Володимир Украина Отзыв написан 17 ноября, 2018 год248 просмотров
Доброго дня, хочу поділитись досвідом купівлі і обслуговування в магазині comfy. При здачі цифрого тюнера т2 на гарантійний ремонт( до речі пристрій був поломаний зразу) менеджер запевнила що протягом тижня чи двох поломку усунуть і пристрій можна забрати, попросила підписати акт. По своїй необчасті я його підписав не ознайомившись, в ньому вона вказала термін ремонту 31 робочий день. Через місяць звернувшись на магазин мене повідомили що пристрій ще на сервісі і потрібно чекати, чекати не відомо скільки, на мою апеляцію а як на рахунок закону України про захист прав споживачів в якому вказано що ремонт здійснюється протягом14 календарних днів мені відповіли що їх це не цікавить і вони працюють по свої законах де покупець ніщо. Отак придбавши пристрій користуватись ним так і немаю змоги
Достоинства:
Ніякиз
Недостатки:
Хамська поведінка працівників в особі заступника директора Павла в м. Луцьк
Доброго дня, Володимир! Ми раніше отримували від вас відгук у соціальних мережах, тому вже є сформованим звернення 119671 та ми перевіряємо всю інформацію, що ви вказуєте до нас. Наші співробітники, на жаль, не можуть гарантувати точні терміни ремонту техніки, тому що кожний товар індивідуальний, ми не знаємо склад поломки, а рішення можуть приймати тільки відповідальні фахівці сервісного центру виробника до якого ми надсилаємо техніку. Як правило, термін ремонту не перевищує 14 днів, але по узгодженню з клієнтом він може бути продовжений до 31 дня. Ми впевнені, що спеціально від вас цю інформацію не приховували, а вам потрібно було самостійно детально перевірити дані про ремонтні роботи.
Прикро, але тюнер ще досі знаходиться в сервісному центрі, але період ремонту ще не вийшов та найближчим часом ми очікуємо на товар. Як тільки відремонтований тюнер буде в магазині, ми вас обов'язково повідомимо.
Ми дійсно працюємо згідно законів, але нашому клієнту завжди готові допомогти, саме тому й зробили звернення.
Пробачте що так сталося, будемо чекати на скоріше повернення техніки. Дякуємо за розуміння! З приводу звернення додатково зв'яжемося впродовж двох робочих днів.
Сервісне обслуговування в comfy - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Прикро, але тюнер ще досі знаходиться в сервісному центрі, але період ремонту ще не вийшов та найближчим часом ми очікуємо на товар. Як тільки відремонтований тюнер буде в магазині, ми вас обов'язково повідомимо.
Ми дійсно працюємо згідно законів, але нашому клієнту завжди готові допомогти, саме тому й зробили звернення.
Пробачте що так сталося, будемо чекати на скоріше повернення техніки. Дякуємо за розуміння! З приводу звернення додатково зв'яжемося впродовж двох робочих днів.