В липні 2024 придбала каблучку вже через три дні випав камінець...при чому що я його і не встигла поновити і працюючи з компьютером....нічого руками не роблю,щоб щось посприяло випадання...змогла поїхати в магазин через півтора тижня.мені запропонували або обміняти або відремонтувати...із запропонованих варіантів мені нічого не сподобалося...то довелося погодитися на ремонт...гроші не повертали...через тиждень мені зробили...я знову була вимушена їхати витрачати свій час забирати....і знову через вже два тижні камінець той випав...часу їздити кожен тиждень немає...то приїхала через три місяці...сказала що не треба повертати кошти але хочу обміняти нехай з доплатою але інше бо це не діло або не носити його або кожен тиждень робити...сказали обміняти не можна лише можуть зробити ьо є гарантія рік або як лом за 37 грн здати зрозуміло що купувала я його за 1000+...не компетентний продавець порівняв ювелірний виріб з білизною і сказав ви білизну назад не знаєте....прошу керівництво відреагувати...покупець не повинен нести втрати через не якісні вироби .тому категорично не рекомендую...оскільки гроші викинуті на вітер,і магазину байдуже і не несе відповідальність за неякісні вироби
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Не рекомендую - Відгуки про Ювелірний магазин "Срібна Країна"
в магазин через півтора тижня.мені запропонували або обміняти або відремонтувати...із запропонованих варіантів мені нічого не сподобалося...то довелося погодитися на ремонт...гроші не повертали...через тиждень мені зробили...я знову була вимушена їхати витрачати свій час забирати....і знову через вже два тижні камінець той випав...часу їздити кожен тиждень немає...то приїхала через три місяці...сказала що не треба повертати кошти але хочу обміняти нехай з доплатою але інше бо це не діло або не носити його або кожен тиждень робити...сказали обміняти не можна лише можуть зробити ьо є гарантія рік або як лом за 37 грн здати зрозуміло що купувала я його за 1000+...не компетентний продавець порівняв ювелірний виріб з білизною і сказав ви білизну назад не знаєте....прошу керівництво відреагувати...покупець не повинен нести втрати через не якісні вироби .тому категорично не рекомендую...оскільки гроші викинуті на вітер,і магазину байдуже і не несе відповідальність за неякісні вироби
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба!