Олексій Отзыв написан 6 сентября, 2022 год470 просмотров
У п'ятницю, 02.09.22, мною було зароньовано 5 квитків на автобусний рейс Львів-Хмельницький (ТзОВ "ГОЛДЕН ПЛЮС ТРАНС"), Щецин - Херсон (по Україні). Номер бронювання 17754053 Автобус повинен був відпрвитись у пʼятницю, 2 вересня 2022 р. о 13:15. По факту автобус відпрвився о 14.00, що спричинило нам незручність (ми чекали автобус на воклазі, разом з малою дитиною, більше 40 хвилин). Ввечері ми повинні були бути у Хмельницькому, це було нам дуже важливо. В ході рейсу, близько 15.00 (приблизно 50 км від Львову) автобус зламався. Відбулась аварійна зупинка. Водії намагались відремонтувати автобус самотужки, але марно. В той же час ми неодноразово запитували водїї та дзвлнили оператору (менеджеру) з питанням коли буде продовжена поїздка, і чи буде прислано автобус на заміну. Відповіді ми не отримали. Розуміючи, що у зв'язку із відсутністю нормальних умов для дитини (відсутність їжі та води) ми повинні продовжити нашу подорож самотужки, о 17.00 ми викликали таксі з м. Золочів. В той же час мною особисто було оформлено заявку на повернення коштів, але перевізник сьогодні, 06.09, з невідомих причин відмовив в цьому. О 17.30 нас забрала машина таксі, при цьому автобус досі перебував в аварійному стані і не міг продовжувати подорож. Зі слів водія, був викликаний автомеханік, який лише прямує на місце поломки. Таким чином, замість 4 годин подорожі (як вказано у квитку) ми втратили очевидно 8, що для нас є вкрай критично. Квитки не були використані, по послуга не була нам надана (в квитках чітко написані дата, час та місце відбуття та прибуття автобуса). Вказана послуга не була надана, хоч ми і намагались ею скористатись. ПОВТОРНО вимагаємо повернути нам кошти. Також звертаємо увагу на технічний стан автотранспорту перевізника.
Автобус зламався, кошти не повертають - Отзывы о East Eest Eurolines (ewe.ua)
Номер бронювання 17754053
Автобус повинен був відпрвитись у пʼятницю, 2 вересня 2022 р. о 13:15.
По факту автобус відпрвився о 14.00, що спричинило нам незручність (ми чекали автобус на воклазі, разом з малою дитиною, більше 40 хвилин).
Ввечері ми повинні були бути у Хмельницькому, це було нам дуже важливо.
В ході рейсу, близько 15.00 (приблизно 50 км від Львову) автобус зламався. Відбулась аварійна зупинка. Водії намагались відремонтувати автобус самотужки, але марно. В той же час ми неодноразово запитували водїї та дзвлнили оператору (менеджеру) з питанням коли буде продовжена поїздка, і чи буде прислано автобус на заміну. Відповіді ми не отримали. Розуміючи, що у зв'язку із відсутністю нормальних умов для дитини (відсутність їжі та води) ми повинні продовжити нашу подорож самотужки, о 17.00 ми викликали таксі з м. Золочів. В той же час мною особисто було оформлено заявку на повернення коштів, але перевізник сьогодні, 06.09, з невідомих причин відмовив в цьому.
О 17.30 нас забрала машина таксі, при цьому автобус досі перебував в аварійному стані і не міг продовжувати подорож. Зі слів водія, був викликаний автомеханік, який лише прямує на місце поломки.
Таким чином, замість 4 годин подорожі (як вказано у квитку) ми втратили очевидно 8, що для нас є вкрай критично.
Квитки не були використані, по послуга не була нам надана (в квитках чітко написані дата, час та місце відбуття та прибуття автобуса). Вказана послуга не була надана, хоч ми і намагались ею скористатись. ПОВТОРНО вимагаємо повернути нам кошти.
Також звертаємо увагу на технічний стан автотранспорту перевізника.
Перевізник відмовив нам у поверненні коштів.
отзыв
Комментарии к отзыву