Eldorado.ua – ведущая сеть бытовой техники и электроники в Украине.
На начало 2023 работают 94 магазинов, интернет-магазин и мобильное приложение с разными вариантами доставки.
Обеспечивает работой свыше 3,2 тыс. сотрудников, предоставляет денежную помощь для 180 сотрудников ВСУ и ТрО. Для военнослужащих действуют постоянные скидки на приобретение техники и электроники.
В...
подробнее
обман, хамське відношення... - Отзывы о Eldorado.ua
Хамське відношення , обман...
Зробив замовлення через Інтернет-магазин ельдорадо на кондиціонер та бленденр , вказавши, що хочу купити через розсрочку. Відразу передзвонив та уточнив,чи надійшов заказ- оператори підтвердили,що замовлення є, що є дані моделі товару. Сказали чекати дзвінка про підтвердження розсрочки від банку. Через декілька хвилин банк(альфа-банк) звязується, ми обговорили всі умови кредитування, та підтверджує угоду. На слідуючий день, представник банку зв'язується зі мною для підписання договору(це припало на п'ятницю).
В понеділок, передзвонили з Ельдорадо, сказали,що банк перерахував кошти, замовлення готове і обговорили про доставку(що мала бути на наступний день у вівторок). Так як, у них з установкою кондиціонерів все зайнято на місяць в перед, я в понеділок(після дзвінка про доставку) звертаюся до іншої фірми і домовляюся про у становку кондиціонера на четвер.
От тільки на наступний день я отримав не доставку товару, а дзвінок з інтернет магазину,сказали, що доставки не буде, так як товару вже немає, що залишилася лише бракована модель, і кошти повернуть в банк. Я попросив,заміну,обмін на іншу модель кондиціонера, та мене ніхто і слухать не захотів,мотивуючи тим, що банк оплатив саме ті моделі,що ви вказали. Що бухгалтерія не взмозі провести оплату інших товарів, та сказали,що в звязку з тим ,що робиться повернення коштів в банк,наступний перегляд кредитування буде розглянуто через 45днів.
Відразу передзвонив в службу захисту споживачів, там,насам перед , запропонували рішити проблему з поверненням коштів, адже невідомо наскільки швидко Ельдорадо переведе кошти назад в банк,а відсотки ,то будуть нараховуватися. Їду в банк, розказую ситуацію- консультант здивувався і сказав,що вони з легкістю могли би зробити обмін на іншу модель,та раз не хочуть, то назвав документи,які потрібно в них взяти,про підтвердження того, що вони вчасно повернуть кошти. Знову дзвоню в інтернет магалин Ельдорадо, кажу,що в банку сказали,що можна зробити обмін,що їм не принципіально,що за товари я беру. На що я отримав відповідь,що інших кондиціонерів ,на які можна робити обмін вже також немає(хоча попередній представник магазину сказав,що взагалі, не можна в них робити обміну) , закінчилися всі, або ж, браковані. А про документи ,сказали, що можу отримати в любому магазині Ельдорадо.
Їду в магазин, моїм питанням зайнялася старший касир, вона відправила лист запит в інтернет магазин, на що їй прийшла відповідь, що товару нема, що даже гроші банк ще не переслав(звязуюся відразу з представником банку,там підтверджують,що платіж пройшов,все норм). Зам.директор того магазину дзвонить напряму до них,на що вони кажуть, вже зовсім інше, що шукається мені вже заміна. ДЕ ПРАВДА? Дзвоню знову в інтернет магазин,- кажуть, що мене , як би мали попередити, що шукають заміну. Але знову ж , заміни нема,все закінчилося. Прошу надати документи про повернення грошей, та документ , що підтверджує, про ненадання послуг вже оплаченого товару, що не по моїй забаганці буде повернення коштів. Але по телефону, сказали, що ніяких документів вони не дадуть. Що десь на неділі,кредитний експерт зв'яжеться зі мною про повернення грошей.
Що більше нічим допомогти не можуть.
Через хвилин 20 , як я вийшов з магазину, дзвонять і кажуть повернутися в магазин, що ,прям в ту секунду,як я вийшов, перечислилися з банку кошти. Запропонували мені на цю суму,що перерахував банк , щось взять. Кажу , що мені потрібен кондиціонер, а не щось. Відкривають сайт Ельдорадо ,вуаля,а там такі кондиціонери є доступні до заказу(хоча 30 хв назад мені сказали,що такі кондьори всі продані). Як так,ніхто не знає...
Роблять заказ вже із магазину- все норм,все заказується(зразу з магазину віддають блендер і на наступний день доставляють кондиціонер).
При цьому-
ВИТРАЧЕНИЙ ДЕНЬ, НЕРВИ, І Я ВТРАТИВ СВОЮ ЧЕРГУ ДО ВСТАНОВЛЕННЯ КОНДИЦІОНЕРА.
ШАНОВНІ КЕРІВНИКИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ, ПОЯСНІСТЬ:
**Чому мені було відмовлено в заказі(зазделегідь заброньованому), а бо чому мені в такому випадку не зробили зразу заміну на інший кондиціонер(такуж суму чи з доплатою)?
**Чому надають неправдиву інформацію ,щодо замовлення( приписьмовому запит старшого касира,пишуть,що гроші банк не перечислив,буде повернення(хоча банк перерахував кошти), а зам.директору магазину,що мені шукають заміну на кондиціонер??? Як це називається: не тільки покупців обманюєте,а й ставите в обман свій персонал????
**Якби я не звернувся в службу захисту споживачів,в банк та не пробув день в магазині : то мені би не було ні товару, ні кредитування???
На даний момент кондиціонер в дома,в коробах, так я втратив свій шанс швидко встановити(коли мені було відмовлено в товарі,звичайно же я їм зателефонував і відмовився від установки) .
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми приносимо Вам щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Запевняємо Вас, що для нас завжди важливо, щоб покупки в нашому магазині залишали тільки посмішку і радість у наших покупців. Для цього ми робимо все можливе і необхідне.
У нас не було мети доставити Вам дискомфорт і зіпсувати настрій.
Дійсно, під час відвантаження Вашого замовлення, в товарі було виявлено дефект, через що ми не могли здійснити його доставку. А переоформити замовлення не було можливості, так як такого ж товару не було в наявності на складі і Ви вже підписали всі необхідні документи з банком.
Що стосується спілкування з кредитним менеджером, то він Вам надав коректну інформацію.
Повірте, в наших цілях зробити все можливе, щоб покупець був задоволений. Ми обов'язково врахуємо описану Вами ситуацію і проведемо необхідні роботи, щоб підвищити якість обслуговування в нашому магазині.
Ще раз приносимо вибачення.
Сподіваємося на Ваше розуміння.
Гарного дня!