Олеся Отзыв написан 15 августа, 2022 год6 просмотров
Вінниця, Мегамол. Я просто в шоці, це не сервіс, а просто лайно! Через 2 дні після покупки відвалився «хвостик» від браслета. Коли прийшла за порадою до продавця, сказали, що сенсу відправляти в ремонт, який до речі є тільки в Києві, немає, бо це займе не менше 20 днів, і в кінці кінців скажуть, що це моя провина. А продавці мені щиро поспівчували на словах. Пішла засмучена до ювеліра, який показав мені, що саме кільце, яке відпало, є ширше за інші, і ще й УВАГА! ПОМІЧЕНЕ ЧЕРВОНИМ КОЛЬОРОМ! Саме в тому місці де відпало! Тобто на заводі помітили брак, розмалювали його і відправили на продаж!!! Я в шоці, хочу щоб ця мережа магазинів зникла з України з позором. Дуже шкода, що не прочитала відгуки раніше.
Шкодую, що вибрала цю мережу!! - Отзывы об Ювелирный магазин "Срібна Країна"
Я просто в шоці, це не сервіс, а просто лайно!
Через 2 дні після покупки відвалився «хвостик» від браслета.
Коли прийшла за порадою до продавця, сказали, що сенсу відправляти в ремонт, який до речі є тільки в Києві, немає, бо це займе не менше 20 днів, і в кінці кінців скажуть, що це моя провина. А продавці мені щиро поспівчували на словах.
Пішла засмучена до ювеліра, який показав мені, що саме кільце, яке відпало, є ширше за інші, і ще й УВАГА! ПОМІЧЕНЕ ЧЕРВОНИМ КОЛЬОРОМ! Саме в тому місці де відпало!
Тобто на заводі помітили брак, розмалювали його і відправили на продаж!!!
Я в шоці, хочу щоб ця мережа магазинів зникла з України з позором.
Дуже шкода, що не прочитала відгуки раніше.
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Дякуємо за приділену увагу та бажаємо гарного дня.