Просто жахливе обслуговування, відсутня соціальна відповідальність. Маю подарунковий сертифікат, термін якого закінчився в кінці червня. Оскільки з березня місяці був карантин, не змогла його використати, бо магазини були зачинені. Телефоную до них, встигла лише запитати, як можна пролонгувати дію сертифікату враховуючи ситуацію з карантином, оператор телефонної лінії одразу дуже знервованим і претензійним голосом почала говорити, що ніяк, що вона вже давала запит і вчора мені сказала, що ніяк. Виявилось, що вчора хтось інший телефонував з аналогічною ситуацією і оператор вирішила, що можна просто хамити усім з такими ж питанням. Далі найцікавіше, оператор сказала, що потрібно було дзвонити під час карантину і магазин би відчинили, тобто карантин на них не діяв. Вони могли відчиняти магазини, покупці могли приходити, все для того аби заробити, жодної соціальної відповідальності, порушення законів, нехтування безпекою покупців та персоналу. Тим самим спонукати порушувати правила карантину і персоналом і покупцем. Як результат, для заробітку вони готові порушувати закони, але не готові змінити внутрішні правила магазину.
Ювелирный дом Zarina уже давно зарекомендовал себя как лидера по продаже ювелирных изделий. Каталог Zarina не перестает радовать покупателей своим разнообразием и изысканностью украшений. Сама компания Zarina известна еще с 1999 года, именно тогда ювелиры произвели на свет первое изделие из белого золота со вставками из бриллиантов. На сегодняшний... детальніше
Жахливк обслуговування - Відгуки про Ювелирный дом Zarina
Маю подарунковий сертифікат, термін якого закінчився в кінці червня. Оскільки з березня місяці був карантин, не змогла його використати, бо магазини були зачинені. Телефоную до них, встигла лише запитати, як можна пролонгувати дію сертифікату враховуючи ситуацію з карантином, оператор телефонної лінії одразу дуже знервованим і претензійним голосом почала говорити, що ніяк, що вона вже давала запит і вчора мені сказала, що ніяк. Виявилось, що вчора хтось інший телефонував з аналогічною ситуацією і оператор вирішила, що можна просто хамити усім з такими ж питанням.
Далі найцікавіше, оператор сказала, що потрібно було дзвонити під час карантину і магазин би відчинили, тобто карантин на них не діяв. Вони могли відчиняти магазини, покупці могли приходити, все для того аби заробити, жодної соціальної відповідальності, порушення законів, нехтування безпекою покупців та персоналу. Тим самим спонукати порушувати правила карантину і персоналом і покупцем.
Як результат, для заробітку вони готові порушувати закони, але не готові змінити внутрішні правила магазину.
відгук
Коментарі до відгуку