BROCARD - престижная сеть магазин косметики и парфюмерии. Насчитывается болле 55 магазинов которые находятся в таких городах Украины как Винница, Днепр, Житомир, Запорожье, Ивано-Франковск, Киев, Кривой Рог, Кропивницкий, Луцк, Львов, Николаев, Одесса, Полтава, Ровно, Сумы, Тернополь, Ужгород, Сумы, Харьков, Хмельницкий, Черкассы, Черновцы, Чернигов и другие.
Магазины BROCARD имеют широкий асортимент...
подробнее
Спасибі, Брокард, за широкий вибір та високу якість продукції.
З повагою, BROCARD
Brocard нас дурить!
Сьогодні отримала своє інтернет-замовлення із Brocard. Очевидно, що зараз ходити зайвий раз в магазини за дрібницями не має сенсу, коли можна скористатись зручними сервісами доставки. Цього разу мені треба було поповнити арсенал блисків для губ, що особливо є... Читать отзыв Компанія однозначно втрачає свої лідируючі позиці на ринку косметики і демонструє неготовність до адаптування до нових реалій життя в умовах карантинних обмежень.
Сьогодні отримала своє інтернет-замовлення із Brocard. Очевидно, що зараз ходити зайвий раз в магазини за дрібницями не має сенсу, коли можна скористатись зручними сервісами доставки. Цього разу мені треба було поповнити арсенал блисків для губ, що особливо є актуальним для зволоження в зимовий період. Вирішила купити блиск фірми Lancone, якими користуюсь уже багато років і завжди усе в них подобалося. Залишається тільки одне – обрати бажаний колір. Вибір завжди не з легких, тому обрала 2. Один з них був майже прозорий блиск L'Absolu Gloss Rosy Plump. Але цього разу усе було не так. Одразу після нанесення його на губи з'явилося відчуття нестерпного печіння (неначе губи нетерла перцем), а через півгодини відчулася ментолова проходила, як після жувальної гумки орбіт з перцевою м'ятою. Жодного ефекту збільшення губ, лише неприємні відчуття, про які виробник і продавець не попереджав. Одразу розмістила коментар з цього приводу на сторінці інтернет-магазину Brocard. На моє здивування отримала відмову від його розміщення, та як, на думку компанії, це є "поодинокий випадок, що вимагає індивідуального рішення"... Я, як лікар-косметолог, з цим категорично не погоджусь, оскільки якщо косметика містить компоненти, які не кожен переносить або може викликати алергічну реакцію, про це має бути попередження, особливо якщо це інтернет-магазин. Відмовою від публікації негативних, але беззаперечних і об'єктивних коментарів, Brocard шкодить своєму іміджу і свідомо вводите в оману своїх клієнтів щодо особливостей продукції, якою торгує, демонструє непрофесійне ставлення до своїх клієнтів та проявами шахрайства, яке полягає у свідомому не повідомленні особливостей косметики, які не дозволяють користуватись нею кожному, а також у перешкоджанні доведенню правдивої інформації про це. Само собою на мою скаргу компанія у стилі відписки чат-ботів відмовила у поверненні коштів за НЕЯКІСНИЙ товар, який я ніяк не можу використовувати за призначенням, як і багато хто з вас, у кого є чутливість на делікатній шкірі до м’яти та ментолу. Попереджаю – ви даремно витратите чималі кошти (особисто я із супер-знижками – 815,50 грн.) і вам їх ніхто не поверне, хоча зобов’язані, бо дурять покупців!
З повагою, BROCARD.