Все починалось чудово. Їхали ми з Київа в Німеччину, за графіком виїзд з Києва о 7:20 ранку. Водії чудово довезли пасажирів до кордону з Польщею(приїхали ми кордон о 16:30) черги не було. Перед проходженням митного контролю, водії всіх попередили про перевезення цигарок та алкоголю. Попросили всіх пасажирів, щоб не було затримок та проблем, викинуту все зайве! А ЯКЩО у когось... Читать отзыв Все починалось чудово. Їхали ми з Київа в Німеччину, за графіком виїзд з Києва о 7:20 ранку. Водії чудово довезли пасажирів до кордону з Польщею(приїхали ми кордон о 16:30) черги не було. Перед проходженням митного контролю, водії всіх попередили про перевезення цигарок та алкоголю. Попросили всіх пасажирів, щоб не було затримок та проблем, викинуту все зайве! А ЯКЩО у когось з пасажирів будуть проблеми, і всім прийдеться чекати на цю людину, то його висадять у Польщі, і далі ця людина не поїде! А тепер увага! На кордоні ми простояли до 01:00 години ночі із-за водіїв(майже 9 годин!!!) Бо після перевірки усіх пасажирів та всього багажу, у пустому автобусі знайшли цигарки, і не дві пачки!!! І тут повна перевірка автобуса на рентген, на яму….. після довгих часів очікування пасажирів на вулиці, водії навіть не вибачились! Типу вони не винуваті?! Приїхали ми в Німеччину з запізненням на 6 годин! І замість 33:30 годин заявлених у графіку, ми їхали всі 40:30 годин!!! Я більше з цим перевізником не поїду
Софія, дякуємо за Ваше звернення та за розуміння в цій ситуації. Ми щиро вибачаємося за незручності, які виникли через дії нашого водія, який, на жаль, був звільнений за порушення. Хочемо запевнити вас, що компанія не мала жодного уявлення про ці дії. Нам дуже шкода, що через некомпетентність водія наша фірма втрачає пасажирів. Для того, щоб компенсувати вам цей інцидент, ми раді запропонувати знижку 20% на вашу наступну поїздку. Запевняємо вас, що цей водій більше не буде виконувати рейси за кордон. Дякуємо за ваше розуміння.
Ситуація, виїзд по плану о 13.00, приїхала в 12.20 так як сказано приїхати за 30 хв до відправки, телефоную питаю коли будуть, кажуть за графіком, 13.30 телефоную затримка, пробки будемо десь в 14.55, ну це ще 1,5 години поїхала попити кави. На мою думку могли б попередити за таку велику затримку. Приїхали на 15 хв. раніше, кажу мені потрібно 5... Читать отзыв Ситуація, виїзд по плану о 13.00, приїхала в 12.20 так як сказано приїхати за 30 хв до відправки, телефоную питаю коли будуть, кажуть за графіком, 13.30 телефоную затримка, пробки будемо десь в 14.55, ну це ще 1,5 години поїхала попити кави. На мою думку могли б попередити за таку велику затримку. Приїхали на 15 хв. раніше, кажу мені потрібно 5 хв. відповіли будете доганяти нас в Берліні, правда зачекали, були за 4 хв. Окрім того змінили місця і посадили над туалетом. Назад мала їхати цим же перевізником, але після такого змінила, не дивлячись на більшу ціну
Дякуємо за Ваш відгук. Вибачте за незручності, які ви виникли під час вашої подорожі. Ми поглиблено розгледимо ваш відгук та докладемо зусиль, щоб запобігти подібній ситуації у майбутньому. Дякуємо за Ваше терпіння та розуміння[:smile:]
Поездка автобусом этой компании Киев-Дортмунд 24.04.2025. Автобус чистый,комфортный,водители молчаливые,НО они не профессионалы и им совершенно неинтересно соблюдать график движения автобуса. Выехали из Киева на час позже,потому что остановились на станции Дачной подождать 40 минут пассажира,который опоздал и так далее по всему пути,бесконечные перекуры и движение со скоростью 59км/час,ну и по территории Германии начался полный треш: Они заезжали в города по... Читать отзыв Поездка автобусом этой компании Киев-Дортмунд 24.04.2025. Автобус чистый,комфортный,водители молчаливые,НО они не профессионалы и им совершенно неинтересно соблюдать график движения автобуса. Выехали из Киева на час позже,потому что остановились на станции Дачной подождать 40 минут пассажира,который опоздал и так далее по всему пути,бесконечные перекуры и движение со скоростью 59км/час,ну и по территории Германии начался полный треш: Они заезжали в города по ходу движения,в которых у них даже не было ни высадки,ни посадки пассажиров,якобы такой маршрут. Затем на автобане простояли в пробке и у водителей не возникало даже желания перестроится в другие полосы движения,в которых движение транспорта продолжалось. Нас обогнали на автобане абсолютно все автобусы,среди которых заметно выделялись Euroclub,Flixbus. В ИТОГЕ: автобус приехал в Дортмунд вместо заявленных в 13ч в 23ч,то есть опоздал на 10 часов. Меня высадили ночью под ливнем на вокзале Дортмунда и все поезда уже давно уехали и мне пришлось искать отель для того чтобы не ночевать с бомжами на вокзале. Мне пришлось еще потратить 100 евро. Приехала чертовски злая,уставшая,голодная и замерзшая. Никому не рекомендую эту автобусную компанию,если на хотите провести ДВОЕ суток в автобусе как я и потом еще искать себе ночью место для ночлега в немецком городе. Не повторяйте моих ошибок!
