Yakaboo
Yakaboo – найбільша книжкова платформа України з понад 300 тисячами книжок 71 мовою у паперовому, електронному або аудіо форматах. Нашими послугами та продуктами користуються понад 3 млн клієнтів. Також ми співпрацюємо з понад 500 українськими та закордонними видавництвами.
www.yakaboo.ua/
Перейти на сайт
Інтернет-магазини
Не вірте yakaboo!!! - Відгуки про Yakaboo
ОДНАК це виявилось суцільним розчаруванням!!! З 18 січня намагалась додзвонитись на гарячу лінію, а це нереально, там якісь збої були, бо після слів автоінформатора лунали звуки, наче хтось прийняв дзвінок, а далі тиша, без музики...
Писала лист у відповідь на замовлення - нуль реакції. Потім якимось чином таки надіслала звернення (здається, це вдалось лиш через додаток), на яке прийшла відповідь через 3 (!) дні, що дата відправки перенесена на 02 лютого і з питанням, чи мені підходить. "Звичайно!" - відповіла я. Але все по накатаній схемі...
Ні змоги додзвонитись на гарячу лінію, ні відповідей на наступні звернення, ні змоги скасувати замовлення в кабінеті.Сьогодні, 09 лютого, нарешті я таки додзвонилась на гарячу лінію, хлопчик вибачається і розказує про нову дату відправки - з 16 лютого...
НЕ ВІРЮ!!!
Попросила скасувати замовлення. Побачимо, чи повернуться кошти.
P.S. Син вже тиждень, як очікує книгу, бо прочитав дві перші...
P.P.S. А я втратила можливість на знижку в інтернет-магазині ..., бо, дурепа, надала перевагу yakaboo...
P.P.P.S. Пройшло 5 годин після розмови з оператором, а замовлення ще поки не скасоване! З практики роботи інших інтернет-магазинів є розуміння, що для того, щоб скасувати замовлення, потібно кілька секунд роботи оператора. Оператор цієї роботи не виконав! Буду намагатись додзвонитись ще, і ще, і ще... Це вже принципово!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Коли нарешті кошти таки повернулись, хоча в кабінеті замовлення все ще в сатусі "прийнятий" )))))
Річ не в затримках поставок книг, а у відсутності будь-якого зворотнього зв'язку!!!
Нам прикро за такий неприємний інцидент з книгою. Інформація по наявності товарів на сайті оновлюється постійно і ми стежимо за її актуальністю. Але, на жаль, присутні ситуації, коли товар не надходить до нас своєчасно з віддаленого складу або ж не надходить зовсім.
Перевірили інформацію, щодо вашого замовлення. Оператор скасував його відразу ж після розмови з вами. Перевірили також статус поверення коштів. Всі гроші, які ви сплатили, вже повернені на картку, якою проводилася оплата на сайті. Вибачте за спричинені незручності, Олено, намагатимемось подібних непорозумінь в подальшому не допустити. Дякуємо за розуміння і зворотній зв'язок, Олено!