Перевізником EAST WEST EUROLINES було надано неправдиву інформацію щодо рейсу. Було вказано, що рейс прямий Познань-Київ (ми їхали з Вроцлава). По факту, прибувши на Стрийський вокзал Львова, водії інформували пасажирів, що відбудеться пересадка через 20 хв. Прочекавши годину на вокзалі автобусу для пересадки не було і ми разом з іншими пасажирами, що також були дезінформовані звернулися в офіс компаніїї EAST WEST EUROLINES, що знаходиться в приміщенні Стрийського вокзалу. Диспетчер повідомила постфактум про запізнення автобуса для пересадки. В результаті коли автобус прибув на платформу,виявилося, що він не відповідає по комфорту та технічному стану попердньому(яким мали їхали з Вроцлава до Новограда-Волинського). Також водій повідомив що відправлення відбудеться через 5 годин, коли з кордону повернуться усі пасажири інших автобусів, яких планували пересадити тут. Коли знову звернулися в офіс, диспетчер повідомила, що відправлення все ж буде. Виїхавши зі Стрийського вокзалу водій повідомив, що необхідно заправитися, зупинився на найближчій заправці і півгодини шукав пін-код від картки, якою намагався оплатити вартість заправки. Коли врешті виїхали знову, виявилося, не працює кондиціонер. При температурі 32 їхали всю дорогу без кондиціонера, моя дитина та інші були знесилені від спеки.Водій повідомив дослівно"це не мій автобус і я не знаю чого у вас не працює кондиціонер". Протягом поїздки водій двічі змінював таблички з назвою рейсу на автобусі. Хоча ми їхали в Житомирському напрямку зі Львова, табличку у Львові було поставлено Запоріжжя-Прага, а згодом по дорозі до Рівного змінено на Херсон-Гданськ. При тому, що віправлення автобуса здійснювалося зі Стрийського автовокзалу Львова. Прибувши на вокзал в м. Рівне, водій повідомив, що наступна зупинка в м.Житомирі. Я, як пасажир до м. Новоград-волинський уточнила, чи вірно зрозуміла інформацію, на що отримала відповідь "потрібно буде вийти на трасі біля Новограда-Волинського". Заперечила, бо квиток купувала на прямий рейс і кінцевою зупинкою казано Новоград-Волинський автовокзал.Посперечавшись, водій погодився висадити на зупинці, вказаній у квитку. Години прибуття через час, витрачений на пересадку і усі психологічні моменти в процесі пересадки, значно змістилися. Замість 15.35 ми прибули о 19.15.
Остерігайтеся цього перевізника! - Отзывы о East Eest Eurolines (ewe.ua)
Було вказано, що рейс прямий Познань-Київ (ми їхали з Вроцлава). По факту, прибувши на Стрийський вокзал Львова, водії інформували пасажирів, що відбудеться пересадка через 20 хв.
Прочекавши годину на вокзалі автобусу для пересадки не було і ми разом з іншими пасажирами, що також були дезінформовані звернулися в офіс компаніїї EAST WEST EUROLINES, що знаходиться в приміщенні Стрийського вокзалу.
Диспетчер повідомила постфактум про запізнення автобуса для пересадки. В результаті коли автобус прибув на платформу,виявилося, що він не відповідає по комфорту та технічному стану попердньому(яким мали їхали з Вроцлава до Новограда-Волинського).
Також водій повідомив що відправлення відбудеться через 5 годин, коли з кордону повернуться усі пасажири інших автобусів, яких планували пересадити тут. Коли знову звернулися в офіс, диспетчер повідомила, що відправлення все ж буде.
Виїхавши зі Стрийського вокзалу водій повідомив, що необхідно заправитися, зупинився на найближчій заправці і півгодини шукав пін-код від картки, якою намагався оплатити вартість заправки. Коли врешті виїхали знову, виявилося, не працює кондиціонер.
При температурі 32 їхали всю дорогу без кондиціонера, моя дитина та інші були знесилені від спеки.Водій повідомив дослівно"це не мій автобус і я не знаю чого у вас не працює кондиціонер".
Протягом поїздки водій двічі змінював таблички з назвою рейсу на автобусі. Хоча ми їхали в Житомирському напрямку зі Львова, табличку у Львові було поставлено Запоріжжя-Прага, а згодом по дорозі до Рівного змінено на Херсон-Гданськ. При тому, що віправлення автобуса здійснювалося зі Стрийського автовокзалу Львова.
Прибувши на вокзал в м. Рівне, водій повідомив, що наступна зупинка в м.Житомирі. Я, як пасажир до м. Новоград-волинський уточнила, чи вірно зрозуміла інформацію, на що отримала відповідь "потрібно буде вийти на трасі біля Новограда-Волинського".
Заперечила, бо квиток купувала на прямий рейс і кінцевою зупинкою казано Новоград-Волинський автовокзал.Посперечавшись, водій погодився висадити на зупинці, вказаній у квитку.
Години прибуття через час, витрачений на пересадку і усі психологічні моменти в процесі пересадки, значно змістилися. Замість 15.35 ми прибули о 19.15.
отзыв
Комментарии к отзыву