Достоинства:
Чистый автобус,комфортные сидения
Недостатки:
Не соблюдается график движения автобуса,простои на станциях,ожидание по 40 минут опаздывающих пассажиров,некомпетентность водителей,пофигизм водителей.
Шановна Любов, дякуємо Вам за Ваше звернення. З повним нашим розкладом та правилами Ви можете ознайомитись на нашому сайті, де Ви купували квиток. Так водії пішли на зустріч пасажирці з двома маленькими дітками, вони її очікували 15 хв., потім по маршруту на території України наздогнали графік та їхали за графіком, на кордон автобус прибув за своїм розкладом та за своєю чергою. Санітарні зупинки водії роблять по всьому маршруту. Компетентність водіїв підтверджена відповідними документами, в іншому випадку їх не пропустили на кордоні та на компанію було б накладено штрафні санкції.
Затримки на кордоні, дорожня ситуація, погодні умови не залежать від водіїв та пасажирів.
Зараз в нашій країні введено воєнний стан, та постійні тривоги у зв’язку з обстрілами країни агресора.
За наступної поїздки обов’язково Вам надамо знижку!
Хочу предупредить всех, кто планирует поездку автобусами компании WayGrand. 11 февраля моя мама и дочка ехали с этой компанией из Вуперталя (Германия) в Киев, и поездка прошла без особых проблем. Но дорога обратно 26 апреля превратилась в кошмар. У моей дочки загранпаспорт был с официальной отметкой от консульства Украины в Германии, продлевающей срок действия до 2026 года. Несмотря на это,... Читать отзыв Хочу предупредить всех, кто планирует поездку автобусами компании WayGrand. 11 февраля моя мама и дочка ехали с этой компанией из Вуперталя (Германия) в Киев, и поездка прошла без особых проблем. Но дорога обратно 26 апреля превратилась в кошмар.
У моей дочки загранпаспорт был с официальной отметкой от консульства Украины в Германии, продлевающей срок действия до 2026 года. Несмотря на это, когда мама с дочкой пришли на посадку в Киеве, водители WayGrand отказались их пускать в автобус, заявляя, что паспорт просрочен. Объяснения и доказательства их не интересовали. В течение 40 минут они держали моих родных в стрессе, унижали и грубили. Только после скандала и криков пустили в автобус, но заявили, что на границе их высадят, и они должны будут проходить пешком.
На границе мама, дочка и еще двое пассажиров с такими же печатями успешно и без проблем прошли контроль. Их пропустили, никаких претензий не было ни со стороны украинской, ни польской границы. Однако автобус ехал через границу 8–10 часов, и все это время люди ждали на улице — ночью, на холоде. Это не просто халатность, это опасно для здоровья!
Более того, водители вели себя грубо и агрессивно. Маме с тяжелой коробкой конфет (которую она хотела оставить в автобусе) угрожали полицией: “Забирайте свои конфеты, иначе вызову полицию!” Такое поведение абсолютно неприемлемо.
Я связалась с другими автобусными компаниями и задала им вопрос по поводу паспортов с консульской печатью — все подтвердили, что проблем нет, таких пассажиров берут без вопросов. Только WayGrand позволила себе такое хамское отношение.
Настоятельно не рекомендую пользоваться услугами этой компании. Неорганизованность, неуважение, психологическое давление и угрозы — это не то, за что вы платите деньги. Достойные компании так не обращаются с людьми.
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук. Пасажир перед поїздкою зобов'язаний ознайомитися з правилами перевезення пасажирів компанії Way Grand. Згідно правил компанії Way Grand ми не беремо пасажирів з відмітками або іншими картками виданими в Німеччині громадянам України!!! Тільки з біометричними паспортами, закордонними паспортами з візою німецького посольства та паспортами Євросоюза!!! Без цих документів, штраф на кордоні для перевізника від 3000-5000 євро за одну особу. На рахунок ваших цукерок, згідно митних правил перетину кордону Україна-Польща, цукерки ЗАБОРОНЕНО для перевезення через кордон. Водії вам не хамили, а пояснювали, щодо документів та цукерок. Тільки Ви були не задоволені водіями та операторами офісу. Водій має право викликати поліцію в такому випадку, при такій поведінці пасажира. Бажаємо Вам всього найкращого! Показать 1 ответ
Доброго дня! Напишіть будь ласка, з ким Ви їхали і коли, номер автобуса, в яке місто. Не можемо Вас знайти в списках серед пасажирів. Не має чоловіків з ім"ям Алекс на рейсах 20-23.01.25р.
Чомусь ціла купа «прекрасних» відгуків і ніхто не просить особисті дані а коли пишуть негативний то одразу хамські відповіді і потребують особисті дані щоб ніби перевірити чи їхала з ними ця людина.
Доброго дня! А коли ви їхали? Напишіть будь ласка ваше звернення на нашу пошту з вашим квитком [email protected]., керівництво розгляне. Бо негатвні відгуки пишуть невідомі особи, що з нами ніколи не їхали.
Не люблю писати відгуки, але тут зіпсували всю поїздку. Завчасно купила квитки, спланувала відпуск і за день до відправлення скасували рейс без альтернативи (рейс 16389 Київ-Андернах, на 14 вересня 18:30). Вперше збиралась їхати закордон і таке негативне враження.
29.08 їхала маршрутом Київ Кельн. Хочу залишити свій негативній відгук про поїздку з цим перевізником, а конкретно від хамської поведінки водія Руслана.Залишився неприємний осад на душі від поведінки водія.Склалося враження,що це дуже не приємна і груба людина,яка не повинна працювати з людьми. Після будь-якого прохання у відповідь чули хамовиті відмови, не тільки я але й інші пасажири. В квитку... Читать отзыв 29.08 їхала маршрутом Київ Кельн. Хочу залишити свій негативній відгук про поїздку з цим перевізником, а конкретно від хамської поведінки водія Руслана.Залишився неприємний осад на душі від поведінки водія.Склалося враження,що це дуже не приємна і груба людина,яка не повинна працювати з людьми. Після будь-якого прохання у відповідь чули хамовиті відмови, не тільки я але й інші пасажири. В квитку було вказано що дозволено 2 сумки загальною сумою 40 кг, я навіть 20 не мала в 2 сумках, та була маленька сумка ручної поклажі, після перевірки на кордоні почали рахувати сумки і чогось водій вирішив що їх забагато в багажному відділі, хоча місця було достатньо, і змусив забирати забирати сумки із собою в салон, також ще в однієї жінки була така сама ситуація. Я більше не хочу їхати з перевізниками цієї компанії і не раджу іншим .На жаль, це не тільки моє враження,але й інших пасажирів також
Доброго дня! А чому Ви не представились і чого відповідаєте за інших пасажирів? До речі читайте уважно правила wgrand.com.ua. Ви хочете провозити передачі інших пасажирів і при тому нічого не сплачувати. В період літа дозволено перевозити одну валізу до 25 кг!!!! Дякуємо за розуміння! Показать 2 ответа
напевно, не влаштувала б срача в мережах, якби хоча б вибачилися, але... представники компанії зрештою просто нахамили. плюси - комфортний автобус, вперше, коли є реальне місце для ніг, кондиціонер, глибокі верхні полиці над головою, настільки глибокі, що забиті під зав'язку речами, що речі падали на голови. діти, які кричать і плачуть, бо впали поки бігали по салону, лязять... Читать отзыв напевно, не влаштувала б срача в мережах, якби хоча б вибачилися, але... представники компанії зрештою просто нахамили. плюси - комфортний автобус, вперше, коли є реальне місце для ніг, кондиціонер, глибокі верхні полиці над головою, настільки глибокі, що забиті під зав'язку речами, що речі падали на голови. діти, які кричать і плачуть, бо впали поки бігали по салону, лязять по кріслах та по підлозі всю дорогу, батьки... матусі пригощають один одного випивкою і хамлять пасажирам. до речі, пасажири різко забули навушників, музику, кіно, мульти, сушили в будь-який час. діти дивилися рашистську дитячу передачу. Настрою це не додало. На кордоні дама почала доказувати, які в неї повинні взяти документи, які ні. вночі дама лягла на двох кріслах високо піднявши брудні п'яти на вікно автобуса. Сморід у туалеті по всьому салону. Фото є. одне з них надіслала на електронку компанії, виявляється водії не помітили, п'яних пасажирів, завалену багажем даму і будиночок, який діти збудували з крісел та пледів. мають права за власний кошт? Загальна культура впала? Але перепрошую, чи нас якбантюков перевозять? Я теж заплатила і хочу комфорту, а не непотребу. Рейс Кьольн-Київ. 26 червня.
