Сильпо отзывы

Отзывы покупателей
1.7
3 897 отзывов / 1 019 883 просмотра
5
4
3
2
1
Написать отзыв

Доставка заказа

Александр
суббота, 15 ноября
Отзыв о Сильпо по адресу Біла Церква, ул. Гордынского, 2а Заказал доставку в 14.00. Собирать начали около 20.00 Привезли около 22.00Это сервис крутого магазина?Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайтеПозор. Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать. Заказал доставку в 14.00. Собирать начали около 20.00 Привезли около 22.00Это сервис крутого магазина?Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайтеПозор. Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.

Жахливий сервіс самовивозу

Вікторія
суббота, 15 ноября
Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам... Читать отзыв Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам все що залишилось - не зрозуміло навіщо я бронювала замовлення на залишки якщо в результаті отримала менше одиниць тому що частину розкупили до того як почали збирати замовлення - залишилась неприємно вражена сервісом

Некачественный товар

Карина
четверг, 13 ноября
Покупка пиццы в Сильпо закончилась отравление всей семьи Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление )))Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!! Покупка пиццы в Сильпо закончилась отравление всей семьи Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление )))Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!
Достоинства:
  1. Много скидок
Недостатки:
  1. Просроченный товар

Намагаються обманути

Гость
воскресенье, 9 ноября
Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає.1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читать отзыв Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає.1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів?(кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки)2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю.Тобто все як у Ільфа та Петрова« Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег».З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?

Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою

Янушкевич Аліна
воскресенье, 9 ноября
Отзыв о Сильпо по адресу Бровари, ул. Киевская, д.241 Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той... Читать отзыв Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той момент ще не був зачинений, а всі товари були вже вибрані та готові до розрахунку. Таке ставлення до клієнтів є неприпустимим, адже покупець має право на якісне й ввічливе обслуговування. Якщо працівник не бажає виконувати свої обов’язки або ставиться до них формально, можливо, йому варто переглянути своє ставлення до роботи або поступитися місцем тим, хто дійсно цінує клієнтів. Прошу розібратися в цій ситуації, провести відповідну роботу з персоналом та надати відповідь щодо результатів розгляду звернення. З повагою, Янушкевич Аліна 08.11.2025 23.58 Бровари, вул. Київська 241

Супер робота

Юрій вантажник
пятница, 7 ноября
Що тут сказати, магазин 99 у Львові люблю вас, так роботи деколи багато, бо великий магазин, але все супер, рекомендую, для когось може мала зарплата, але мої рідні, тут вам нескажуть працюйте на благо держави, а якщо Вам потрібно і коли, то поставлять оплачувану зміну, і керівництво тут супер, супер класне, тому від мене 5зірочок кожному з свого найріднішого магазину Що тут сказати, магазин 99 у Львові люблю вас, так роботи деколи багато, бо великий магазин, але все супер, рекомендую, для когось може мала зарплата, але мої рідні, тут вам нескажуть працюйте на благо держави, а якщо Вам потрібно і коли, то поставлять оплачувану зміну, і керівництво тут супер, супер класне, тому від мене 5зірочок кожному з свого найріднішого магазину

Подяка касиру

Гость
среда, 5 ноября
Дякую магазину в апполло за приємне обслуговування, за добре ставлення до покупців з особливими потребами, особливо дякую касирці Марині Бабенко, яка завжди допомагає яка скласти продукти, завжди спокійна, ввічлива для людей, які мають вади руху це важливо, тому що коли треба зробити швидко, а ти не можеш це зробити, починаєш нервувати. І тут допомога касира дуже-дуже своєчасна. Дякую магазину в апполло за приємне обслуговування, за добре ставлення до покупців з особливими потребами, особливо дякую касирці Марині Бабенко, яка завжди допомагає яка скласти продукти, завжди спокійна, ввічлива для людей, які мають вади руху це важливо, тому що коли треба зробити швидко, а ти не можеш це зробити, починаєш нервувати. І тут допомога касира дуже-дуже своєчасна.

Ужасное рыба вонючая

Гость
среда, 5 ноября
Добрый вечер ,сегодня была в Сильпо в острове купила селедку приехала домой начала ее чистить а она воняет тухлостю селедка в мусорном ведре спасибо за ужин магазин Сильпо Добрый вечер ,сегодня была в Сильпо в острове купила селедку приехала домой начала ее чистить а она воняет тухлостю селедка в мусорном ведре спасибо за ужин магазин Сильпо

Все чудово .

Гость
вторник, 4 ноября
Дуже подобається супермаркет «Сільпо»! Завжди свіжі продукти, великий вибір і приємна атмосфера. Персонал ввічливий і привітний, у магазині чисто та зручно. Часто бувають акції й знижки. Ідеальне місце для щоденних покупок! 🌿🛒--- Дуже подобається супермаркет «Сільпо»! Завжди свіжі продукти, великий вибір і приємна атмосфера. Персонал ввічливий і привітний, у магазині чисто та зручно. Часто бувають акції й знижки. Ідеальне місце для щоденних покупок! 🌿🛒---

Збирання та використання особистих даних

Автор
вторник, 4 ноября
Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону,... Читать отзыв Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону, ТА ІНШІ НЕОБХІДНІ ДАНІ (це я цитую з сайту), а от які самі-здогадайтесь самі. Ніхто не дасть відповіді на це питанняОператори просто кончені, їм до одного місця що Ви там пишете. Просто завершують розмову коли захочуть. Брешуть, як хочуть. Такого пофігістичного ставлення ще треба пошукати. Все добре поки Ви їм залишаєте гроші в магазині) Мої дані ніхто не видалив, звісно. І їх,до того ж, було передано невідомим третім сторонам)) Що ж, побачимось в суді
Недостатки:
  1. - збирання та доставка товару
  2. - введення в оману покупців
  3. - (!) незаконне поводження з персональними даними
  4. - абсолютною пофігістична служба підтримки

Балабонусы от балаболов

Гость
понедельник, 3 ноября
При заказе онлайн балобонусами нельзя воспользоваться. Звоню на горячую линию, чтобы узнать как ими воспользоваться. Балабол на горячей линии сказал что при оплате они автоматически списываются. Делаю заказ прихожу в магазин, жду пока тормоз выдаст заказ и хочу оплатить, на что слышу что балобонусами нельзя воспользоваться. Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025? При заказе онлайн балобонусами нельзя воспользоваться. Звоню на горячую линию, чтобы узнать как ими воспользоваться. Балабол на горячей линии сказал что при оплате они автоматически списываются. Делаю заказ прихожу в магазин, жду пока тормоз выдаст заказ и хочу оплатить, на что слышу что балобонусами нельзя воспользоваться. Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025?

Загалом все добре і оффлайн, і онлайн

Юлія
воскресенье, 2 ноября
І з замовленнями на виніс, і з доставкою зазвичай все добре. Персонал в основному ввічливий і професійний, товар гарний. Може пару раз було що гнилувату капусту клали в онлайн-замовлення. І з замовленнями на виніс, і з доставкою зазвичай все добре. Персонал в основному ввічливий і професійний, товар гарний. Може пару раз було що гнилувату капусту клали в онлайн-замовлення.

Драгоманова 10, касир Юлія Рогатина

Гость
воскресенье, 2 ноября
Хочу висловити своє невдоволення обслуговуванням на касі. Касир Юлія Рогатина зверталася до мене на "ти", що є неприпустимим у сфері обслуговування. Крім того, пакет та продукти просто кидає. Такі дрібниці справляють негативне враження про весь заклад.Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів. Хочу висловити своє невдоволення обслуговуванням на касі. Касир Юлія Рогатина зверталася до мене на "ти", що є неприпустимим у сфері обслуговування. Крім того, пакет та продукти просто кидає. Такі дрібниці справляють негативне враження про весь заклад.Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів.

Жахливий продукт

Юлія
пятница, 31 октября
Жах просто Купили називається гранат, а він повністю гнилийПродаж продуктів жахливий Жах просто Купили називається гранат, а він повністю гнилийПродаж продуктів жахливий

паскудне обслуговування піцейоло

Максим
среда, 29 октября
Отзыв о Сильпо по адресу Київ, ул. Шептицкого, 4 ужасне обслуговування,піцайоло мало того що обідає не потграфіку,так + до того дуже повільна,як не прийду завжди море заказів ужасне обслуговування,піцайоло мало того що обідає не потграфіку,так + до того дуже повільна,як не прийду завжди море заказів

Сільпо. Скриня.

Віталій
вторник, 28 октября
Отзыв о Сильпо по адресу Львів, ул. Шевченка, 358а Сьогодні стався інцидент. Магазин Львів Скриня,. Я випадково розбив банку квасолі прямо на касі. І як не дивно, адміністратор сказала взяти взамін іншу банку. Дріб'язок, але приємно. Сьогодні стався інцидент. Магазин Львів Скриня,. Я випадково розбив банку квасолі прямо на касі. І як не дивно, адміністратор сказала взяти взамін іншу банку. Дріб'язок, але приємно.

Вонючее мясо!

Гость
вторник, 28 октября
Купила запечатанные свиные рёбрышки. По дате все замечательно,ещё 3 дня годные. Но открыв упаковку ужаснулись запаху!!! Работники магазина просто поменяли дату( ценник).Не хватает слов и матов!!! Разве так можно!? Делаю выводы,что кроме фирменных запечатанных товаров там больше ничего нельзя покупать. Купила запечатанные свиные рёбрышки. По дате все замечательно,ещё 3 дня годные. Но открыв упаковку ужаснулись запаху!!! Работники магазина просто поменяли дату( ценник).Не хватает слов и матов!!! Разве так можно!? Делаю выводы,что кроме фирменных запечатанных товаров там больше ничего нельзя покупать.

