Світлана Отзыв написан 30 января, 2025 год1 просмотр
Сьогодні мене обслуговувала дівчина-касир Рімма на Лаврухіна в ТРЦ Район. Обслуговування жах. Ні добрий день, ні допобачення, і ще більше, коли підійшла до каси вона просто мовчки на мене дивилася, прийшлось почати розмову першою. Кажу: «ваш колега сказав підійди на касу для отримання онлайн-замовлення». Далі прям мова: «Я це знаю, номер ваш». Кажу: «який?» - «телефону» - «продиктувала», кажу що це номер чоловіка, а він в даний момент можливо не візьме слухавку, чи можна отримати по номеру замовлення, тим паче воно сплачене. - «ні, не можна» Далі, слава Богу чоловік взяв слухавку і підтвердив отримання. Рімма мовчки з незадоволеним лицем віддала чек і на цьому все. Варто додати, що була з дітьми маленькими, і донька загубила іграшку (я не помітила), так слава Богу інша колега-дівчина наздогнала і віддала, а от Рімма навіть не думала вставати. 😁 Комфі не без добрих людей як то кажуть, а от з Ріммою варто хоча б бесіду провести, як себе з клієнтами вести. 2 согласны
Вибачте, що вам довелося зіткнутися з таким ставленням на касі. Обслуговування має бути комфортним та доброзичливим, тому ми передамо цей випадок керівництву магазину для відповідного пропрацювання. Раді, що серед команди є ті, хто готовий прийти на допомогу. Сподіваємось, що наступного разу ви отримаєте лише позитивні емоції. До нових зустрічей! 😌💚🧡
Обслуговування - Отзывы о COMFY
- «телефону»
- «продиктувала», кажу що це номер чоловіка, а він в даний момент можливо не візьме слухавку, чи можна отримати по номеру замовлення, тим паче воно сплачене.
- «ні, не можна»
Далі, слава Богу чоловік взяв слухавку і підтвердив отримання. Рімма мовчки з незадоволеним лицем віддала чек і на цьому все.
Варто додати, що була з дітьми маленькими, і донька загубила іграшку (я не помітила), так слава Богу інша колега-дівчина наздогнала і віддала, а от Рімма навіть не думала вставати. 😁
Комфі не без добрих людей як то кажуть, а от з Ріммою варто хоча б бесіду провести, як себе з клієнтами вести.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Вибачте, що вам довелося зіткнутися з таким ставленням на касі. Обслуговування має бути комфортним та доброзичливим, тому ми передамо цей випадок керівництву магазину для відповідного пропрацювання. Раді, що серед команди є ті, хто готовий прийти на допомогу. Сподіваємось, що наступного разу ви отримаєте лише позитивні емоції. До нових зустрічей! 😌💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна