Інна Украина, Київ Отзыв написан 16 февраля, 2018 год467 просмотров
Перед днем закоханих купили з чоловіком телефон нокію 3 ,продавець хввлив і казав,що це кращий вибір.На наступний день зрозуміла,що заряд батареї тримаюю дуже мало: зранку зарядджаєш,а до вечора не дотягує це лише при дзвінках,відео і музику не включала.Звернулася через день в магазин,сказали що батерея нова необхідно декілька раз розрядити і зарядити,щоб розігнати її.На втретій день покупки знову звернулася в магазин,щоб обміняти телефон,сервісник включив на телефоні енергозберігаючих режим і сказав декілька днів походити.На четвертий день я не стала чекати і пішла щоб повернути чи обміняти телефон.На що мені сказали,що мій телефон не підлягає обміну оскільки є проблеми з батереєю¡ і ви ним корисиувалися!!!!!!!!! Йошкин кот¡!!!!!! Я з другого дня покупки до вас ходжу,звичайно я ним користувалася,але він в ідеальному стані,користувалася мало лише декілька недовгих дзвінків і все..... Чому не обмінюють¿?????????? Лише через сервісний центр в ремонт,що буде з телефоном якщо він з перший днів в ремонті,навіщо мені таке г.......но?!Чому не відповідаєте заявлені рекламі ". Повернення та обмін без проблем" .НЕ РЕКОМЕНДУЮ,НІКОЛИ,НІКОМУ!!!¡!!!!¡!¡¡
Достоинства:
Привітливиц персонал,який все наобіцяє
Недостатки:
Не обмінюють товар і не повертають кошти протягом дозволених Законом 14 днів,не виконують обіцянок.
Продають неякісний товар і не несуть за нього відповідальність
Доброго дня! Інно, в першу чергу ми бажаємо щиро вибачитись перед вами за такий неприємний випадок та ваші походи в магазин. Повернення пристрою можливе лише якщо ним не користувались і це вимоги законодавства. Маючи дефект в смартфоні його неможливо повернути чи обміняти, але можливо передати на ремонт до сервісного центру виробника, що вам необхідно зробити. Співробітники магазина керувались лише щирим бажанням допомогти вам, до останнього вважаючи, що в телефоні дефекта немає, а є невірно налаштований профіль енергоспоживання. Сучасні сервісні центри виконують ремонт найкращим чином, ви навіть не помітите, що його корпус відкривався. Зверніться, будь ласка, до найближчого сервісного центру та ваше питання буде вирішене якомога швидше.
Не міняють товар і не повертають кошти протягом дозволених законом 14 днів - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву