Алина Отзыв написан 4 октября, 2024 год16 просмотров
Оформила через сайт легку розстрочку з самовивозом з магазину. Кошти списалися та банк підтвердив успішну операцію. Дочекавшись сповіщення від комфі я направилася у магазин де на касі мені довідомили, що в них не підтягується номер договору, нічого не знаємо, товар не віддамо, звоніть на гарячу лінію. Колл - центр знаходится у м.Дніпро де часто лунають тривоги і додзвонитися ще той квест. Ніхто з співробітників магазину не проявив бажання вирішити ситуацію. Хоча мій банк стверджував що все окей. Після години намагання зв'язатися з гарячою лінієб комфі мені повідомили що у них технічна помилка і вони скасують замовлення. Ціна питання на хвилину більше 20 тис гривень! І тепер я другу добу без коштів та омріяного товару! І дуже шкода старань консультанта, який витратив на мене годину, а я тепер піду в інші магазини за покупкою!
Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за технічну помилку, яка спричинила незручності. Нам дуже прикро, що ви витратили стільки часу без результату. Щоб ми могли якомога швидше вирішити це питання, просимо вас надіслати номер замовлення або інші деталі на нашу пошту [email protected]. Сподіваємося, що ваш наступний досвід буде значно кращим!
Брехуни, зняли кошти і не повертають - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за технічну помилку, яка спричинила незручності. Нам дуже прикро, що ви витратили стільки часу без результату. Щоб ми могли якомога швидше вирішити це питання, просимо вас надіслати номер замовлення або інші деталі на нашу пошту [email protected]. Сподіваємося, що ваш наступний досвід буде значно кращим!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна