Ольга Отзыв написан 31 августа, 2023 год17 просмотров
Отримала не все замовлення🤯 В кабінеті було зазначено посилка приїхала пошкоджена. Прикріпили фото, коробка нормальна явних пошкоджень не було видно і те, що вона була відкрита не зафіксовано! Коли отримала посилку виявилось, що двох одиниць товару не вистачає! Написала запит, на що мені надіслали шматок відео і сказали, що вони таку кількість товару отримали! Відео починається з того моменту як їхній співробітники бере мою посилку, яка уже відкрита!!! В середині бумага в яку пакує магазин теж порвана. Так, на відео,що мені надали немає цих речей, але їх могли дістати або загубити, до того як посилка потрапила на стіл цього співробітника!! Я просила надати мені більше відео та додаткові фото, що вони отримали цю посилку відкриту!! Цього звісно мені ніхто не надав!!! Продовжували та продовжують стояти на своєму ми таку отримали, було незначне пошкодження! Вибачте відкрита повність коробка це на вашу думку незначне пошкодження??? про це не потрібно зазначати в кабінеті та зробити нормальне фото при отриманні???? Чому ваші співробітники не склали акт про пошкодження, щоб потім я як клієнт могла написати в курєрську службу рекламацію про відшкодування??? Навіть якщо б я заплатила вам за додаткові фото, про що ви мені писали, щоб це мені дало??? Ви отримали по вашим слова відкриту посилку і акт про пошкодження не було складено!!! Хто має мені компенсувати вартість вкрадених речей?!!! Можливо магазин, до якого ви радили на початку нашої розмови звернутись???Але в кабінеті магазину мені пише доставлено!!! І від курʼєрської служби отримувала лист про те, що посилку успішно доставлено!!!! Лише від вас була примітка що посилка надійшла пошкоджена, та не надано ніяких достовірних фото що це підтверджують! А ще вага посилки при отриманні була 2,7, а при відправці 2.3)) дуже цікаво) переглянула інші посилки в яких замовлення приїждяло в коробках різниця максимальна була 170 грамів, але ніяк не 400)))
Доброго дня, Ольга! Вам було надане повне відео, де чітко видно, що коробка не відкрита, а розірва, але при цьому товару не видно (у запиті вам було надані фото коробки). Ви ж надаєте фото, з відео пакування, з 2-ої хвилини, а не з початку. У будь якому разі рекомендуємо продовжувати розмову саме у запиті.
Доброго дня! Першим випадково загрузилось фото коробки вмісту! На другому фото в лівому куточку із самого верху лежить моя коробка де видно що вона уже відкрита! На третьому фото підтвердження, працівник взяв її в руки уже відкриту, він не відривав захисну стрічку так як її уже не було!!!! Скріни всього відео яке триває 15 хв вибачте я не буду робити, та і для чого якщо у вас воно є))
Запит уже подано!! Рекламацію та запит курʼєрській службі, яка доставляла цю посилку теж надіслано!! Тому впевнена, що найближчим часом, питання де зникли речі і хто винний буде вирішено!!!
"На третьому фото підтвердження, працівник взяв її в руки уже відкриту, він не відривав захисну стрічку так як її уже не було!!!! " - Саме про це ми вам і пишемо - Ми отримали такий вантаж від служби доставки. Тобто посилка прибула на наш склад вже у напіввідкритому стані. Про що вас, як клієнта, було одразу повідомлено, по трекінг-номеру - "Прийшов пошкодженим".
Ви мені в першому коментарі написали розірвана,проте розірвана і відкрита різні речі! Вона не розірвана, її відкрили. І в такому випадку ваш працівник при отриманні мав скласти акт про отримання такої посилки або якось це зафіксувати, що вона відкрита!!!Про те що вона прибула відкрита мені не писали, а написали пошкоджена і прикріпили фото нормальної коробки, в якої був заломаний кутик!!!
Навіть якщо б я попросила додаткові фото потім, щоб це мені дало??? В курʼєра була отримана ця посилка ніде не зафіксовано, що з нею не так!!! Я написала рекламацію в курʼєрську службу, очікую від них прояснення ситуації.
Ваші спеціалісти повторно почали розбиратись з цією ситуацією. Що уже радує!!!
Зникають речі із посилки - Отзывы о ukraine-express.com международные перевозки
В кабінеті було зазначено посилка приїхала пошкоджена. Прикріпили фото, коробка нормальна явних пошкоджень не було видно і те, що вона була відкрита не зафіксовано!
Коли отримала посилку виявилось, що двох одиниць товару не вистачає! Написала запит, на що мені надіслали шматок відео і сказали, що вони таку кількість товару отримали! Відео починається з того моменту як їхній співробітники бере мою посилку, яка уже відкрита!!! В середині бумага в яку пакує магазин теж порвана. Так, на відео,що мені надали немає цих речей, але їх могли дістати або загубити, до того як посилка потрапила на стіл цього співробітника!! Я просила надати мені більше відео та додаткові фото, що вони отримали цю посилку відкриту!!
Цього звісно мені ніхто не надав!!! Продовжували та продовжують стояти на своєму ми таку отримали, було незначне пошкодження!
Вибачте відкрита повність коробка це на вашу думку незначне пошкодження??? про це не потрібно зазначати в кабінеті та зробити нормальне фото при отриманні???? Чому ваші співробітники не склали акт про пошкодження, щоб потім я як клієнт могла написати в курєрську службу рекламацію про відшкодування???
Навіть якщо б я заплатила вам за додаткові фото, про що ви мені писали, щоб це мені дало??? Ви отримали по вашим слова відкриту посилку і акт про пошкодження не було складено!!! Хто має мені компенсувати вартість вкрадених речей?!!! Можливо магазин, до якого ви радили на початку нашої розмови звернутись???Але в кабінеті магазину мені пише доставлено!!! І від курʼєрської служби отримувала лист про те, що посилку успішно доставлено!!!!
Лише від вас була примітка що посилка надійшла пошкоджена, та не надано ніяких достовірних фото що це підтверджують!
А ще вага посилки при отриманні була 2,7, а при відправці 2.3)) дуже цікаво) переглянула інші посилки в яких замовлення приїждяло в коробках різниця максимальна була 170 грамів, але ніяк не 400)))
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою Ірина!
Ukraine Express
Запит уже подано!! Рекламацію та запит курʼєрській службі, яка доставляла цю посилку теж надіслано!! Тому впевнена, що найближчим часом, питання де зникли речі і хто винний буде вирішено!!!
Навіть якщо б я попросила додаткові фото потім, щоб це мені дало??? В курʼєра була отримана ця посилка ніде не зафіксовано, що з нею не так!!! Я написала рекламацію в курʼєрську службу, очікую від них прояснення ситуації.
Ваші спеціалісти повторно почали розбиратись з цією ситуацією. Що уже радує!!!