Доброго дня! Шановна Галіна, у нас рейсові автобуси, де їздять різні категорії пасажирів, а також сім'ї-мами з дітьми. У нас в країні йде війна, водіїв дуже мало, так як всіх забирають на війну, тому їздять не більше 2-3 водіїв, які за всіма услідкувати не можуть. Також з'йомка відео та фотофіксація людей в автобусі заборонено, ст. 163 Кримінального кодексу України!! А ви знімали дітей без дозволу батьків та надали відкритий доступ у мережу дітей! На майбутнє можемо Вам запропонувати орендувати індивідуальний траснфер за 90 грн 1 км, де Вам ніхто не буде заважати! Дякуємо за розуміння! Показать 1 ответ
Почалось все з того,що якась Світлана,через яку ми бронювали місце,вона не поперередила нас про «перевес»багажу,ми взяли гроші на дорогу впритик,водії почали верещати що ми такі сякі і що всі знають про те що потрібно доплачувати .Як би ми про це знали то якось конролювали би свій багаж і зняли гроші з карти. Водії два молодих ,хамло!!!! В туалеті води і... Читать отзыв Почалось все з того,що якась Світлана,через яку ми бронювали місце,вона не поперередила нас про «перевес»багажу,ми взяли гроші на дорогу впритик,водії почали верещати що ми такі сякі і що всі знають про те що потрібно доплачувати .Як би ми про це знали то якось конролювали би свій багаж і зняли гроші з карти. Водії два молодих ,хамло!!!! В туалеті води і мила немає,обісріться а руки не буде чим помити !!!Не раджу нікому!!!!
Доброго дня! Перед тим, як їхати, читайте уважно Правила Перевезення! У нас Світлана не працює. Також у нас діють знижки згідно відповідних документів. Напишіть звернення на електронну пошту [email protected], щоб ми розглянули особисто. Тому що можливо ви не наш пасажир З повагою, Way Grand
Не забрали моего тата з Кельну. Зіпсована поїздка, та некомпетентні водії. І це при всьому, тому, що ми вирішили вам довіритись навіть коли після поломки з технічної невиправності автобуса. Ми простояли 8 годин в полі у Польщі. Без опалення! Та всю дорогу нам заборонено було користуватися туалетом. Не було гарячої води (заявленної в вашому сервісі) о кава та чаю я... Читать отзыв Не забрали моего тата з Кельну. Зіпсована поїздка, та некомпетентні водії. І це при всьому, тому, що ми вирішили вам довіритись навіть коли після поломки з технічної невиправності автобуса. Ми простояли 8 годин в полі у Польщі. Без опалення! Та всю дорогу нам заборонено було користуватися туалетом. Не було гарячої води (заявленної в вашому сервісі) о кава та чаю я вже і не кажу, та зупинки були лише до туалету. Наче ми якісь зеки, а не люди! О і до речі! Коли ми ввечері телефонували, аби перепровірити інфу. Влад нас проігнорував. Сказавши що спить. Хоча це коштувало б йому одну хвилину. Я не знаю чому так, можливо вони заробляють так поза вашими очима, але це зіпсувало перш за все ваш імідж.
