Воля Бродбенд — быстро, выгодно, удобно!
Выбирая Воля Бродбенд, вы выбираете самый выгодный для себя пакет услуг:
Быстро!
* Высокая скорость получения информации — до 38 Мбит/сек. позволяет комфортно пользоваться всеми возможностями Интернета — от простого просмотра почты и веб-страниц до новейших мультимедийных технологий: он-лайн видео и музыки, голосового...
подробнее
Відгук (скарга) на компанію ВОЛЯ - Отзывы о Воля
Застерігаю - ні в якому разі не користуйтесь їхніми послугами!
Тарифи - зовсім не “найдешевші” по місту, а от відношення компанії до клієнтів на самому найнижчо
Інтернет більш-менш нормальний (коли працює), але при виникненні проблем Вам доведеться пройти всі круги пекла для їх вирішення і ще й заплатити за усунення технічних несправностей (навіть якщо технічний збій стався з обладнанням компанії).
Останньою каплею і приводом написати цей відгук/скаргу стала наступна ситуація
Після грози в неділю з ранку виявив що зник доступ до інтернету (напередодні ввечері ще все працювало добре). Одразу ж зателефонувавв у компанію - плановий візит пообітцяли аж через 3 дні. Оскільки в умовах карантину є потреба в інтернеті для роботи з дому - змушений був оформити терміновий виклик. В компанії попередили, що виклик буде коштувати 120 гривень і кошти пізніше були зняті з мого рахунку. Як виявилось (після приїзду майстра) проблема була у вигорівшому порті (швидше за все для економії використовують пристрої без будь якого захисту від негоди). Маю підозру що порт вигорів не тільки в мене і здерли гроші ще й зі всіх сусідів, які звернулись з тою ж проблемою протягом дня - оскільки майстра прислали аж під кінець робочого дня (мабуть коли всі заявки на терміновий ремонт “позбирали”). До роботи майстрів - претензій немає (все роблять чітко, швидко і ввічливо).
Для порівняння - інша компанія (не буду називати яка саме, щоб не порахували за рекламу) ту ж проблему вирішила за півгодини безкоштовно для всіх користувачів у підїзді, без усяких дзвінків і скарг (приблизно в той же час в друга теж пропав інтернет в будинку через дорогу, але йому пощастило користуватись послугами інтернет у нормальній компанії). Оскільки я рахую, що таке відношення компанії ВОЛЯ є неприйнятним і я не хочу в подальшому оплочувати зі своєї кишені усунення технічних проблем на стороні компанії - в понеділок я запросив надіслати мені бланк заяви на відключення від їх послуг. І за якимось “дивним збігом” на наступний день (в вівторок) у мене зник інтернет (хоча від їх послуг я ще не відмовлявся і на особистому рахунку була переплата). При зверненні до технічної підтримки мені було озвучено, що “виникла проблема з кабелем” (як зручно, правда? І це через 2 дні після візиту майстра який виправив несправність і перевірив роботу кабелю).
Тож маю підозру, що компанія ВОЛЯ, ще до розірвання договору відключила мені інтернет незважаючи на переплату на моєму рахунку і навмисно створює перешкоду для підключення послуг у іншій компанії (можливо вимкнули кабель у своєму розподільному щитку чи можливо навіть фізично пошкодили кабель, щоб інша компанія не мала змоги використати його для підключення).
Я не один рік користувався послугами компанії ВОЛЯ і завжди з розумінням ставився до всіх ситуацій і збільшення тарифів, але будь яке терпіння має межу. Тож повторюю - для збереження своїх нервових клітин і коштів. - ні в якому разі не користуйтесь послугами цієї “шараги”. Я за своє життя користувався 4ма різними компаніями, що надають послуги інтернету і усі вони хоч трохи цінують своїх клієнтів. Сподіваюсь, я достукаюсь хоча б до кількох людей, яких вбережу від халатності і непрофесійності компанії ВОЛЯ.
Дякую!
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваше питання потребує більш детального розгляду. Будемо вдячні, якщо ви знайдете час, та напишете нам в спільноті Воля Клуб, щоб ми могли перевірити надану вами інформацію. Дякую! https://club.volia.com/t5/forums/postpage/choose-node/true/