Покупець Отзыв написан 13 сентября, 2019 год162 просмотра
хто користувався є-бей, аліекспресс, таобао, велмарт або амазон, є-бид, хампель можете сюди не заходити. технічна підтримка просто якасть дикість. модераторами набрали людей які взагалі не розуміють по тематиці аукціону. продавці визначаються по рейтингу, ніяких супроводжуючих документів, ніякого залогу зі сплатою піля отримання посилки, жодної реальної інформації про того з ким маєшь справу.
Достоинства:
велика площина
Недостатки:
повна відсутність інформації про продавця, відсутніть залогу і арбітражу.
Доброго дня! Правила аукціону та система рейтингу чітко регулює відносини між покупцем та продавцем, діловий рейтинг є у кожного користувача, в залежності від нього правилами вказано передплатою, накладеним платежем чи післяоплатою контрагенти повинні завершити угоду. Всі особисті дані, які можуть знадобитись контрагентам для завершення угоди, кожна зі сторін отримує у чаті контрагентів, який доступний після завершення торгів по лоту. До того ж на нашому аукціоні запроваджена система верифікації що максимально мінімізує ризик шахрайства.
Що стосується служби технічної підтримки, нам прикро що у Вас склалося негативне враження. Звернутись до підтримки та отримати швидку допомогу у вирішенні питань Ви можете у будь-який час зручним для Вас способом, наприклад, через Онлайн консультація що знаходиться на кожній сторінці аукціону, Техпідтримки у особистому кабінеті користувача, чату на офіційній сторінці у Фейсбуці, тощо.
Чи не могли б Ви конкретизувати з чим саме у Вас виникли проблеми, привести посилання на лоти та інше.
відношення до клієнтів - Отзывы об Аукцион Violity
модераторами набрали людей які взагалі не розуміють по тематиці аукціону. продавці визначаються по рейтингу, ніяких супроводжуючих документів, ніякого залогу зі сплатою піля отримання посилки, жодної реальної інформації про того з ким маєшь справу.
отзыв
Комментарии к отзыву
Що стосується служби технічної підтримки, нам прикро що у Вас склалося негативне враження. Звернутись до підтримки та отримати швидку допомогу у вирішенні питань Ви можете у будь-який час зручним для Вас способом, наприклад, через Онлайн консультація що знаходиться на кожній сторінці аукціону, Техпідтримки у особистому кабінеті користувача, чату на офіційній сторінці у Фейсбуці, тощо.
Чи не могли б Ви конкретизувати з чим саме у Вас виникли проблеми, привести посилання на лоти та інше.