Отзыв о Prom.ua по адресу Дніпро, ул. Строителей, 20 Напишу коротко, НАЖАЛЬ пром вмирає. Причини не знає навіть менеджер. Замовлення за період з 1 по 17те листопада 2023 рік - 231 замовленьЗамовлення за період з 1 по 17те листопада 2024 рік - 75 замовленьЗамовлення за період з 1 по 17те листопада 2025 рік - 46 замовлень Напишу коротко, НАЖАЛЬ пром вмирає. Причини не знає навіть менеджер. Замовлення за період з 1 по 17те листопада 2023 рік - 231 замовленьЗамовлення за період з 1 по 17те листопада 2024 рік - 75 замовленьЗамовлення за період з 1 по 17те листопада 2025 рік - 46 замовлень
Добрий день, Юрію!Загального спаду на Prom ми не спостерігаємо — навпаки, кількість замовлень зростає рік до року.Зменшення продажів у конкретному магазині може мати безліч причин.Рекомендуємо передусім переглянути свій асортимент, ціни, умови доставки й оплати — чи залишаються вони конкурентними. Також варто проаналізувати, чи немає факторів, які можуть відштовхувати покупців під час оформлення замовлення.Менше замовлень у вашому магазині не означає менше замовлень на всьому маркетплейсі — тому важливо зрозуміти, що саме могло змінитися саме у вашій пропозиції.
Продавець Texno365 займається шахрайством. На сайті поміщається товар. Потім передзвонюється: або "нема товару на складі", або "товар прийшов бракованою партією", або "у цього товару такі-то характеристики не дуже...". Взамін пропонується однотипний товар. Покупець робить доплату на картку, і починаються "гойдалки". "Перша посилка", як правило, "губиться Новою поштою", хоча номер ТТН на цю посилку або НЕ надається, або не пробивається по... Читать отзыв Продавець Texno365 займається шахрайством. На сайті поміщається товар. Потім передзвонюється: або "нема товару на складі", або "товар прийшов бракованою партією", або "у цього товару такі-то характеристики не дуже...". Взамін пропонується однотипний товар. Покупець робить доплату на картку, і починаються "гойдалки". "Перша посилка", як правило, "губиться Новою поштою", хоча номер ТТН на цю посилку або НЕ надається, або не пробивається по Новій пошті. Далі присилається товар з аналогічними характеристиками, як було у першому замовленні по нижчій ціні. Покупець або не звертає увагу і забирає значно дешевший товар, або повертає його. Пром компенсує Пром-Оплату, але добитися повернення ДОПЛАТИ на карту не можливо. Так, у мене скасовано зняття з карти 28.10 у розмірі 1185.00 грн.. Але доплату 400 грн повернути не можу вже тривалий час. Написав скаргу на підтримку Прому. Розгляд триває. Кошти по доплаті так і не повернуті.
С 2012 года на протяжении 12 лет я хостился на платформе prom. C 2025 года я перешел в Хорошоп и прекратил полное сотрдуничество с пром.юа. Объясняю почему:Начиная с 2024 года сервис предоставления услуг значительно ухудшился и сделал сотрудничество абсолютно неприемлемым. Теперь по порядку:1) Мои клиенты постоянно натыкались на ошибку - 503 - Сервис временно недоступен. Означает, что... Читать отзыв С 2012 года на протяжении 12 лет я хостился на платформе prom. C 2025 года я перешел в Хорошоп и прекратил полное сотрдуничество с пром.юа. Объясняю почему:Начиная с 2024 года сервис предоставления услуг значительно ухудшился и сделал сотрудничество абсолютно неприемлемым. Теперь по порядку:1) Мои клиенты постоянно натыкались на ошибку - 503 - Сервис временно недоступен. Означает, что сервера prom не могут обрабатывать запросы посетителей и они просто не могут попасть на ваш сайт. 2) Постоянные жалобы клиентов на неработающую корзину заказов с многочисленными глюками. Очень часто приходилось из-за этого оформлять заказы по телефону в ручном режиме.3) в пик новогодних, рождественских продаж время загрузки страницы сайта может составлять несколько минут. Как понимаете никто ждать не будет пока промовский сервер раздуплится, легче кликнуть следующую ссылку и сделать покупку на фунцкиональном сайте. 4) Итого, вы платите за продвижение сайта в поисковиках и социальных сетях, а на сайт потенциальный покупатель попасть не может из-за низких технических возможностей серверов прома за которые с вас кстати не слабую берут оплату. Я когда увидел что ежемесячно убытки составляют по несколько тысяч у.е. принял решение перейти на другую платформу о чем и уведомил пром.юа5) Мошенничество с внутренней рекламой Prosale. Каким образом происходит. Нашел я на facebook клиента, отправил ему ссылку на свой внешний сайт (внешний домен), хостящийся на проме. Он зашел, оформил на сайте заказ. Смотрю - prosale списала деньги за привлечение клиента по этому заказу. Написал в поддержку почему списали деньги? Пром ответил: если клиент в течение 24 часов до того как совершить заказ у меня на сайте, заходил на сайт пром.юа, то пром списывает оплату за лид. Иными словами, вы платите facebook за лид, который приводит вам клиента, а в итоге пром еще раз с вас снимает оплату prosale за этот же лид только потому что ваш внешний домен хоститься у них на сервере. 6) Алгоритм внутренней выдачи прома находится в печальном техническом состоянии. Постоянные сбои, глюки, отключения объявлений. Не с того ни с сего пишет система что объявления отключены из-за каких-то нарушений. Пишу в поддержку - отвечают мол глюк, сейчас исправим. Это носило системный характер.7) Низкий уровень культуры и профессионализма обслуживающего персонала прома и крайняя степень гавнистости персонала, особенно их директора. Я когда посчитал, что сумма убытков ежегодно от услуг платформы прома перевалила за 10 тысч у.е., написал письмо в пром где изъяснил проблемы которые меня беспокоят, сообщил, что не могу более сотруничать с платформой из-за низкого качетсва предоставляемых услуг и попросил в содействие в разорвании договора и переносе сайта на платофрму Хорошоп. Знаете что сделали в пром? Они сразу же заблокировали мой сайт и запретили экспорт как настроек так и товаров с серевера. Но я был к этому готов и в начале перенес товары, а потом написал им письмо. Поэтому негативно эта ситуация на моем бизнесе не отразилась, но каждый клиент прома должен понимать что в проме работают гавнюки, которые могут в любой момент угробить ваш бизнес. Это нестабильная, неадекватная контора с которой просто нельзя строить долгоиграющие бизнес отношения.
Прочитавши мій відгук на дії шахрая- покупця, представник Прому вирішив дати мені пораду не звертати уваги на ций інцидент. Тобто, Пром надає дані покупця, які не є у вільному доступі невідомо кому. Це невідомо хто з благословення Прому намагається вчинити шахрайство. І представник Прому заявляє, що якщо мене щось турбує, то я повинна щось там Прому написать! Некомпетентний представник Прому,... Читать отзыв Прочитавши мій відгук на дії шахрая- покупця, представник Прому вирішив дати мені пораду не звертати уваги на ций інцидент. Тобто, Пром надає дані покупця, які не є у вільному доступі невідомо кому. Це невідомо хто з благословення Прому намагається вчинити шахрайство. І представник Прому заявляє, що якщо мене щось турбує, то я повинна щось там Прому написать! Некомпетентний представник Прому, зверніться до своєї техпідтримки, вони вам дуже швидко пояснять ЩО зробив ваш коханий продавець. А мені надайте відповідь як у вашого протеже з'явилися додаткові мої дані, за якими воно зробило замовлення?
Добрий день, Анжело!Ми не передаємо ваші персональні дані.Якщо ви здійснювали замовлення в продавця, то він бачить ті дані, що ви вказали під час оформлення замовлення. Якщо з продавцем виникли непорозуміння і вам потрібна допомога, будь ласка, звертайтеся до нас на пошту skk@prom.ua, ми з радістю допоможемо.
Отзыв о Prom.ua по адресу Київ, Харьковское шоссе, 201/203, корпус 2-А, буква Ф Продавець Квітковий центр Лілія отримав скасування замовлення 370277159 після того, як відмовився відправляти мені моє замовлення після оплатою вимагаючи сплатити кошти за замовлення і завищивши суму за пересилку в 1,5 рази. Після цього продавець самостійно оформив замовлення 370434819на моє ім'я АЛЕ з іншого мого кабінету покупця на платформі Пром! Виникає питання: хто дав йому право на використання моїх персональних даних... Читать отзыв Продавець Квітковий центр Лілія отримав скасування замовлення 370277159 після того, як відмовився відправляти мені моє замовлення після оплатою вимагаючи сплатити кошти за замовлення і завищивши суму за пересилку в 1,5 рази. Після цього продавець самостійно оформив замовлення 370434819на моє ім'я АЛЕ з іншого мого кабінету покупця на платформі Пром! Виникає питання: хто дав йому право на використання моїх персональних даних і як воно отримало доступ до мого кабінету покупця?
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Неправомірне використання моїх персональних даних платформою Пром.
Добрий день, Анжело!Щоб замовити на Prom, не обов'язково мати доступ у кабінет покупця. Замовлення опиниться у тому кабінеті покупця, на який номер телефону було створено замовлення. Ви можете просто проігнорувати це замовлення. Якщо ж продавець докучає вам, будь ласка, напишіть нам на пошту skk@prom.ua усі подробиці, щодо цієї ситуації, ми спробуємо вам допомогти.
Хочу видалити свій профіль, якому багато років на цьому сайті через цю шахрайську підписку. Більше ніколи не замовлятиму нічого через цей сайт. Усім хто не хоче платити за підписку заблокуйте автоплатежі від Розетка у вашому банку. Так низько дурити людей цією підпискою це жахливо. Раніше замовляла тепер ніколи більше Хочу видалити свій профіль, якому багато років на цьому сайті через цю шахрайську підписку. Більше ніколи не замовлятиму нічого через цей сайт. Усім хто не хоче платити за підписку заблокуйте автоплатежі від Розетка у вашому банку. Так низько дурити людей цією підпискою це жахливо. Раніше замовляла тепер ніколи більше
Добрий день, Ольго! Нам прикро, що підписка не спрацювала, як ви того очікували. Якщо у вас виникли труднощі, будь ласка, напишіть нам на пошту prompay@prom.ua, ми спробуємо вам допомогти.
Отзыв о Prom.ua по адресу Дніпро, Героев Майдана 1А Отримали замовлення 369342870 Клєнт ігноруе дзвінки і SMS повідомлення, вайбера немає. Написав відгук, що йому товар не відправили. Я побачив функціонал, що є можливість оскаржити відгук, якщо додати скріни дзвінків і месенджерів. Але це даремно витрачений час,як і на обробку замовленя на промі. Відгуки видаляти пром не збираєтся, функціонал видалення відгуку " Не вдалося... Читать отзыв Отримали замовлення 369342870 Клєнт ігноруе дзвінки і SMS повідомлення, вайбера немає. Написав відгук, що йому товар не відправили. Я побачив функціонал, що є можливість оскаржити відгук, якщо додати скріни дзвінків і месенджерів. Але це даремно витрачений час,як і на обробку замовленя на промі. Відгуки видаляти пром не збираєтся, функціонал видалення відгуку " Не вдалося зв'язатися з покупцем" не робочий, Не витрачайте марно свій час на пром
Усім доброго дня.Хочу залишити цей відгук бо накипіло.Що стало з цим ресурсом який колись допомагав людям із задоволенням купувати в інтернеті? То питання риторичне. А зараз маємо те що маємо. Люди будьте обережні здійснюйте оплату лише при отримані і перевірці товару. Ніколи не погоджуйтесь на додаткові умови, які виникають після замовлення, як то передоплата частково чи зміна перевізника.... Читать отзыв Усім доброго дня.Хочу залишити цей відгук бо накипіло.Що стало з цим ресурсом який колись допомагав людям із задоволенням купувати в інтернеті? То питання риторичне. А зараз маємо те що маємо. Люди будьте обережні здійснюйте оплату лише при отримані і перевірці товару. Ніколи не погоджуйтесь на додаткові умови, які виникають після замовлення, як то передоплата частково чи зміна перевізника. Завжди вимагайте і наполягайте на дотримання продавцем чи перевізником дотримання чинного законодавства України. Ви є споживач і вас захищає закон. Усім вдалих покупок.
Добрий день, Костянтине!На жаль, з вашого відгуку не зрозуміло яка саме проблема у вас виникла. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше (вкажіть номер замовлення або номер запиту до служби підтримки), щоб ми могли розібратися та допомогти вам.Також хочемо нагадати про важливість безпечних покупок. Ми рекомендуємо завжди оформлювати замовлення виключно через кошик на маркетплейсі та використовувати Пром-оплату. Це безпечний спосіб оплати, адже продавець отримає кошти тільки після того, як ви оглянете та заберете посилку на пошті.Більше корисних порад ми зібрали в наших рекомендаціях з безпечних покупок на Prom https://help.prom.ua/hc/uk/articles/360008086237
Отзыв о Prom.ua по адресу Дніпро, Героев Майдана 1А Я рструвалася на безкоштовну доставку "Нова Пошта",натискаючи на НП вилізла "розетка",ймовірно язачипила пальцем.Мене підписало на безкоштовну доставку смарт розетка,яка мені не потрібна,якопую товар і доставляю через НП .Місяць часу ,я веду переписку через службу підтримки пром.юа,то вони мене ігнорують,то не розуміють.Я не купую товари у розетці тай прошу скасувати мою випадкову підписку,будь який товар можна повенути і скасувати послугу. Обурена... Читать отзыв Я рструвалася на безкоштовну доставку "Нова Пошта",натискаючи на НП вилізла "розетка",ймовірно язачипила пальцем.Мене підписало на безкоштовну доставку смарт розетка,яка мені не потрібна,якопую товар і доставляю через НП .Місяць часу ,я веду переписку через службу підтримки пром.юа,то вони мене ігнорують,то не розуміють.Я не купую товари у розетці тай прошу скасувати мою випадкову підписку,будь який товар можна повенути і скасувати послугу. Обурена діями,буду звертатися у контролюючі органи і залишати правдиві відгуки.Хоча до цього випадку на промі багато що придбавала і завжди рекомендувала,але часи змінилися і пром теж.Підсунули не потрібну підписку і тепер зі своєї пенсії я маю ні за що за сплатити 300гр.Зветалася у розетку,вони стверджують,що це відповідальність прому.
Достоинства:
Раніше все працювало чітко.
Недостатки:
Підсунули смарт доставку не потрібну і не можна її скасувати
Добрий день, Ірино!Підписка "Smart" дає можливість замовляти товари на Prom з безкоштовною доставкою у поштомати та відділення Нової пошти, а також у магазини Rozetka.Під час оплати послуги ви приймаєте оферту (це як укладення електронного договору), умовами якої не передбачено дострокове скасування цієї підписки. Ви зможете самостійно вимкнути автопродовження в особистому кабінеті (ця опція доступна з 6-го місяця користування), щоб підписка не продовжилась на наступний період.
Здійсниши покупку через пром ,,безпечна оплати ,, гроші зняли з карти ,але не повернули при відмові товару. Пром підтримка каже, що банк . Але надходжень не було і навіть заблокованих грошей теж не було. Коли задаєш інші пиття,але пром Ігнорить тебе. Пром це шахраї , де ні покупець ,ні продавець не захищені . Пром обкрадає людей.... Читать отзыв Здійсниши покупку через пром ,,безпечна оплати ,, гроші зняли з карти ,але не повернули при відмові товару. Пром підтримка каже, що банк . Але надходжень не було і навіть заблокованих грошей теж не було. Коли задаєш інші пиття,але пром Ігнорить тебе. Пром це шахраї , де ні покупець ,ні продавець не захищені . Пром обкрадає людей. На купляйте і не продавайте через пром
Добрий день, Марто!Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією з поверненням коштів :(В момент оплати замовлення ваші кошти не було списано, а заблоковано на рахунку. Після скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів. Терміни розблокування коштів на вашій картці визначає саме ваш банк. Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для розблокування оплати на картці.
Підписаний на доставку для своїх. Пром щомісяця знімає свої 30гр. Оформив замовлення 369208954 з доставкою для своїх, оплатив на НП доставку зі своєї кишені. Поскаржитись нікуди, бо служба підтримки пром в доготривалій відпустці. Підписаний на доставку для своїх. Пром щомісяця знімає свої 30гр. Оформив замовлення 369208954 з доставкою для своїх, оплатив на НП доставку зі своєї кишені. Поскаржитись нікуди, бо служба підтримки пром в доготривалій відпустці.
Добрий день, Олександре!Якщо ви вже писали до служби підтримки, будь ласка, вкажіть ваш номер звернення, щоб ми могли перевірити. Якщо номер не надійшов, зробіть повторно запит нам на пошту prompay@prom.ua. Перепрошуємо за незручності.
!!!Нова такса від пром 10грн!!! З 07 місяця шановні власники магазинів ви будете платити по 10грн за вхідне замовлення. Це коли у вас свій домен і замовлення органічне прийшло вам особисто на сайт. Платити будете навіть за скасоване замовлення...Так уявляєте яка класна новина. Нова реальність від Пром. Але....це ніяк не регулюється порталом, якесь чудо придумало що так має бути і... Читать отзыв !!!Нова такса від пром 10грн!!! З 07 місяця шановні власники магазинів ви будете платити по 10грн за вхідне замовлення. Це коли у вас свій домен і замовлення органічне прийшло вам особисто на сайт. Платити будете навіть за скасоване замовлення...Так уявляєте яка класна новина. Нова реальність від Пром. Але....це ніяк не регулюється порталом, якесь чудо придумало що так має бути і все.Товар у якого вартість 5грн (а такого товару багато) болт кліпса саморіз вартість яких 4-10грн за штуку заганяють вас у мінус, бо продали за 4 грн і сплатили 10 грн комісію. Товар вартістю 100грн отримує 10% стягнення на користь площадки. Виходить я маю підняти ціну на щось дешеве щоб врахувати вашу довбану комісію??? А решта продавців хто про це не знає чи не додумався будуть продавати по тій самій вартості і йти в мінус. Так не получиться у вас. Будемо знімати ролик на ютуб про цей розводняк і писати скарги. Не можете ви так здорожчувати дешевий товар бо вам захотілось брати по 10грн з кожного замовлення.P.S. Всі висновки мною зроблено на основі листування з підтримкою та згідно їх відповідей на мої питання. Всім продавцям бажаю відстояти свої права адже це ми годуємо цю компані і вона має нас поважати та відноситись до нас як до партнерів! А враження що вони нас за лохів тримають...
Недостатки:
Максимально не компетентна підтримка, всі відповіді по шаблону таким чином що сам маєш догадуватись. Починають рухатись коли чують слово скарга або жалоба.
У мене заблокували акаунт на Промі як покупця через розсилку 5ти однакових повідомлень продавцям хоча я маю 100% рейтинг 48 виконаних замовлень за цей рік і які сумарно понад 100тис гривень! Тобто людина купує магазин на Промі за 6800грн заливає туди товар чекає замовлення а модератори з Прому просто блокують потенційних покупців! Окрім того що вони «обкрадають» продавців через дії... Читать отзыв У мене заблокували акаунт на Промі як покупця через розсилку 5ти однакових повідомлень продавцям хоча я маю 100% рейтинг 48 виконаних замовлень за цей рік і які сумарно понад 100тис гривень! Тобто людина купує магазин на Промі за 6800грн заливає туди товар чекає замовлення а модератори з Прому просто блокують потенційних покупців! Окрім того що вони «обкрадають» продавців через дії модераторів і сама платформа Пром недоотримає прибуток 17-25% зі 100тисяч а це Заробітна плата модератора за місяць і це тільки з мене!)))) Хоча могли б просто розібратися в ситуації і зробити якесь попередження! Звідки я мав знати що продавцям неможна слати 5ть однакових повідомлень? Про те коли розблокують і чи розблокують взагалі написали що це конфіденційна інформація! Дійсно чи зможу я ще заробити Промові грошей має бути для мене секретом! «Переписку» з модератором який незнає табличку множення прикріплюють нижче!
Добрий день, Романе!Ми бачимо, що ви надсилали продавцям комерційні пропозиції. На Prom заборонено відправляти продавцям рекламу, а також займатися спам-розсилкою через чат. В таких випадках акаунт блокується без права відновлення.
Отримав повідомлення що з моєї картки знято 30 грн. Виявилось, що це за смарт підписку. Спробував відписатись - не можливо. Спробував видалити свою картку для оплати, також не можливо бо «з неї знімається оплата за смарт підписку». Написав в онлайн підтримку- за весь день так ніхто і не надав відповідь. Просто знімають щомісяця кошти без моєї згоди. Відмінити не можу,... Читать отзыв Отримав повідомлення що з моєї картки знято 30 грн. Виявилось, що це за смарт підписку. Спробував відписатись - не можливо. Спробував видалити свою картку для оплати, також не можливо бо «з неї знімається оплата за смарт підписку». Написав в онлайн підтримку- за весь день так ніхто і не надав відповідь. Просто знімають щомісяця кошти без моєї згоди. Відмінити не можу, видалити банківську картку не дає. Як на мене це шахрайська схема
Добрий день, Олександре! Нам прикро, що підписка не спрацювала, як ви того очікували(Якщо ви ще не отримали відповідь від служби підтримки, будь ласка, вкажіть ваш номер запиту (приходить в автоматичній відповіді на вашу пошту), щоб ми могли детальніше ознайомитися з ним.
Отзыв о Prom.ua по адресу Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Замовляв домкрат в так би мовити інтернет магазині Kuvalda (подібних йому магазинів зявилось підозріло багато), продавець вимагав купити дорожчий тому що цей, розрекламований самим покупцем поганої якості, я відмовився, продавець кинув слухавку, мусив сам відмовлятись від покупки.Хотілось би взнати чому цей товар ЯКИЙ ПРОДАВЕЦЬ ВІДМОВИВСЯ ПРОДАВАТИ "гідравлічний домкрат підкатний Humberg 2.5 т. 1139 грн." так і залишився в наявності,... Читать отзыв Замовляв домкрат в так би мовити інтернет магазині Kuvalda (подібних йому магазинів зявилось підозріло багато), продавець вимагав купити дорожчий тому що цей, розрекламований самим покупцем поганої якості, я відмовився, продавець кинув слухавку, мусив сам відмовлятись від покупки.Хотілось би взнати чому цей товар ЯКИЙ ПРОДАВЕЦЬ ВІДМОВИВСЯ ПРОДАВАТИ "гідравлічний домкрат підкатний Humberg 2.5 т. 1139 грн." так і залишився в наявності, звідки100+ купили, мого негативного відгуку про сам товар немає, а чомусь про магазин, про товар лише прекрасні, що чекають якогось лоха який його захоче щось купити, а заставлять купити "КРАЩИЙ" але втридорога. Якесь лояльне відношення прому до цього і подібного йому магазинів.Замовте на промі будь який підкатний домкрат в подібних магазинах в ціновому сегменті до 1200 грн. 100 відсотків його не відправлять, аналогічно подрібнювачі гілок до 3200 грн. (в мене вже 3 спроби і скоріш за все третя буде скасована, бо інтернет магазин відразу після замовлення перестав працювати, А ВИ ЩЕ ХОЧЕТЕ ПРОМОПЛАТУ за неіснуючі товари, потім лише чекай повернуть чи не повернуть кошти). Буду намагатись щось подібне купити ще, заради цікавості але скоріш за все без промоплати і навряд чи буду з покупкою.
Достоинства:
Все позитивне псують недобросовісні продавці які так і продовжують дурити покупців.
Недостатки:
Засилля магазинів з неіснуючуми товарами, які як липучка для мух, замов щось щоб впихнути щось аналогічне але набагато дорожче.
Такі магазини продовжують спокійно працювати, відшукуючи інших жертв.
Добрий день, Геннадію! Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :( Відповідальність продавця надавати актуальну інформацію про товар. В таких випадках рекомендуємо залишати відгук продавцю — це вплине на його рейтинг і місце в каталозі, а також буде корисним іншим покупцям.Якщо продавець отримує багато негативних відгуків, його показники знижуються. Ми виключаємо з каталогу продавців з низькими показниками.
