Eldorado.ua – ведущая сеть бытовой техники и электроники в Украине.
На начало 2023 работают 94 магазинов, интернет-магазин и мобильное приложение с разными вариантами доставки.
Обеспечивает работой свыше 3,2 тыс. сотрудников, предоставляет денежную помощь для 180 сотрудников ВСУ и ТрО. Для военнослужащих действуют постоянные скидки на приобретение техники и электроники.
В...
подробнее
Нікому не пораджу цей магазин. Навіть ворогу. - Отзывы о Eldorado.ua
Друге і найцікавіше: телевізор був з вітрини. Консультант завіряв, що він там стоїть кілька днів. Окрім того, магазин дійсно недавно відкрився, жодних слідів експлуатації на ньому виявлено не було і я вирішив не чекати бозна скільки доставки запакованої моделі або не їхати у Київ і придбав вітринний екземпляр. Вже у перший вечір користування (12.11.2021) я помітив явні "засвіти" (почитати на цю тему можна за пошуковим запитом "клаудінг LED телевізорів або засвіти на LED телевізорах). Читав різні джерела, дивився огляди на ютубі, думав наче норма. Дружина казала, що це мені здається і телевізор працює нормально. Потім в гості прийшов друг, сказав що це явна фігня і такого бути не повинно. Тут вже і дружина сказала, що теж бачить явні дефекти відтворення зображення. Якщо коротко: нерівномірна робота підсвітки, відчуття, що по краям телевізору наче хтось світить на екран ліхтариком. При цьому, це спотерстерігалось не лише на темному зображенні на великій яскравості, але й на будь-якому кольорі екрану, з середьною яскравістю, короче повна жесть. Вирішив сходити у магазин і подивитись на новий вітринний зразок, можливо він так само робить і я все надумав. Збираючись у магазин взяв чек і вирішив одразу взяти гарантійний талон. ВІН ВИЯВИВСЯ НЕПРАВИЛЬНО ЗАПОВНЕНИМ. Прийшовши до магазину (18.11.2021, пройшло 6 днів з моменту покупки телевізору), я попросив консультанта (того, який "напарив" мені бракований телевізор, на зміні не було, був вже інший) правильно заповнити гарантійний талон, на що почув невдоволення, але все-такип ісля недовгої словесної перепалки консультант пішов заповняти талон, а я почав перевіряти такий самий телевізор на вітрині. Таких проблем там не виявилось. Я показав консультанту фотографії з зображенням екрану свого придбаного 6 днів назад телевізору і сказав, що хочу замінити телевізор на аналогічний, але новий (запакований), оскільки мій належним чином не працює. Він сказав, що він не з цього відділу і пішов шукати уповноваженого консультанта. Потім вже з іншим консультантом в мене відбулась аналогічна розмова. Після розмови консультант пішов до директору магазину, спитати, як вони можуть вчинити у цій ситуації. Ну і вчинити вони вирішили самим найкращим чином - сказали "ось тут на гарантійному талоні номер підтримки LG (заради справедливості зазначу, що консультант залюбки підкреслив мені номер телефону на гарантійному талону, щоб я, така амеба, його раптом не загубив), ми нічого не вирішуємо, а ти, зі своїм телевізор придбаним 6 днів назад за 21 тисячу гривень, йди у дупу, бо нам ніколи, і як це так, ми тобі напарили бракований тєлік, а ти його надумав повернути через 6 днів після покупки, бач шо придумав".
P.S. Як тільки вийшов з магазину - одразу набрав на гарячу лінію ельдорадо. Сказали те саме, але більш ввічливо.
P.P.S. Офіційний сервіс LG працює так само жахливо, але це вже інша історія.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваше звернення було раніше зафіксовано і на даний момент знаходиться на розгляді.
Приносимо щирі вибачення за доставлені незручності та прохання очікувати зворотній зв'язок від представника роздрібного магазину.
З повагою,
Альбіна
Служба підтримки клієнтів "Ельдорадо"