Галина Отзыв написан 27 апреля, 2024 год37 просмотров
Забронювали місце через сайт . При посадки в автобус, виявилося, що місце не те що вказано у квітку . Запропонували інше . АЛЕ !!! Питання в тому, що їхала людина похилого віку , дуже похилого віку , їхала сама. І місце бронювання було обрано з урахуванням віку та самопочуття людини. Виявилося, що на це місце проданий ще квіток і та людина поводилась дуже вороже, штовхала та ображала мою матір . Водії посадили мою матір на інше місце . От як можно спокійно себе почувати в такої ситуації ? Людина їде на лікування , попереду операція і тут такий стрес перед важкою дорогою , це дуже впливає на її самопочуття . І якщо б така ситуація була раз . Сама їхала місяць потому і також на оплачене місце був ще квіток і чомусь мене саджають не інше місце .Це ДУЖЕ незручно , особливо , коли їде вразлива людина сама . Майже два роки користуюся послугами цього перевізника , все було добре , задоволена всім. Зараз не знаю, мені просто боязно після цього інциденту.
Місце моєї матері , віддали іншої людині , тому що та людина придбала два квитка але на різні місця, а їхати бажали поряд. От і вирішили , людину яка їде одна, пересадити на інше місце. Яка різниця ? Дійсно ?
А потім мені оператор все валить на " збій в програмі". Який збій ???!!! Ви взагалі , розумієте що кажете????!!!?
Так, водії підходили під час рейсу до моєї матері , не залишали без нагляду. Але, куди б було спокійніше, зручніше усім, без ціх " п'ятнашек" .
Та і дорога для неї була б меньш важкою, бо наслідки, після такого стресу ,на стані її здоров'я були вагомі.
Так що моя порада, хто планує їхати , заздалегідь зателефонуйте оператору та переконайтеся, що ваше місце це ваше місце , особливо, коли це важливо
Доброго дня! Ми вибачаємося за незручності, це дійсно програмний збій і наш айті менеджер вже працює над цим. Ми всі люди і розуміємо, що можуть бути помилки. Ми робимо все можливе, щоб таких випадків більше не траплялося. Бажаємо Вам веселих пасхальних свят.
Дубль квітка - Отзывы о Way Grand
І якщо б така ситуація була раз . Сама їхала місяць потому і також на оплачене місце був ще квіток і чомусь мене саджають не інше місце .Це ДУЖЕ незручно , особливо , коли їде вразлива людина сама .
Майже два роки користуюся послугами цього перевізника , все було добре , задоволена всім. Зараз не знаю, мені просто боязно після цього інциденту.
отзыв
Комментарии к отзыву
Місце моєї матері , віддали іншої людині , тому що та людина придбала два квитка але на різні місця, а їхати бажали поряд. От і вирішили , людину яка їде одна, пересадити на інше місце. Яка різниця ? Дійсно ?
А потім мені оператор все валить на " збій в програмі". Який збій ???!!! Ви взагалі , розумієте що кажете????!!!?
Так, водії підходили під час рейсу до моєї матері , не залишали без нагляду. Але, куди б було спокійніше, зручніше усім, без ціх " п'ятнашек" .
Та і дорога для неї була б меньш важкою, бо наслідки, після такого стресу ,на стані її здоров'я були вагомі.
Так що моя порада, хто планує їхати , заздалегідь зателефонуйте оператору та переконайтеся, що ваше місце це ваше місце , особливо, коли це важливо