365782211 - замовленняЧерговий негативний відгук про несправжню покупку, чотири дні на сайті висит таке, що не пишуть на парканах. чотири дні я не можу прокоментувати це, пром тим більше не видаляє, а на всі питання відповідає бот.Якщо пром реально тут хоч читає хтось з команди -відреагуйте якось, я додам ваші відповіді в цей коментар.Дно дна... Читать отзыв 365782211 - замовленняЧерговий негативний відгук про несправжню покупку, чотири дні на сайті висит таке, що не пишуть на парканах. чотири дні я не можу прокоментувати це, пром тим більше не видаляє, а на всі питання відповідає бот.Якщо пром реально тут хоч читає хтось з команди -відреагуйте якось, я додам ваші відповіді в цей коментар.Дно дна на дні і знизу гуркітПоясню - чим вище ретйинг продавця - тим меншу він платить комісію за рекламу, чим нижче - тим вищу комісію за ті самі послуги продавець платить прому.Щоб мати негативні відгуки продавцю не треба бути поганим, адже писати "одиниці" може будь хто і будь-якими словами - пром нічого не перевіряє і пуьлікує таке, що пишуть в психіатричних медкартахВаш рейтинг на промі - то не ваша робота, не ваша совість, ви - продавець - ви НІХТО на пром .юа, пробуде вас пинати ногами по голові і змушувати принижуватися нижче плінтуса перед вашими клієнтами. сам же в ас за клієнта не вважаєЄ БОГ - пром, є божата - ті хто тицяє в КУПИИТ (не покупці, ні, а оці тицялки підлі, а втори одиничок.І є ви, РАБ - виробник, продавеь, ви, той хто працюжє, хтой хто платить податки, той хто підтримує як може економіку країни - вина промі - раб.І як тільки ви починаєте шукати захисту чи правди - у вас відключаються замовлення, або просто відключаються або вам якась дівчинка напише " а ми заблокуємо ваш магазин"Судитися? Можна, якщо маєте час. Або проковтнути і промовчатиАбо побажати кожній підлій особі - що промівському нулячому сапорту що писакам-одиничкам - ВЗАЄМНОСТІ, щоб як ви до нас, так і нші - до вас.І це було б чесно.
Добрий день, Владиславо!Покупець має можливість залишити відгук тільки якщо було створено замовлення через кошик. У відгуку покупець може написати свої враження від взаємодії з продавцем. Це детально описано в Правилах публікації відгуків https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004963238. Будь ласка, ознайомтеся з ними детальніше. Загалом, відгук — це зворотний зв'язок продавцю, його потрібно аналізувати, а не видаляти. Ми рекомендуємо вирішувати спірні ситуації з покупцями напряму, адже репутація та успішність майбутніх продажів — це насамперед інтерес самого продавця.На Маркетплейсі встановлені єдині ставки для всіх й вони жодним чином не залежать від вашого рейтингу. Топ продавці мають можливість користуватися різними режимами продажів, але вони працюють як у зменшення, так і у збільшення комісії від єдиної.
Постійно купую букіністику на Промі. Можна знайти старі книжки по спеціалізації, подобається функція пром оплати.не рекомендую купувати тут техніку завжди неякісна, одяг також ні.садову техніку, фарби та книги так. добриваце гарне місце для цих товарівбанки Постійно купую букіністику на Промі. Можна знайти старі книжки по спеціалізації, подобається функція пром оплати.не рекомендую купувати тут техніку завжди неякісна, одяг також ні.садову техніку, фарби та книги так. добриваце гарне місце для цих товарівбанки
Отзыв о Prom.ua по адресу Київ, Столичное шоссе, д.103, копус1, оф. 1304 Вже задовбало, що замовлення, які не оплачені пром-оплатою відображаються у замовленнях!Ще більше напрягає листи від пром. Звʼяжіться з покупцем він не зміг оплатити замовлення! Звʼяжіться самі з покупцем, не відображайте дані замовлення в кабінетах..Якого чорта напрягали продавця цими нюансами про оплату, за послугу, яку стягуєте додатково комісію?! Це просто кошмар! Вже задовбало, що замовлення, які не оплачені пром-оплатою відображаються у замовленнях!Ще більше напрягає листи від пром. Звʼяжіться з покупцем він не зміг оплатити замовлення! Звʼяжіться самі з покупцем, не відображайте дані замовлення в кабінетах..Якого чорта напрягали продавця цими нюансами про оплату, за послугу, яку стягуєте додатково комісію?! Це просто кошмар!
сервера ПРОМ постоянно глючат , каждый день .при создания заказ или изменения лотов постоянные ошибки , ошибки при сохранении позиций .. сервера ПРОМ постоянно глючат , каждый день .при создания заказ или изменения лотов постоянные ошибки , ошибки при сохранении позиций ..
Нікому не бажаю зв*язуватися з цим Prom ... Читать отзыв Нікому не бажаю зв*язуватися з цим Prom Ативно працювала на ньому з 2025 р. Вийшла у Топ продавці. Менеджери некомпетентні. Нічого не знають. Інколи відповідають хамськи. Служба техпідтримки працює пагано. Кабінет постійно глючить. Товари, постійно, відносять у незрозумілі категорії. Після заповнення картки товару, опис пропадає. Інколи, неможливо, зробити накладну у кабінеті. І ніхто з них не знає чому і допомогти не може. (Про те, що топ продавцю оплачують обратну доставку, якщо покупець відмовився від отримання - дізналася тільки через п*ять років праці на Пром). У результаті, Prom розірвав зі мною договір, за незрозумілих причин, типу, я погано розмовляла з їх персоналом, і вимагав, щоб я у заяві, на повернення коштів, написала, що це я розриваю з ним договір. Я дуже незадоволена працею з цим промом. Як тільки ти починаєшь заробляти, вони розривають з тобою договір, з будь яких причин (прочитала відгуки). Ще прочитала, що їх керівництво було проти Майдану у 2013 році.
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Некомпетеннтні працівники. Продавець на Prom – це одні нерви.
