмережах й опишіть ситуацію, що сталась. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Ева в Полтаві,на огнівці.Дуже багато товару за що дуже вдячна магазинові, великий вибір різноманітної якісної косметики.Мене непокоїть лише персонал, постійно дивиться на тебе "звисока",постійно незадоволене обличчя,до таких навіть звертатися по допомогу не хочеться.Наприклад,коли розглядаєш косметику,тебе постійно контролюють з іншого боку магазину.А також є питання,вибачте,а як мені підібрати тон під моє обличчя якщо консилером користуватися не можна,а шкіра на обличчі та... Читать отзыв Ева в Полтаві,на огнівці.Дуже багато товару за що дуже вдячна магазинові, великий вибір різноманітної якісної косметики.Мене непокоїть лише персонал, постійно дивиться на тебе "звисока",постійно незадоволене обличчя,до таких навіть звертатися по допомогу не хочеться.Наприклад,коли розглядаєш косметику,тебе постійно контролюють з іншого боку магазину.А також є питання,вибачте,а як мені підібрати тон під моє обличчя якщо консилером користуватися не можна,а шкіра на обличчі та на руці іншого відтінку.Також я була наприклад на вулиці соборності в Еві,там все просто чудово!Неймовірний персонал,не задовбує поглядом,гарна косметика,дуже добре допоміг в виборі,чітко розуміє чого хоче клієнт.
Достоинства:
Великий вибір товару,завжди чисто,якісна косметика та парфуми.
Недостатки:
Персонал постійно стоїть над душею,я розумію що це їхня робота,але хоча б не з незадоволеним обличчям.
Доброго дня! Персоналу магазину буде зроблено нагадування про необхідність уважного і чіткого виконання своїх функціональних обов'язків та прояв споживачам уваги, турботи та створення комфорту для клієнтів. Маємо надію, що ви будете з радістю здійснювати у нас покупки у майбутньому.
Дуже дивне ставлення до клієнта. Хотіла придбати мініатюру парфумів. Стояли коробочки не упаковані, я сприйняла за тестер, бо пом'яті і видно, що не одноразово відкривалися! Підбігла консультант і хамським тоном сповістила, що відкривати не можна! Я вибачилась і спитала, як мені обрати аромат без затесту? У відповідь - немає тестерів!! - Я вибачаюсь, але це моя проблема? На питання -... Читать отзыв Дуже дивне ставлення до клієнта. Хотіла придбати мініатюру парфумів. Стояли коробочки не упаковані, я сприйняла за тестер, бо пом'яті і видно, що не одноразово відкривалися! Підбігла консультант і хамським тоном сповістила, що відкривати не можна! Я вибачилась і спитала, як мені обрати аромат без затесту? У відповідь - немає тестерів!! - Я вибачаюсь, але це моя проблема? На питання - як мені зрозуміти, чи підійде він мені? Відповіли - це "східний - восточний аромат"! - І що це має мені якось допомогти, чи він на світі представлений в одному екземплярі? Я досить ввічливо запитала, як мені зрозуміти, чим він пахне? У відповідь знову: - Я Ж СКАЗАЛА, ЦЕ СХІДНИЙ АРОМАТ! - Єва, у Вас все добре? Звісно, що пішла, купила у іншому адекватному магазині. Але для чого взагалі існує відділ парфумерії в форматі оффлайн? Мабудь для того, щоб можна було спробувати аромат? "ВОСТОЧНІ" методом тику можу і онлайн купити, якщо захочу експериментів. Місто Київ, Єва на Гната Юри.
Достоинства:
До самого магазину та якості косметики немає претензій. Все подобається
Недостатки:
Персонал не вміє спілкуватись із клієнтами та відбиває бажання купляти щось, або навіть заходити до магазину
Доброго дня! Певно що такі дії з боку консультанта суперечать стандартам обслуговування у нашій мережі. Для того, щоб ми могли вжити належних заходів та мати шанс зміни вашу думку на краще, будь ласка, напишіть нам в соцмережах й опишіть зовнішність консультанта та вкажіть дату вашого візиту. Чекаємо на повідомлення!