Достоинства:
Не знайшла
Недостатки:
Туалет не працював, гарячої води не було, регулярні запізнення щоб забрати людей, розказують людей кому подобається, місця не співпадають в білетах, водії наварюють на лівих пасажирах. Хамовиті. Краще орати, а ні ж використовувати рацію. Це пиздець!!!!
Останній раз їду з цією фірмою. Раніше були водії швидко,якісно везли ,а зараз набрали якесь бидло. Спішити нікуди. Люди- це гроші. Головне гроші спочатку,а потім чемодан поставят. Бидло. Щось ще й кидає якісь фрази. В шоці. 0. Просто дякую що хоч якось .
Доброго дня! Ми дуже раді, що Ви їдете останній раз нашим перевізником. Наші водії професіонали. В кожній компанії бувають форс мажорні обставини, що не залежать від нас! Велике прохання не ображати людей. Нецензурні фрази надходять тільки від Вас. Ми зробили все можливе, щоб наші пасажири доїхали до Німеччини. Дякуємо за розуміння!
Все починалось чудово
Водії чудово довезли пасажирів до кордону з Польщею(приїхали ми кордон о 16:30) черги не було.
Перед проходженням митного контролю, водії всіх попередили про перевезення цигарок та алкоголю. Попросили всіх пасажирів, щоб не було затримок та проблем, викинуту все зайве! А ЯКЩО у когось... Читать отзыв Все починалось чудово. Їхали ми з Київа в Німеччину, за графіком виїзд з Києва о 7:20 ранку.
Водії чудово довезли пасажирів до кордону з Польщею(приїхали ми кордон о 16:30) черги не було.
Перед проходженням митного контролю, водії всіх попередили про перевезення цигарок та алкоголю. Попросили всіх пасажирів, щоб не було затримок та проблем, викинуту все зайве! А ЯКЩО у когось з пасажирів будуть проблеми, і всім прийдеться чекати на цю людину, то його висадять у Польщі, і далі ця людина не поїде!
А тепер увага! На кордоні ми простояли до 01:00 години ночі із-за водіїв(майже 9 годин!!!) Бо після перевірки усіх пасажирів та всього багажу, у пустому автобусі знайшли цигарки, і не дві пачки!!! І тут повна перевірка автобуса на рентген, на яму….. після довгих часів очікування пасажирів на вулиці, водії навіть не вибачились! Типу вони не винуваті?!
Приїхали ми в Німеччину з запізненням на 6 годин! І замість 33:30 годин заявлених у графіку, ми їхали всі 40:30 годин!!!
Я більше з цим перевізником не поїду
Не рекомендую Way Grand
Категорично на рекомендую!
Шановна Любов, дякуємо Вам за Ваше звернення. З повним нашим розкладом та правилами Ви можете ознайомитись на нашому сайті, де Ви купували квиток. Так водії пішли на зустріч пасажирці з двома маленькими дітками, вони її очікували 15 хв., потім по маршруту на території України наздогнали графік та їхали за графіком, на кордон автобус прибув за своїм розкладом та за своєю чергою. Санітарні зупинки водії роблять по всьому маршруту. Компетентність водіїв підтверджена відповідними документами, в іншому випадку їх не пропустили на кордоні та на компанію було б накладено штрафні санкції.
Затримки на кордоні, дорожня ситуація, погодні умови не залежать від водіїв та пасажирів.
Зараз в нашій країні введено воєнний стан, та постійні тривоги у зв’язку з обстрілами країни агресора.
За наступної поїздки обов’язково Вам надамо знижку!
Дякуємо за розуміння ситуації. Показать 1 ответ
Претензия по факту неадекватного отношения и угроз на рейсе Киев – Германия
У моей дочки загранпаспорт был с официальной отметкой от консульства Украины в Германии, продлевающей срок действия до 2026 года. Несмотря на это,... Читать отзыв Хочу предупредить всех, кто планирует поездку автобусами компании WayGrand. 11 февраля моя мама и дочка ехали с этой компанией из Вуперталя (Германия) в Киев, и поездка прошла без особых проблем. Но дорога обратно 26 апреля превратилась в кошмар.
