Екатерина Отзыв написан 3 сентября, 2023 год7 просмотров
Доставка бойлера была 31.08.2023 заказывала на сайте Comfy Устанавливали 01.09.2023 свой мастер. После заполнения бака водой из него сверху полилась вода. Я обратилась на горячую линию Comfy мне было отказано в замене товара мотивируя что наш мастер установливал и порекомендовал обратиться к производителю. Хотя на сайте указано что вся техника имеет сертификаты и гарантии от производителя и вернуть ее можно в течении 14 дне. Но Comfy отказывается заниматься этим вопросом. Стоимость услуг установки их мастером 999.00 , но не факт что после установки их мастером не придумают очередную байку дабы не заниматься этим, а переложить все на покупателя. Поэтому нужно покупать на сайте напрямую у производителя и минуя посредника Comfy.
Виробник надає гарантію на випадок, якщо техніка вийшла з ладу, бо має брак або зламалась не через неправильне користування.
Повернути техніку протягом 14-ти днів є можливість
якщо вона працює та не має слідів використання.
На цей час пропонуємо вам все-таки передати техніку
на діагностику та ремонт.
Пропонуємо вам викликати майстра по гарантії, щоб він мав змогу перевірити що саме спричинило поломку, зміг це виправити на місті або порекомендує вам передати техніку на діагностику та ремонт.
Надати саме акт на списання техніки для обміну товару на новий чи інший з доплатою може саме виробник.
Це трапляється якщо поломку чи дефект не змогли виправити чи відремонтувати.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер вашого телефону або надішліть повне та чітке фото чека/накладної.
Темою листа зробіть "відгук №1899208".
Впевнені та зробимо все можливе, щоб швидко все перевірити та проконсультувати вас.
Покупка бойлера Nova Tec NT-SP80 - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Виробник надає гарантію на випадок, якщо техніка вийшла з ладу, бо має брак або зламалась не через неправильне користування.
Повернути техніку протягом 14-ти днів є можливість
якщо вона працює та не має слідів використання.
На цей час пропонуємо вам все-таки передати техніку
на діагностику та ремонт.
Пропонуємо вам викликати майстра по гарантії, щоб він мав змогу перевірити що саме спричинило поломку, зміг це виправити на місті або порекомендує вам передати техніку на діагностику та ремонт.
Надати саме акт на списання техніки для обміну товару на новий чи інший з доплатою може саме виробник.
Це трапляється якщо поломку чи дефект не змогли виправити чи відремонтувати.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер вашого телефону або надішліть повне та чітке фото чека/накладної.
Темою листа зробіть "відгук №1899208".
Впевнені та зробимо все можливе, щоб швидко все перевірити та проконсультувати вас.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.