В магазині дуже приємні співробітники, але засмучує неможливість розрахунку карткою за інтернет-замовлення. Причому раніше така можливість була. Продавчиня сказала, що це триває бвже більше місяця. Що ж раптом трапилось з вашим програмним забеспеченням і скільки ж потрібно часу, щоб усунути це порушення законодавства? При цьому, при замовленні на сайті, я відмітила опцію "сплатити карткою онлайн", але по оформленні замовлення було... Читать отзыв В магазині дуже приємні співробітники, але засмучує неможливість розрахунку карткою за інтернет-замовлення. Причому раніше така можливість була. Продавчиня сказала, що це триває бвже більше місяця. Що ж раптом трапилось з вашим програмним забеспеченням і скільки ж потрібно часу, щоб усунути це порушення законодавства? При цьому, при замовленні на сайті, я відмітила опцію "сплатити карткою онлайн", але по оформленні замовлення було написано " оплата готівкою при отриманні в магазині". Це якесь тривале електронне прокляття на вас напало?
Доброго дня! Маріє, проблем з оплатою інтернет-замовлень немає. Все працює коректно. Наразі, через доопрацювання програмного забезпечення, можуть виникати складнощі при оплаті карткою. Ми вдосконалюємо наші процеси, щоб забезпечити високу якість обслуговування у майбутньому. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Добрий вечір,дуже люблю магазин Єва і ходжу до Вас дуже часто,але останнім часом попадаю на одного продавця-консультанта,я звикла,що у вас завжди гарне обслуговування,привітні дівчата) Нажаль саме цей продавець-консультант ( не запам’ятала ім’я,чорнява дівчинка ) завжди,шо зранку ,шо з вечора дуже зла та не привітна і відкрито хамить,таке враження ,що вона примусово тут працює,будь ласка зверніть на це увагу,бо хочеться і... Читать отзыв Добрий вечір,дуже люблю магазин Єва і ходжу до Вас дуже часто,але останнім часом попадаю на одного продавця-консультанта,я звикла,що у вас завжди гарне обслуговування,привітні дівчата) Нажаль саме цей продавець-консультант ( не запам’ятала ім’я,чорнява дівчинка ) завжди,шо зранку ,шо з вечора дуже зла та не привітна і відкрито хамить,таке враження ,що вона примусово тут працює,будь ласка зверніть на це увагу,бо хочеться і далі до вас ходити і щоб ваші працівники не псували настрій.
Катерино, доброго дня! Дякуємо, що знайшли час поділитись відгуком про свій візит у наш магазин. Ми, звісно, засмучені даною ситуацією😔 Персоналу магазину буде зроблено нагадування про необхідність уважного і чіткого виконання своїх функціональних обов'язків та прояв споживачам уваги, турботи та створення комфорту для клієнтів. Маємо надію, що наступного разу ви залишитесь задоволені від обслуговування та візиту у наш магазин.
Будь ласка, представники Єви, не потрібно тут писати, що ваш єдиний сайт - офіційний і тд. Ці сайти, типу «кофевар» і тд, спеціально розроблені з вашого відома для скеровування трафіку. Не потрібно брехати. Це неповага до споживачів. Невже немає скрипта на цю тему? То розробіть.
Доброго дня! Пані Анжеліко, наголошуємо, що ми не маємо жодного відношення до сторонніх сайтів та їх роботи. Якщо у вас є зауваження до роботи цих сайтів, будь ласка, зверніться до їх служби підтримки.
магазин Eva я люблю, так у нього є свої недоліки, особливо дуже часто задаюсь питанням чому працівники такі похмурі і злі. Товар частенько розкиданий і лежить не на своїх місцях, але це вина не лише працівників, а й покупців. В цьому магазині постійно купляю косметику вона не ідеальна, але за таку ціну гріх жалітися, не дивлячись на мінуси сказані раніше... Читать отзыв магазин Eva я люблю, так у нього є свої недоліки, особливо дуже часто задаюсь питанням чому працівники такі похмурі і злі. Товар частенько розкиданий і лежить не на своїх місцях, але це вина не лише працівників, а й покупців. В цьому магазині постійно купляю косметику вона не ідеальна, але за таку ціну гріх жалітися, не дивлячись на мінуси сказані раніше без Eva не уявляю свого життя)
Нещодавно працювала в Єва м. Миколаїв магазин 1004. Графік повністю влаштовував, керівник був дуже хороший, завжди міг допомогти, підказати і т.д, заробітна плата повністю влаштовувала, але після того як замість цього керівника, в березні 2023 року поставили іншого працювати стало просто неможливо, почалося упереджене ставлення до кожного з нас. Я закривала вже очі на всі мінуси, але це було... Читать отзыв Нещодавно працювала в Єва м. Миколаїв магазин 1004. Графік повністю влаштовував, керівник був дуже хороший, завжди міг допомогти, підказати і т.д, заробітна плата повністю влаштовувала, але після того як замість цього керівника, в березні 2023 року поставили іншого працювати стало просто неможливо, почалося упереджене ставлення до кожного з нас. Я закривала вже очі на всі мінуси, але це було останньою краплею, я би з радістю далі працювала, але просто довели до того, що псіханула і звільнилась
Достоинства:
Зручний графік роботи
Зручна виплата заробітної плати
Робота поруч з домом
Дуже приємний колектив, якщо чесно то я навіть трохи за дівчатами сумую
Недостатки:
Не вистачає працівників. На жаль дві людини не можуть встигнути все :
І поміняти цінники, і відпустити на касі, і порахувати товар, і про консультувати клієнта і ще побути охороною,а якщо щось вкрали, як на жаль дуже часто буває то треба класти гроші зі свого карману((
Доброго дня! Наталіє, нам дуже сумно, що у вас склалось подібне враження. За перевіреною інформацією ми маємо факти та підтвердження, що ваше рішення про звільнення мало під собою інші причини. Ми відкриті до спілкування, тож у разі виникнення питань, прохання звертатись до магазину або СВ.
Сходил с женой в магазин ваш, пока смотрел, жена набрала чего только смогла, и для себя и для меня, я не понял за что деньги заплатил, но она очень довольна. Та и мне понравился шампунь новый
Сегодня жена купила порошок в капсулах. При вскрытии коробки заподозрили что она была уже открыта . Наши опасения подтвердились, одной капсулы не хватало. Чек выкинули разбираться не стали.
Доброго дня! Олександре, напишіть нам у соцмережах номер карти лояльності, з якою була зроблена дана покупка й ми перевіримо інформацію. Якщо не маєте карти, вкажіть точний час, адресу магазину та суму, що була сплачена. Очікуємо на повідомлення.
Доброго дня,позавчора була в магазині(м.Київ,Єва на Заболотного 20А)так,як це магазин біля мого дому,то роками захожу туди,ніяких нарікань не було та й дівчата-працівники привітні :) Але (я так розумію новий касир-продавець) на ім‘я Тіна поводилась доволі грубо та недружньо,відчувалась пасивна агресія в її словах,хоча діалог у нас був фактично під час виклику її дзвіночком до каси(бо довго очікували )... Читать отзыв Доброго дня,позавчора була в магазині(м.Київ,Єва на Заболотного 20А)так,як це магазин біля мого дому,то роками захожу туди,ніяких нарікань не було та й дівчата-працівники привітні :) Але (я так розумію новий касир-продавець) на ім‘я Тіна поводилась доволі грубо та недружньо,відчувалась пасивна агресія в її словах,хоча діалог у нас був фактично під час виклику її дзвіночком до каси(бо довго очікували ) і уже безпосередньо на касі. Я розумію,що уже було близько 18 години,люди втомлюються,бувають різні ситуації,але вважаю,що недопустимо розмовляти з клієнтами таким чином.Прошу провести з Тіною бесіду,для роз‘яснення
Доброго дня! Дякуємо за зворотній зв'язок та надану інформацію! Нам дуже прикро, що візит до нашого магазину залишив після себе негативне враження. З співробітником магазину буде проведено відповідну роботу щодо дотримання корпоративних стандартів роботи. Обіцяємо, що зробимо все можливе, щоб змінити вашу думку на краще! З повагою, ваша EVA.
62c7d9e305e10_thumb.jpg[/img] Прислали вітаміни не придатні для вживання,обіцяли вирішити питання але вже місяць ніхто нічого не робить....350 грн в смітник.Краще взагалі не звязуватись з інтернет магазином Єва
Доброго дня! Алло, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення у ком'юніті Facebook або Instagram та вкажіть номер вашого замовлення. Ми перевіримо інформацію та повернемось зі зворотним зв'язком. Очікуємо на повідомлення!
