Купили дитині ланцюжок-принесли хрестик, підібрати під нього, озвучила-треба міцний, дитина буде бігати, спати, купатися з прикрасою, дівчина консультант порекомендувала ланцюжок, купили за 1200грн, за добу-на ланцюжку два заломи, підʼїхали в магазин, показати-що це, брак, що робити?консультант відмовилася від обміну-який прописано в договорі як обмін протягом 30днів, запевнила-що це норма, так має бути, таке плетіння, в іншій їх же точці затвердили, що саме в цьому ланцюжку-неможна спати, митися, бо зламається, ітого-ланцюжок весь в заломах, носити нема як, магазин і вся мережа-посилено ігнорують звернення, запропонували здати як лом-по 18грн/грам, директор магазину виражає співчуття, погоджується, що ситуація неправильна, але ми нічого не зробимо, йдіть собі.
Це і є бізнес по українські -недбалість консультанта втюхати аби що, потім звинуватити та послати покупця. Нікому не раджу цю компанію «роги та копита», шкода, що за таких людей-гинуть наші воїни, не місце такому бізнесу взагалі, з такими як Срібна країна-нам в Європу і не треба, бо зганьбимося
Жахливий сервіс, неякісний товар, некомпетентні продавці - Відгуки про Ювелірний магазин "Срібна Країна"
Це і є бізнес по українські -недбалість консультанта втюхати аби що, потім звинуватити та послати покупця.
Нікому не раджу цю компанію «роги та копита», шкода, що за таких людей-гинуть наші воїни, не місце такому бізнесу взагалі, з такими як Срібна країна-нам в Європу і не треба, бо зганьбимося
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Дякуємо за приділену увагу та бажаємо гарного дня.