Olga Отзыв написан 12 декабря, 2022 год2 просмотра
Їхала цим перевізником із Чехії до України у листопаді, коли на вулиці вже був мінус. Нікому не раджу користуватися їх послугами і сама ніколи більше не поїду з ними.
Автобус приїхав з поламаною системою опалення, тобто опалення не працювало взагалі. Близько 17 годин ми всі їхали в автобусі в якому температура була +6, шкіряні холоднючі крісла, вікна позамерзали, пасажири, що могли на себе те й надягали прямо в дорозі. Зупинки по 10 хвилин на заправці, щоб хоча б пальці на руках і ногах зігріти.
Про те, що опалення не працює ніхто заздалегідь не попередив, автобус ніхто за ці 17 годин дороги не замінив і не налагодив. У Львові нам пообіцяли зробити пересадку, привезли в офіс компанії де ми очікували хоча б вибачень за таке неподобство, але головна жінка на нас ще й накричала, що ми маємо бути вдячні, що вони нас привезли, що це взагалі не велика проблема - ставлення жахливе. Пересадку на інший автобус ми очікували понад 4 години і те нам її організували, бо всі пасажири почали кіпішувати, бо в наступні міста не встигали приїхати до комендантської години.
Багато рейсів на які купили квиток у компанії без пересадки, приїздили в той день і всім треба було робити пересадку (очкувати 3-4 години), хоча білет куплений без пересадки. Тобто врахуйте, що коли ви купите білет без пересадки, то вона все одно буде і чекати треба буде довго.
В офісі компанії ніхто нічого не пояснює, провину на себе не беруть, не вибачаються за те, що автобус був поламаний і ми позамерзали, пасажирів не поважають, відношення ніяк до людей і клієнтів, а як до якогось іншого сорту. Хто після такої поїздки має покривати витрати на лікування від перемерзання?
Жахливо!!!! - Отзывы о East Eest Eurolines (ewe.ua)
Автобус приїхав з поламаною системою опалення, тобто опалення не працювало взагалі. Близько 17 годин ми всі їхали в автобусі в якому температура була +6, шкіряні холоднючі крісла, вікна позамерзали, пасажири, що могли на себе те й надягали прямо в дорозі. Зупинки по 10 хвилин на заправці, щоб хоча б пальці на руках і ногах зігріти.
Про те, що опалення не працює ніхто заздалегідь не попередив, автобус ніхто за ці 17 годин дороги не замінив і не налагодив. У Львові нам пообіцяли зробити пересадку, привезли в офіс компанії де ми очікували хоча б вибачень за таке неподобство, але головна жінка на нас ще й накричала, що ми маємо бути вдячні, що вони нас привезли, що це взагалі не велика проблема - ставлення жахливе. Пересадку на інший автобус ми очікували понад 4 години і те нам її організували, бо всі пасажири почали кіпішувати, бо в наступні міста не встигали приїхати до комендантської години.
Багато рейсів на які купили квиток у компанії без пересадки, приїздили в той день і всім треба було робити пересадку (очкувати 3-4 години), хоча білет куплений без пересадки. Тобто врахуйте, що коли ви купите білет без пересадки, то вона все одно буде і чекати треба буде довго.
В офісі компанії ніхто нічого не пояснює, провину на себе не беруть, не вибачаються за те, що автобус був поламаний і ми позамерзали, пасажирів не поважають, відношення ніяк до людей і клієнтів, а як до якогось іншого сорту. Хто після такої поїздки має покривати витрати на лікування від перемерзання?
отзыв
Комментарии к отзыву