РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Абсолютна неповага до клієнта - Отзывы об АЛЛО
зважаючи на ширину моїх дверей 56см, заявлена глибина 55см мене влаштувала.
Отримав машину, фактична глибина виявилась 60см, що відповідає даним на сайті виробника. Відповідно, встановити та підключити пральну машину виявилось неможливо, тому наступного дня вона була повернена до магазину.
З дня повернення минуло 19 днів, протягом яких було здійснено понад 10 звернень з вимогою повернути кошти за товар. У відповідь отримував неодноразове "з вами зв'яжуться завтра",
"з вами зв'яжуться на наступному тижні"...
Я усвідомлюю, що на перевірку якості поверненого товару законом про захист споживачів відведено 14 днів, проте підтвердити факт невикористання нової пральної машини - справа
декількох хвилин.
Зважаючи на порушення моїх законних прав щодо сроків перевірки якості, щоденні лицемірні
обіцянки "передзвонити завтра" протягом тижня та відсутність реального прогресу, я запропонував
обговорити компенсацію за порушення моїх законних прав та введення в оману, проте, на цей раз
мене очікувало повне ігнорування мого звернення.
Загалом можу констатувати абсолютний непрофесіоналізм та лицемірність співробітників магазину,
які створили постійному клієнту реальну проблему та відмовляються зробити кроки для її вирішення.
На даний момент інформацію про товар на сайті магазину не виправлено, що наражає інших покупців на неприємності.
Не рекомендую мати справу з магазином "Алло"
отзыв
Комментарии к отзыву
Жодних мір по поверненню коштів та узгодженню компенсацій не було прийнято.