Зняли гроші за smart підписку яку не замовляв. Всього 30грн але так буде кожниій місяць. Якісь доказів про її замовлення разом з купівлею на порталі не знайшов. Так зненацька гроші списують і все. Можливість відключити автопродовження лише ч/з півроку. Якесь нахабне безглуздя. Так що обережно зберігайте карти з грошима та увімкненою оплатою в інтернеті на сайті. У правилах Smart підписки... Читать отзыв Зняли гроші за smart підписку яку не замовляв. Всього 30грн але так буде кожниій місяць. Якісь доказів про її замовлення разом з купівлею на порталі не знайшов. Так зненацька гроші списують і все. Можливість відключити автопродовження лише ч/з півроку. Якесь нахабне безглуздя. Так що обережно зберігайте карти з грошима та увімкненою оплатою в інтернеті на сайті. У правилах Smart підписки вказано що скасувати підписку можливо лише ч/з адміністрацію сайту. Сподіваюсь та воно і є.
Уже 3 дня не могу заказать нужную мне вещь оплатой частями. Оформляю, но с карты пытаются списать полную сумму, отказываю и так несколько раз, в итоге аккаунт блокируют, техподдержка быстро отреагировала, но по оплате ответа так и не дождался(писал на почту и в поддержку на сайте)Так же не могу подвязать карту(не приходит код подтверждения) В общем поддержка оказалась практически... Читать отзыв Уже 3 дня не могу заказать нужную мне вещь оплатой частями. Оформляю, но с карты пытаются списать полную сумму, отказываю и так несколько раз, в итоге аккаунт блокируют, техподдержка быстро отреагировала, но по оплате ответа так и не дождался(писал на почту и в поддержку на сайте)Так же не могу подвязать карту(не приходит код подтверждения) В общем поддержка оказалась практически беспрлезна.
Получил отрицательный отзыв ,покупатель наложкой заказал кабель к фотоаппарату не уточнил перед заказом совместимость , хотя в описании указаны совместимые модели и о том ,что лучше написать свою модель и уточнить у продавца при получении он тоже не посмотрел подходит ли ему кабель по размеры и тд ...но в конце оставил отрицательный отзыв .. Читать отзыв Получил отрицательный отзыв , покупатель наложкой заказал кабель к фотоаппарату не уточнил перед заказом совместимость , хотя в описании указаны совместимые модели и о том ,что лучше написать свою модель и уточнить у продавца при получении он тоже не посмотрел подходит ли ему кабель по размеры и тд ...но в конце оставил отрицательный отзыв ..в чем вина продавца .. кабель рабочий , подходит к фототикам написанным в описании Все проблемы на стороне покупателя - ну нравится им выбрасывать деньги на ветер Модераторы разумеется отклонили запрос на удаление отзыва - типо "он оставлен по правилам ПРОМа" , но это же бред .. такой впечатление , что ПРОМу просто плевать на покупателей , на продавцов - единственно постоянно повышаются тарифы ..
Достоинства:
все таки есть система отзывов , плохо устроенная , но похоже всем плевать ..
Недостатки:
нет нормальной модерации , не обоснованные отзывы надо отменять , в таком состоянии отзывы не отражают реальное положение вещей , то есть они бесполезны..
Якщо ви думаєте працювати на промі - забудьте і біжіть звідси подалі. Настільки безграмотна служба підтримки - де ви понабирали цих "шпециалістів" широкого профілю узької спеціалізації.Шахрайські дії адміністрації нав'язали мені 10 гривень за замовлення з мого сайту - з другого боку нічого не робіть, бо все що робите це пром-пом-пом покращення і все лежить або глючить. Звернення до... Читать отзыв Якщо ви думаєте працювати на промі - забудьте і біжіть звідси подалі. Настільки безграмотна служба підтримки - де ви понабирали цих "шпециалістів" широкого профілю узької спеціалізації.Шахрайські дії адміністрації нав'язали мені 10 гривень за замовлення з мого сайту - з другого боку нічого не робіть, бо все що робите це пром-пом-пом покращення і все лежить або глючить. Звернення до служби підтримки - марна трата свого часу, бо нічого не вирішується, а тільки гра у футбол.Сьогодні робив редагування карток товарів, перевірив кількість залишку і додав нове надходження. Помітив що після збереження зникає частина тексту. Написав у футбольну команду прому, розписав ситуацію, навів скріни, айді магазину і що ви думаєте? Запишіть відео вашої проблеми у нас все хорошо, не підтверджується проблема)))) одні мати тільки на умі з роботи таких людей. Почав сам ковирятись - виявив тисячі-тисяч символів в описі товару через кнопку "джерело" - саме в тих товарах, в яких була проблема із збереженням і зниклим текстом і сьогодні з ними працював. Спитав футболістів, і їх відповідь - "Ми не перевіряємо HTML опис ваших товарів, тому відповісти на ваше питання не можу." Висновок, якщо в тебе пром-пом-пом - ти сам і нах*р нікому не потрібен. З приводу нав'язаних 10 гривень комісії, нафіга ви взагалі заморачувались - просто в балансі добавили собі кнопку "бабло". Бачите балас поповнили, раз нажали кнопку "бабло" і списали гроші. Не потрібно гусей називати "дорогими клієнтами", "партнерами", розповідати про пром-пом-пом покращення. Було б все відразу просто.