Пропрацювала майже рік і працювала б надалі. З досвіду скажу так. ЗП виплачується стабільно і без затримок, умови праці залежать від керівника, якщо керівник хоче тягнути свій магазин, то і працівник тягнеться, щоб все було на вищому рівні. Дуже образливо те, що проробивши рік, вивчивши багато чого, виходивши на заміну адмінам, виходивши у свій вихідний, з часом дають пінок під... Читать отзыв Пропрацювала майже рік і працювала б надалі. З досвіду скажу так. ЗП виплачується стабільно і без затримок, умови праці залежать від керівника, якщо керівник хоче тягнути свій магазин, то і працівник тягнеться, щоб все було на вищому рівні. Дуже образливо те, що проробивши рік, вивчивши багато чого, виходивши на заміну адмінам, виходивши у свій вихідний, з часом дають пінок під зад через правду не намагаючись вирішити проблему.
Достоинства:
1 Є хороші керівники з якими працювати дуууже круто
2 Стабільні виплати вчасно
3 Можливість кар'єрного зросту (якщо попадете на хорошого керівника)
4 Якщо не знаєте нічого і є бажання навчитись, то польовий тренер Анна в усьому допоможе (це про стандарти)
5 Мотивації (але у воєнний час зняли премії за виконання планів, тож не всі працівники тягнуться їх виконати)
Недостатки:
1) не бажання чути працівника
2) деколи несправедливі штрафи
3) неповага (це не від компанії, а деяких працівників)
4) несправедливе ставлення (не вся компанія, а деякі працівники)
Анно, доброго дня! Для того, щоб ми мали змогу перевірити інформацію, будь ласка, зверніться на нашу Гарячу лінію 0800 303 700 та вкажіть ваше ПІБ й номер магазину, де працювали. Ми направимо запит спеціалістам та з'ясуємо обставини. Очікуємо на дзвінок від вас!
Доброго дня ! Дуже подобається Ева та її продукція , але через деяких працівників обираю магазини конкурентів . На Асташкіна 29 м.Одеса продавець - консультант на ім'я Тетяна змушує мене обрати інший магазин аби не псувати настрій . Я не можу обрати улюблені продукти , бо " дітям чіпати нічого не можна " . Я не маю права підходити надто... Читать отзыв Доброго дня ! Дуже подобається Ева та її продукція , але через деяких працівників обираю магазини конкурентів . На Асташкіна 29 м.Одеса продавець - консультант на ім'я Тетяна змушує мене обрати інший магазин аби не псувати настрій . Я не можу обрати улюблені продукти , бо " дітям чіпати нічого не можна " . Я не маю права підходити надто близько до шкарпеток , а чіпати їх руками взагалі заборонено ! Чомусь я ніколи чула такого правила в інших магазинах . Я не можу обрати улюблену косметику щоб мені не нагадали про те , що я можу все розбити і поламати . У спокої вибрати гель для душу тут нажаль теж не вийде , бо вас супроводжує Тетяна , де б ви не були . Вибачте , але коли з'являється думка завітати до вас й щось придбати , навіть дрібничку , мені згадуються її слова " На 150 гривен вы тут ничего не купите " . Останні два роки я чула такі висловлювання в свою адресу , в адресу своїх друзів . Я завжди намагаюся поводитись чемно , але сьогодні напевно була остання крапля . Хочеться також зазначити , що інші консультанти досить привітливо ставляться до БУДЬ-ЯКОГО клієнта , розуміють коли не треба допомогти у виборі , і не дають порад яких я не просила . Дякую якщо приймете до уваги цей відгук .
Олександро, доброго дня! Нам дуже прикро, що вам довелось зіштовхнутись з некоректною поведінкою нашого співробітника, яка повністю суперечить стандартам обслуговування покупців у наші й мережі. Запевняємо вас, що ми докладемо зусиль, щоб подібних ситуацій більше не повторювалось та ви могли відвідувати наші магазини з задоволенням. Для цього, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення у ком'юніті Facebook або Instagram та вкажіть свої контактні дані, щоб ми мали змогу зафіксувати звернення та надати вам зворотний зв'язок. Очікуємо на повідомлення!