У моей дочки загранпаспорт был с официальной отметкой от консульства Украины в Германии, продлевающей срок действия до 2026 года. Несмотря на это, когда мама с дочкой пришли на посадку в Киеве, водители WayGrand отказались их пускать в автобус, заявляя, что паспорт просрочен. Объяснения и доказательства их не интересовали. В течение 40 минут они держали моих родных в стрессе, унижали и грубили. Только после скандала и криков пустили в автобус, но заявили, что на границе их высадят, и они должны будут проходить пешком.
На границе мама, дочка и еще двое пассажиров с такими же печатями успешно и без проблем прошли контроль. Их пропустили, никаких претензий не было ни со стороны украинской, ни польской границы. Однако автобус ехал через границу 8–10 часов, и все это время люди ждали на улице — ночью, на холоде. Это не просто халатность, это опасно для здоровья!
Более того, водители вели себя грубо и агрессивно. Маме с тяжелой коробкой конфет (которую она хотела оставить в автобусе) угрожали полицией: “Забирайте свои конфеты, иначе вызову полицию!” Такое поведение абсолютно неприемлемо.
Я связалась с другими автобусными компаниями и задала им вопрос по поводу паспортов с консульской печатью — все подтвердили, что проблем нет, таких пассажиров берут без вопросов. Только WayGrand позволила себе такое хамское отношение.
Настоятельно не рекомендую пользоваться услугами этой компании. Неорганизованность, неуважение, психологическое давление и угрозы — это не то, за что вы платите деньги. Достойные компании так не обращаются с людьми.
На рахунок ваших цукерок, згідно митних правил перетину кордону Україна-Польща, цукерки ЗАБОРОНЕНО для перевезення через кордон. Водії вам не хамили, а пояснювали, щодо документів та цукерок. Тільки Ви були не задоволені водіями та операторами офісу. Водій має право викликати поліцію в такому випадку, при такій поведінці пасажира. Бажаємо Вам всього найкращого! Показать 1 ответ
Просто жах
Жахливе відношення
Скасували рейс без пояснення
Незадоволена поїздкою
26 червня 2024 року
плюси - комфортний автобус, вперше, коли є реальне місце для ніг, кондиціонер, глибокі верхні полиці над головою, настільки глибокі, що забиті під зав'язку речами, що речі падали на голови.
діти, які кричать і плачуть, бо впали поки бігали по салону, лязять... Читать отзыв напевно, не влаштувала б срача в мережах, якби хоча б вибачилися, але... представники компанії зрештою просто нахамили.
плюси - комфортний автобус, вперше, коли є реальне місце для ніг, кондиціонер, глибокі верхні полиці над головою, настільки глибокі, що забиті під зав'язку речами, що речі падали на голови.
діти, які кричать і плачуть, бо впали поки бігали по салону, лязять по кріслах та по підлозі всю дорогу, батьки... матусі пригощають один одного випивкою і хамлять пасажирам.
до речі, пасажири різко забули навушників, музику, кіно, мульти, сушили в будь-який час.
діти дивилися рашистську дитячу передачу. Настрою це не додало. На кордоні дама почала доказувати, які в неї повинні взяти документи, які ні.
вночі дама лягла на двох кріслах високо піднявши брудні п'яти на вікно автобуса. Сморід у туалеті по всьому салону. Фото є. одне з них надіслала на електронку компанії, виявляється водії не помітили, п'яних пасажирів, завалену багажем даму і будиночок, який діти збудували з крісел та пледів.
мають права за власний кошт? Загальна культура впала? Але перепрошую, чи нас якбантюков перевозять? Я теж заплатила і хочу комфорту, а не непотребу. Рейс Кьольн-Київ. 26 червня.
Жахлива поїздка!!!
Водії два молодих ,хамло!!!!
В туалеті води і... Читать отзыв Почалось все з того,що якась Світлана,через яку ми бронювали місце,вона не поперередила нас про «перевес»багажу,ми взяли гроші на дорогу впритик,водії почали верещати що ми такі сякі і що всі знають про те що потрібно доплачувати .Як би ми про це знали то якось конролювали би свій багаж і зняли гроші з карти.
Водії два молодих ,хамло!!!!
В туалеті води і мила немає,обісріться а руки не буде чим помити !!!Не раджу нікому!!!!
З повагою, Way Grand
Не раджу нікому
Останній раз їду з цією фірмою. Були ж нормальні водії. Швидко везли. А це набрали якесь бидло.