М"ясний відділ у брудному магазині Київ, вул. Вершигори Петра, 1

Пенсіонер
вторник, 28 октября
Хто не роздивився - це підклали такі індичі стегна. Більша частина м"якоті відрізана і залишена кістка з залишками м"яса. Ще і смердюче виявилось. Супорт покриває цих крадіїв. Може власник їм ще і дякує за таке. Хто не роздивився - це підклали такі індичі стегна. Більша частина м"якоті відрізана і залишена кістка з залишками м"яса. Ще і смердюче виявилось. Супорт покриває цих крадіїв. Може власник їм ще і дякує за таке.
Недостатки:
  1. Обман і ошукування майже на всьому
  2. Повна безкарність

Шок!!!! Шахрайство у доставці Сільпо!

Тетяна
вторник, 28 октября
Сьогодні здійснили онлайн покупку у Сільпо, Луцьк, збирали на Рівенській. Згодом прийшло повідомлення , що замовлення доставлено!!!! Нам нічого не доставили!!! Не телефонували!!!Просто пограбували в такий спосіб. Це шахрайство !!! Що відбувається у моєму місті!!? Чат-бот робить відписки! Сьогодні здійснили онлайн покупку у Сільпо, Луцьк, збирали на Рівенській. Згодом прийшло повідомлення , що замовлення доставлено!!!! Нам нічого не доставили!!! Не телефонували!!!Просто пограбували в такий спосіб. Це шахрайство !!! Що відбувається у моєму місті!!? Чат-бот робить відписки!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Гроші за товар сплачено
  2. Товар не доставлено
  3. Гроші і продукти вкрадено

Черга в за сигаретами

Максим
понедельник, 27 октября
Стою в черзі до каси за сигаретами, приблизно 19.00, відпускає 1-а люди друга в хот догах щось викладає, а черга людей 7-8м приблизно. Я питаю, можете колезі допомогти, вона каже ні з недуже приємним обличчя, я зрозумів її відповідь, через пару хвилин друга підійшла подивилася на чергу щось пару слів перекинулась і пішла. До чого веду, каса за сигаретами, а... Читать отзыв Стою в черзі до каси за сигаретами, приблизно 19.00, відпускає 1-а люди друга в хот догах щось викладає, а черга людей 7-8м приблизно. Я питаю, можете колезі допомогти, вона каже ні з недуже приємним обличчя, я зрозумів її відповідь, через пару хвилин друга підійшла подивилася на чергу щось пару слів перекинулась і пішла. До чого веду, каса за сигаретами, а в основна стоїть черга з продуктами ,тортами....колектив дружній дивлюсь...:)))і виникло таке відчуття що кожен сам по собі працює, немає ні поваги, ні відданості до своєї роботи якось так...Це Ірпінь, вул.центральна. нічого поганого не трапилось но провести бесіду про команду треба було б...це моя думка.
Достоинства:
  1. Стояв не довго...
Недостатки:
  1. Немає поваги...

Вінниця: якість збирання замовлення

Марія
суббота, 25 октября
Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!!Я... Читать отзыв Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!!Я можу зрозуміти багато що і людський фактор і завантаженість, але коли це кожного разу - це вже якась систематичність ! Відмова у довезенні товару(комплектувальник неуважний, вже третє замовлення підряд) хоча магазин ще працював 4 години, а мій будинок 5 хв їзди від магазину- я вважаю це не клієнтоорієнтовано. А гнилі товари!!! я взагалі мовчу! Це повний треш! Пів пакета гнилих помідор.А сьогодні всі овочі у пакеті просто розкидані (бо пакети не завʼязали) і всі інші товари в болоті. Цікаво чи сам комплектувальник хотів би отримати таку доставку собі?

Жахлива робота онлайн замовлень і доставки!

Гость
пятница, 24 октября
Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для... Читать отзыв Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання.Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії бажання вирішити проблему.Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.

Онлайн заказ

Гость
четверг, 23 октября
Отзыв о Сильпо по адресу Київ, Харьковское шоссе, 168 Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину... Читать отзыв Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину в которой нет 1 позиции не самой дешевой, на что она сказала: "Что все есть". Хорошо что я помню что заказывал и проверял, а если бы не проверил? То так и выдали бы по чеку без товара? Пришлось еще ждать пиццу которая в заказе, как сказали 10 минут, но по факту дольше. Дома увидел что пицца ужасного качества, вместо нормальной курицы какие-то отрезки шинки со шкурками, сыра практически нет, ну это вопрос к добросовестности повара. На Харьковском шоссе 144 с качеством пиццы ок, здесь же рулетка!С момента прихода в магазин прошло 25 минут прежде чем я получил заказ! Зачем присылать смс если заказ не готов? Почему работники и собирают заказ и на кассу подходят? Неужели нельзя чтобы один человек был на кассе, а сборщики занимались сбором заказов? Сервис дно!