До магазинів, дівчат, які там працюють у м. Полтава питань немає, молодці! Але!!! Сама стикнулася з тим, щоб працевлаштуватися, і скажу чесно, таких співбесід я ще ек зустрічала. Розмова з керуючою магазину пройшла чудового, дівчинка молодчинка! А от наступний етап, спілкування із службою безпеки у головному офісі Єви у... Читать отзыв До магазинів, дівчат, які там працюють у м. Полтава питань немає, молодці! Але!!! Сама стикнулася з тим, щоб працевлаштуватися, і скажу чесно, таких співбесід я ще ек зустрічала. Розмова з керуючою магазину пройшла чудового, дівчинка молодчинка! А от наступний етап, спілкування із службою безпеки у головному офісі Єви у м. Полтава на вул. Козака, 14 залишило гіркий слід!!! Такого нахабного і пихатого чоловіка (не пам'ятаю імені) ще не зустрічала! Ставити такі нахабні і некоректні запитання, типу "де і з ким живеш, у чиїй власності квартира, як звати чоловіка, де працює, скільки заробляє, і про батьків ті ж питання." Агов!!! Ви мене опитуєте, а не моїх рідних, вони згоди на розкриття та обробку персональних даних не давали Вам!!!! А коли я відмовилась розповідати, то уей чоловік мені сказав " ми служба безпеки, ти знаєш скільки у нас крадуть, і мені потрібно знати ти потенційний крадій чи ні, те, скільки заробляє твій чоловік, чи вистачає на життя. Твоє право не відповідати, але я всеодно наведу справки на всіх". Хочу зауважити, ви ж служба безпеки, це ваша робота уникати крадіжок, АЛЕ не таким способом давити на людей на співбесіді. Ставте охоронців у магазинах (доречі у жодному їх немає!!!), більше камер, ставте на всі товари магнітні стрічки! Бідні дівчатка, які проходить такі "співбесіди" , переді мною одна у сльозах вибігла, це ж як треба давити морально! А одна взагалі була переселенка з Харкова, і її давили за те, чи вистачає зараз грошей на життя, живучи у чужому місті. І це так виявлять "потенційних крадіїв" Стид і позор! Зараз людям у такий складний час робота потрібна, а ваша служба безпеки тільки гнобить і принижує! P. S. Сподіваюся мене почує адміністрація цієї мережі і прийме якісь міри у м. Полтава із тим, як проходять співбесіди із службою безпеки!
Доброго дня! Нелю, дякуємо, що звернулись до нас та за надану інформацію. Нам дуже шкода, що вам довелось зіштовхнутись з даною ситуацією. Прийміть, будь ласка, наші вибачення за цей інцидент. Співробітнику магазину буде зроблено нагадування про необхідність уважного і чіткого виконання своїх функціональних обов'язків та прояв уваги, турботи й створення комфорту для кожного. Маємо надію, що цей випадок не змінить вашого ставлення до наших магазинів і ви у майбутньому станете частиною нашої команди. З повагою, ваша EVA! Показать 1 ответ
Питання щодо сертифікатів. Ті, що у мене лишилися до 19,03,22. Наприкінці лютого я хотіла на них зробити покупку, але в магазині відмовили. Ніби то не могли прийняти ніякі картки, навіть подарункові сертифікати. Тепер їх термін скінчився. В магазині дівчата кажуть звертатися на гарячу лінію. Але вона не працює. То ж що з ними робити?
Доброго дня! Гаряча лінія працює без перебоїв кожного дня з 08:00 до 21:00. Якщо вам не вдалось зв'язатись з нашими операторами, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення у ком'юніті Facebook або Instagram та вкажіть номер вашого сертифіката. Ми направимо запит спеціалістам та повернемось зі зворотним зв'язком. Показать 1 ответ
Совершала покупку пиал по акции два плюс одна.В итоге получилось три пиалы, которые на кассе отказались упаковать по причине "у нас не принято упаковывать".Попросила принести с подсобки хоть какую-то бумагу, но было категорически отказано.Сложила в пакет и боялась разбить весь путь домой.
Доброго ранку! Не усіма виробниками передбачено упаковувати товар. Наш магазин реалізує продукцію, в тому вигляді, в якому прийшла від виробника. Перепрошуємо за незручності.
https://www.otzyvua.net/eva-magazin/review-1603417?_gl=1*3wcyq6*_ga*MWRXS1dmQUV5M0lsdjF4bUQzaWlLeFMxUzZ3NGxFZ1N1WnZ1RGppWGYyN08wWDB1ZGdudXZ1SThxRkdkV09WcA..#comments Мой прошлый отзыв был опубликован по ссылке выше. Благодарю за комментарии. Как и обещала в одном из ответов к прошлому отзыву, озвучивал, что мне были возвращены деньги в полной сумме за заказ, который был повреждён при транспортировке. Спасибо, что выполнили возврат средств. Прошло больше месяца, но радует, что результат положительный.
Достоинства:
Компания выполнила возврат средств.
Недостатки:
Хотелось бы более чёткой информации от сотрудника горячей линии при первичном обращении. Касаемо сроков и всей процедуры. Так как сложилось впечатление, что сотрудник не владеет всей нужной для его работы информацией.