Достоинства:
стабільно фігово
Недостатки:
нав'язана комісія 10 грн із кожного замовлення, відсутність технічної підтримки, постійні глюки конструктора до, після і під час пром-пом-пом покращень.
Удалили подписку для своих под предлогом изменений в аккаунте. Пока неделю морозили в поддержке подписка уже не 30 а 50гр. Удалили подписку для своих под предлогом изменений в аккаунте. Пока неделю морозили в поддержке подписка уже не 30 а 50гр.
Робив замовлення, платив через ПРОМ, гроші 792грн зняли відразу, продавець через 2 дні відмовив, нема товару, гроші типу повернув, підтримка ПРОМ теж каже що повернула, Приват Банк нічого не бачить, гроші не повертає, друг до друга відсилають... Дуже розчарований сервісом !!!??? Робив замовлення, платив через ПРОМ, гроші 792грн зняли відразу, продавець через 2 дні відмовив, нема товару, гроші типу повернув, підтримка ПРОМ теж каже що повернула, Приват Банк нічого не бачить, гроші не повертає, друг до друга відсилають... Дуже розчарований сервісом !!!???
Добрий день, Станіславе!Оплата за замовлення була розблокована на вашій картці у момент його скасування. Служба підтримки надала вам підтвердження. Повна сума оплати зазвичай повертається впродовж 3–11 робочих днів. Тривалість повернення коштів залежить від банку-партнера, через який здійснюється транзакція, та банку-емітента (банку, який випустив вашу картку).Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування коштів або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку.
Отзыв о Prom.ua по адресу Київ, Столичное шоссе, д.103, копус1, оф. 1304 Робота сайту жахлива! Тех підтримка мильна бульбашка. Штучно включають замовлення у показник успішності для заниження рейтингу продавця! З відміною від самого покупцяТа не сплаченою пром-оплатоюЯкщо вимагаєте якісного обслуговування від продавця , то це і представників пром теж стосується. Робота не задовільна. Щось і «розвивають», «покращують», а кінцевий результат не довершений та фігня повна Робота сайту жахлива! Тех підтримка мильна бульбашка. Штучно включають замовлення у показник успішності для заниження рейтингу продавця! З відміною від самого покупцяТа не сплаченою пром-оплатоюЯкщо вимагаєте якісного обслуговування від продавця , то це і представників пром теж стосується. Робота не задовільна. Щось і «розвивають», «покращують», а кінцевий результат не довершений та фігня повна
ШАХРАЇ!! Вкрали гроші!!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром prompay@prom.ua. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим... Читать отзыв ШАХРАЇ!! Вкрали гроші!!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром prompay@prom.ua. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим більше пром не може допомогти! Брехуни і шахраї!! Мають бути надані деталі зворотньої банківської транзакції!!ШАХРАЇ! Відправила запит на контакти, щоб звернутися до правоохоронних органів, якщо не повернуть кошті.
Добрий день, Галино!В момент скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів. Служба підтримки надала вам скріншот про те, що з нашої сторони відміна блокування коштів успішна.Стандартно повернення коштів відбувається в період 3х днів, але є нюанси роботи банківської системи, на які ми не можемо вплинути.Терміни розблокування коштів на вашій карті визначає саме ваш банк. Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку.
Сделал заказ с "безопасной" оплатой. Сумму сняли с карты сразу же. На следующий день продавец отменил заказ без звонка и объяснений. Заказ закрыт. Деньги вернулись на карту в полном объёме. Но, следующей же ночью (в 3 часа ночи!!!) эту же сумму Prom.ua снова списывает с моей карты. Куда? Кому? Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа... Читать отзыв Сделал заказ с "безопасной" оплатой. Сумму сняли с карты сразу же. На следующий день продавец отменил заказ без звонка и объяснений. Заказ закрыт. Деньги вернулись на карту в полном объёме. Но, следующей же ночью (в 3 часа ночи!!!) эту же сумму Prom.ua снова списывает с моей карты. Куда? Кому? Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа и всей информации... Вторые сутки тишина, "поддержки" нет и денег нет!В итоге подал исковое заявление в свой банк на отмену этой МОШЕННИЧЕСКОЙ операции и возврат средств.ВЫВОД: Оплачивать на сайте и оставлять данные своей карты НЕ БЕЗОПАСНО. Служба поддержки - ДНО.
Добрий день, Олександре!Після повернення коштів з нашого боку жодних повторних списань не було. Ймовірно, відображення повторної транзакції — це технічна помилка на стороні банку.Не турбуйтесь, зазвичай такі ситуації банк вирішує самостійно протягом кількох днів.
на площадке прома куча продавцов у которых не соответствуют цены или пишут "готово к отправке" а по факту нет товара. Пример Замовлення 363510811 и еще 4 таких заказа т.д. на площадке прома куча продавцов у которых не соответствуют цены или пишут "готово к отправке" а по факту нет товара. Пример Замовлення 363510811 и еще 4 таких заказа т.д.
Добрий день!Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :( Відповідальність продавця надавати актуальну інформацію про товар. Ви можете залишити відгук продавцю, що вплине на його рейтинг й місце в каталозі. Якщо продавець отримує багато негативних відгуків, його показники знижуються. Ми виключаємо з каталогу продавців з низькими показниками.