Жахлива якість обслуговування магазину онлайн

Анна
17 октября, 2025 год
Отзыв о Сильпо по адресу Житомир, пл. Житний рынок, 1 Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала ,... Читать отзыв Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала , толку нуль. Чому такого свавілля немає на Грушевського. І чому не можна обрати магазин при замовленні?

Жахливі магазини в м Хмельницький

Анастасія
17 октября, 2025 год
Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький. В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не... Читать отзыв Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький. В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не свіже, на запитання що робити . Якщо я хочу свіжий фарш, - відповідь, не беріть, хтось інший купить. В нас все розбирають. Але чому не слідкувати за якістю і станом продуктів с чистотою і охайністю магазинів. Раніше туди було приємно заходити, і гарні продукти .

Жахливе ставлення до клієнтів

Анна
16 октября, 2025 год
Замовлення зробила онлайн вранці на певний час, самовільно перенесли час двічі, і в результаті на пізній вечір. Половини товарів, замовлених завчасно вже не було. Декілька разів забували покласти вже оплачені товари Замовлення зробила онлайн вранці на певний час, самовільно перенесли час двічі, і в результаті на пізній вечір. Половини товарів, замовлених завчасно вже не було. Декілька разів забували покласти вже оплачені товари
Достоинства:
  1. Якість товарів
Недостатки:
  1. Некоректна робота онлайн доставки, самовільне перенесення часу, забувають покласти уже оплачений товар. На гарячій лінії неможливо нічого добитися. Не цінять клієнта

Жахливе ставлення

Олександр
14 октября, 2025 год
Отзыв о Сильпо по адресу Київ, просп. Григоренко, 23 Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті... Читать отзыв Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті , менеджери в них сидять некомпетентні. Сама погана мережа яка тільки може бути . Дуже не рекомендую

Жахливий сервіс

Гость
14 октября, 2025 год
Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30. До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили. Що? 😮 Читать отзыв Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30. До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили. Що? 😮 Я зробив замовлення і вказав оплата в магазині. Питання навіщо такий сервіс якщо він не працює???

Онлайн-замовлення Сільпо.

Сергій
13 октября, 2025 год
Проблеми з формуванням замовлень на сайті онлайн-замовлень. Відібраний товар неодноразово прямо на очах зникав до оформлення. Налагодьте работу сайта таким чином, аби те, що відібрав клієнт, було неможливо скоректувати працівниками Сільпо. Проблеми з формуванням замовлень на сайті онлайн-замовлень. Відібраний товар неодноразово прямо на очах зникав до оформлення. Налагодьте работу сайта таким чином, аби те, що відібрав клієнт, було неможливо скоректувати працівниками Сільпо.
Достоинства:
  1. Якість товару
Недостатки:
  1. Аж занадто велика сумма (1599 грн.) для замовлення безкоштовної доставки.

Работа ужасная

Гость
13 октября, 2025 год
Хотела устроится работать сборщиком, мне назначили собеседование, я пришла, меня провели в кабинет, спрашиваю «на какую вы вакансию хотите?» я отвечаю, и они говорят что такой вакансии у них сейчас нету. КАРЛ ЗАЧЕМ ТОГДА НУЖНО БЫЛО НАЗНАЧАТЬ СОБЕСЕДОВАНИЕ, Женщина которая всем этим заведует конечно рассказала мне что нужно делать на этой вакансии, какие у меня будут обязанности, и сказала все,... Читать отзыв Хотела устроится работать сборщиком, мне назначили собеседование, я пришла, меня провели в кабинет, спрашиваю «на какую вы вакансию хотите?» я отвечаю, и они говорят что такой вакансии у них сейчас нету. КАРЛ ЗАЧЕМ ТОГДА НУЖНО БЫЛО НАЗНАЧАТЬ СОБЕСЕДОВАНИЕ, Женщина которая всем этим заведует конечно рассказала мне что нужно делать на этой вакансии, какие у меня будут обязанности, и сказала все, идите, вам напишут, ничего у меня не спросила, ни возраст ни опыт, на мои вопросы она просто начинала смеяться во весь голос и переводить тему, потому что у неё не было ответа, вроде пожилая женщина а так себя ведёт, это город Киев, подольский район Вы думаете мне кто то написал после этого? нет! Написала я, спросила что там по поводу работы, меня неделю игнорируют. Сделала выводы, и больше с этим магазином связываться не хочу, я удалила приложение Сильпо, больше ни доставками ни ходить в этот магазин я не буду. Фу
Читать все отзывы