Заказывала косметику (номер заказов: (08971227, 09304005). Забирая заказы в магазине, осмотрела на целостность, сроки годности. При том освещении заметила только потёртости на крышке от пудры, в остальном всё выглядело нормально. Дома, при дневном свете возле окна, рассмотрела на помадах сбоку еле заметные потёртости, как будто кто-то тестировал её на руке. Тени тоже кто то мазнул пальцем. И это во время... Читать отзыв Заказывала косметику (номер заказов: (08971227, 09304005). Забирая заказы в магазине, осмотрела на целостность, сроки годности. При том освещении заметила только потёртости на крышке от пудры, в остальном всё выглядело нормально. Дома, при дневном свете возле окна, рассмотрела на помадах сбоку еле заметные потёртости, как будто кто-то тестировал её на руке. Тени тоже кто то мазнул пальцем. И это во время пандемии коронавируса! Вычислите, кому так хочется все опробовать! Это или на складе, или кто упаковывал посылку, или этот товар находился в торговом зале. Была посылка, которую пришлось вернуть : палетка с тенями годна была буквально несколько месяцев, крышка поцарапанная, заялозенная. На туши этикетки тоже загнутые, потертые. Так что, по интернет - заказу по скидке, скорее всего реализуют товар, который завалялся в магазинах.
Доброго дня! Ліліє, ми вдячні за звернення і хочемо вас запевнити, що мережа магазинів EVA давно заслужила на хорошу репутацію, яку ми дуже цінуємо. Ми постійно вдосконалюємось для вас, але реалізація неякісної продукції для нас завжди була, є і буде забороненою назавжди. Всі товари, яки відправляються зі складу, нові та якісні. Для того, щоб ми перевірили інформацію, яку ви надали, прохання звернутись до нас в особисті повідомлення у ком'юніті Facebook або Instagram та додати фото отриманних товарів. Очікуємо на інформацію від вас!
Отзыв о EVA магазин по адресу Хмельницький, ул. Камянецкая, 82 На жаль ціни на касі не відповідають ціні в чеку. Аргументують, тим що не встигли замінити. Персонал магазину привітний та вічливий, але не встигають все виконувати вчасно. Прошу повпливати на працівників, які не виконують якісно свою роботу. Довелось зробити відміну товару, так як я розраховувала на іншу суму.
Доброго ранку! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення у ком'юніті Facebook або Instagram ваше місто, точну адресу магазину та час вашого візиту. Ми перевіримо інформацію та надамо вам зворотний зв'язок.
Уважаемые! Не надо кидать в вайбер акции которые вы не в состоянии потом сделать. Типа- перекинуть 20 людям и вам будет приз! Развод!!!!!!Перекинула- пишут- вы не выполнили условия! Бред!!!
Доброго вечора, Оксана Сорокина! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення у ком'юніті Facebook або Instagram та надайте скриншот повідомлення. Очікуємо на зворотний зв'язок.
Я недавно здесь негодовала , что потеряли часть заказа. Спустя неделю нашли. Спасибо конечно, но так сказать осадок остался. Была неприятно удивлена данным происшествием
Доброго ранку! Нам дуже шкода, що ви отримали негативний досвід від отримання замовлення. Напишіть нам, будь ласка, в особистому повідомленні у нашому ком`юніті Фейсбук або Інстаграм номер вашого замовлення. Ми перевіримо інформацію та надамо вам зворотний зв'язок.
Линия магазинов EVA – национальная сеть магазинов формата drogerie. Ассортимент EVA – косметика, парфюмерия, средства личной гигиены, бытовая химия, товары по уходу за детьми, бижутерия и аксессуары. Компания работает на рынке ритейла с 2002 года. Сейчас EVA входит в тройку лидеров национального рынка сетей такого формата. EVA – победитель Национальной... подробнее
Відношення продавця до покупця
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Запорожье, Космическая 87
Должны учесть, что когда к вам приходят люди в возрасте за покупками, постоянные клиенты, и хотят списать бонусы, а вы предлагаете воспользоваться телеграм ботом, по ссылке.( Это касается новенькой молоденькой девушки продавщицы)
Что не у всех есть крутые дорогие телефоны с приложениями, есть и кнопочные, с которых невозможно зайти куда либо.
Учитывайте и... Читать отзыв Магазин Ева, ул. Космическая 87,в торговом центре.
