Катерина Шустєр Відгук додано 13 травня, 2025 год2 перегляда
Замовила ланцюжок онлайн. Оператор НЕ попередив про те, що обмін можливий лише в фізичному магазині. На сайті в розділі «Коли обмін неможливий», також НЕ вказана дана інформація. Довжина ланцюга не підійшла. Мені запропонували їхати з Полтави до Київа протягом 14 днів, щоб обміняти виріб. Обурена до неможливості. Гроші на вітер. Нікому не рекомендую цей магазин.
Катерина, дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності, з якими ви зіткнулися. Дійсно, згідно з правилами компанії, обмін прикрас, можливий протягом 14 днів лише у фізичних магазинах мережі SRIBNA KRAINA. Це стандартна процедура, яка дозволяє провести огляд виробу та оформити всі необхідні документи.
Нам шкода, що ця інформація була недостатньо зрозумілою під час оформлення замовлення. Ми обов’язково передамо ваш коментар для покращення сервісу та комунікації з клієнтами.
Обманюють клієнтів - Відгуки про Ювелірний магазин "Срібна Країна"
відгук
Коментарі до відгуку
Нам шкода, що ця інформація була недостатньо зрозумілою під час оформлення замовлення. Ми обов’язково передамо ваш коментар для покращення сервісу та комунікації з клієнтами.