Должны учесть, что когда к вам приходят люди в возрасте за покупками, постоянные клиенты, и хотят списать бонусы, а вы предлагаете воспользоваться телеграм ботом, по ссылке.( Это касается новенькой молоденькой девушки продавщицы)
Что не у всех есть крутые дорогие телефоны с приложениями, есть и кнопочные, с которых невозможно зайти куда либо.
Учитывайте и это пожалуйста.
Дякуємо за ваш відгук та надану інформацію. Ваші зауваження прийняті до уваги, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та зробити процес списання бонусів зручним для кожного.
Щиро дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими!
Всі магазини Єва в Одесі
Єва за адресою вулиця Старосінна, буд.2, Одеса, Одеська область, 65000
Не ходжу туди окрім надзвичайних ситуацій. Продавці стоять над головою і дико вибішують, а на касі ні "доброго дня" ні "до побачення" та сама проблема з цінниками. Стоїть одна ціна, а на касі інша.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Зручно, доступно, але не без дрібних мінусів
Цього разу замовляла шампунь, крем для обличчя та кілька дрібниць для дому. Замовлення оформила швидко, оплатила онлайн — усе без проблем. Через 2 дні... Читать отзыв Замовляю на EVA.ua вже не вперше — зручно, що можна придбати все для себе й дому в одному місці. Косметика, засоби догляду, товари для дому — усе в наявності, часто бувають акції та приємні знижки 🛍️
Цього разу замовляла шампунь, крем для обличчя та кілька дрібниць для дому. Замовлення оформила швидко, оплатила онлайн — усе без проблем. Через 2 дні вже забрала посилку у відділенні.
Єдиний мінус — одна з позицій виявилася відсутньою, хоча на сайті показувало "в наявності". Гроші повернули, але трохи неприємно, бо розраховувала на цей товар. Також було б добре, якби краще запаковували косметику — коробка прийшла трохи пошкодженою, хоча самі товари не постраждали.
Загалом — нормальний сервіс, зручно для повсякденного шопінгу. Якщо врахують побажання клієнтів — буде ще краще 💄💚
Дякуємо за ваш відгук та надану інформацію. Ваші зауваження взяті до уваги. Ми вживемо належних заходів, щоб покращити вашу думку у майбутньому.
Сподіваємось, що ваші наступні замовлення на EVA.UA принесуть лише позитивні враження. Дякуємо, що залишаєтесь з нами 💚
Робота з клієнтами, не уважність на складах.
Також прохання... Читать отзыв Будь ласка проведіть виховну роботу з операторами, щоб приносили від імені магазину вибачення клієнтам якщо магазин припустився помилки та не те прислав клієнту в замовленні. Оплатив біля 10 тис. грн за чоловічий парфум, отримав жіночий. Як результат не приємні враження та заморозка коштів. Через тиждень запропонували повернути товар, але без жодних вибачень за незручності.
Також прохання провести навчальну роботу, щоб на складах пакувальники були більш уважними та вкладали в коробку саме те, що замовив клієнт.
А клієнтам, порада провіряти при отриманні товар. Я цього не зробив ось і отримав досвід..
Чекаємо на повідомлення!
Неспівпадіння цін
Чекаємо на повідомлення!
Відкрита косметика
За 5 років так і не оптимізували свій інтернет-магазин
консультанти злюкі
Чекаємо на повідомлення!
Непогане місце
Магазину не потрібні покупці?
Місто Київ, Єва на Гната Юри.
Неможливість оплати карткою.
Наразі, через доопрацювання програмного забезпечення, можуть виникати складнощі при оплаті карткою. Ми вдосконалюємо наші процеси, щоб забезпечити високу якість обслуговування у майбутньому. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Місто Суми,вул.Харьківська 5/1
Нажаль саме цей продавець-консультант ( не запам’ятала ім’я,чорнява дівчинка ) завжди,шо зранку ,шо з вечора дуже зла та не привітна і відкрито хамить,таке враження ,що вона примусово тут працює,будь ласка зверніть на це увагу,бо хочеться і... Читать отзыв Добрий вечір,дуже люблю магазин Єва і ходжу до Вас дуже часто,але останнім часом попадаю на одного продавця-консультанта,я звикла,що у вас завжди гарне обслуговування,привітні дівчата)
Нажаль саме цей продавець-консультант ( не запам’ятала ім’я,чорнява дівчинка ) завжди,шо зранку ,шо з вечора дуже зла та не привітна і відкрито хамить,таке враження ,що вона примусово тут працює,будь ласка зверніть на це увагу,бо хочеться і далі до вас ходити і щоб ваші працівники не псували настрій.
Персоналу магазину буде зроблено нагадування про необхідність уважного і чіткого виконання своїх функціональних обов'язків та прояв споживачам уваги, турботи та створення комфорту для клієнтів. Маємо надію, що наступного разу ви залишитесь задоволені від обслуговування та візиту у наш магазин.
Таки правда купа лівих сайтів які направляють на сайт єви
Якщо у вас є зауваження до роботи цих сайтів, будь ласка, зверніться до їх служби підтримки.
не можливо пройти повз
Умови 50/50
Ничего не понял, но неплохо
Недостача товара в упаковке.
Пасивна агресія від продавця
Але (я так розумію новий касир-продавець) на ім‘я Тіна поводилась доволі грубо та недружньо,відчувалась пасивна агресія в її словах,хоча діалог у нас був фактично під час виклику її дзвіночком до каси(бо довго очікували )... Читать отзыв Доброго дня,позавчора була в магазині(м.Київ,Єва на Заболотного 20А)так,як це магазин біля мого дому,то роками захожу туди,ніяких нарікань не було та й дівчата-працівники привітні :)
Але (я так розумію новий касир-продавець) на ім‘я Тіна поводилась доволі грубо та недружньо,відчувалась пасивна агресія в її словах,хоча діалог у нас був фактично під час виклику її дзвіночком до каси(бо довго очікували ) і уже безпосередньо на касі.
Я розумію,що уже було близько 18 години,люди втомлюються,бувають різні ситуації,але вважаю,що недопустимо розмовляти з клієнтами таким чином.Прошу провести з Тіною бесіду,для роз‘яснення
Брак не замінили
Прислали вітаміни не придатні для вживання,обіцяли вирішити питання але вже місяць ніхто нічого не робить....350 грн в смітник.Краще взагалі не звязуватись з інтернет магазином Єва
Можуть звільнити нізащо
Відгук на працівників магазина Єви (Асташкіна 29 м.Одеса )
Працевлаштовання у м. Полтава. Служба безпеки Єви повне дно!
P. S. Сподіваюся мене почує адміністрація цієї мережі і прийме якісь міри у м. Полтава із тим, як проходять співбесіди із службою безпеки!
Подарункові сертифікати
Упаковка хрупкого товара
Как и обещала в прошлом отзыве!
Мой прошлый отзыв был опубликован по ссылке выше.
Благодарю за комментарии.
Как и обещала в одном из ответов к прошлому отзыву, озвучивал, что мне были возвращены деньги в полной сумме за заказ, который был повреждён при транспортировке.
Спасибо, что выполнили возврат средств.
Прошло больше месяца, но радует, что результат положительный.
Косметика по интернет - заказу.
Забирая заказы в магазине, осмотрела на целостность, сроки годности. При том освещении заметила только потёртости на крышке от пудры, в остальном всё выглядело нормально. Дома, при дневном свете возле окна, рассмотрела на помадах сбоку еле заметные потёртости, как будто кто-то тестировал её на руке. Тени тоже кто то мазнул пальцем. И это во время... Читать отзыв Заказывала косметику (номер заказов: (08971227, 09304005).
Забирая заказы в магазине, осмотрела на целостность, сроки годности. При том освещении заметила только потёртости на крышке от пудры, в остальном всё выглядело нормально. Дома, при дневном свете возле окна, рассмотрела на помадах сбоку еле заметные потёртости, как будто кто-то тестировал её на руке. Тени тоже кто то мазнул пальцем. И это во время пандемии коронавируса!
Вычислите, кому так хочется все опробовать! Это или на складе, или кто упаковывал посылку, или этот товар находился в торговом зале. Была посылка, которую пришлось вернуть : палетка с тенями годна была буквально несколько месяцев, крышка поцарапанная, заялозенная. На туши этикетки тоже загнутые, потертые. Так что, по интернет - заказу по скидке, скорее всего реализуют товар, который завалялся в магазинах.
Для того, щоб ми перевірили інформацію, яку ви надали, прохання звернутись до нас в особисті повідомлення у ком'юніті Facebook або Instagram та додати фото отриманних товарів. Очікуємо на інформацію від вас!
Ціни та цінники
Акции в вайбере
Восстановление репутации