Приветствую всех, как я и обещал выкладываю образец иска к Виасат о разрыве договора и компенсации морального вреда! Ссылаясь в Иске на ст.110 п. 8 ГПКУ ,я таким оброзом хочу чтобы дело рассматривали по месту моего жительства , а не в Киеве! Вообщем вот) Київський районний суд м. Донецьк м. Донецьк, вул. Собінова, 147 83054 Позивач: _________________________________ _________________________ ______ _____________ Відповідач: Товориство з обмеженою відповідальністю «ВІЖН ТБ» 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12 03087, м. Київ, вул. А. Міцкевича, 8
ПОЗОВНА ЗАЯВА
_____________. між ТОВ «ВІЖН ТБ» (відповідач) та ___________________ (позивач) був укладений договір про надання програмної послуги № ________________. Згідно з п. 1.1 договору відповідач зобов’язався надавати програмну послугу з доступу до перегляду обраного пакету телепрограм, а позивач зобов’язався своєчасно сплачувати вартість зазначеної послуги. Договір укладений строком на 2 роки. З 01.06.2012р. позивачем було втрачено зображення, тобто програмне забезпечення було припинено. 01.06.2012р. позивач звернувся до центрального офісу у м. Київі за зазначеним номером телефону який був на сайті Viasat (ТОВ «ВІЖН ТБ), (093)177-17-77 та (044)401-04-04 , в якому повідомив у телефонній розмові з оператором технічного сервісу про втрату сигналу. Оператор заяву прийняв та пообіцяв у двохденний термін прислати майстра з налаштування. Минуло майже дев’ятнадцять днів , але майстер так і не з’явився і програмну послугу не відновив. 19.06.12р. позивач знову звернувся до сервісного центру (усі дзвінки були марні – телефонний виклик оператор або ігнорував, або знову обіцяв прислати майстра). 24.06.12р. позивачем було знову зроблено телефонне звернення до сервісного центру з проханням прислати майстра з налаштування, але оператор відповів щоб з таких дрібниць його взагалі не турбували . Внаслідок відсутності послуг щодо програмного забезпечення позивач був позбавлений можливості переглядати футбольні матчі чемпіонату з Євро 2012, що його дуже знебурело та негативно вплинуло на самопочуття та погіршило нервовий стан. Відповідно до ст. 526 ЦК України зобов’язання має виконуватися належним чином у відповідності з умовами договору, закону. За приписами ст. 610 ЦК України порушенням зобов’язання є його невиконання або виконання з порушенням зобов’язань, визначених змістом зобов’язання. 02,07,2012р. позивач звернувся до відповідача з письмовою претензією в якій просив виконати зобов’язання за договором і відновити програмне забезпечення. Згідно з ч.2 ст. 530 ЦК України, якщо строк виконання зобов’язання не визначений договором , зобов’язання має бути виконано у 7 денний строк з дня отримання вимоги. До теперішнього часу відповідачем програмне забезпечення не відновлено, відповідь на претензію не отримана. Відповідно до ст.. 611 ЦК України, правовими наслідками порушення зобов’язань є припинення зобов’язань в односторонньому порядку , якщо це передбачено договором або законом, чи розірвання договору та відшкодування збитків та моральної шкоди. Враховуючи що програмні послуги оплачені позивачем по серпень 2012р, а послуги не надаються з червня 2012р. але абонентська плата нараховується , що є порушенням не тільки умов договору а і ст. 10 Закону України « Про захист прав споживачів». На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 15, 16, 22, 23, 610, 611 ЦК України, ст. 10 Закону України « Про захист прав споживачів», ч. 8 ст. 610 ГПК України, Прошу: Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі. Розірвати договір про надання програмної послуги № ________________ від ____________р. укладений між ТОВ «ВІЖН ТБ» та ________________________________ . Стягнути з відповідача на користь позивача 198 грн. збитків у вигляді сплати послуг за червень – липень 2012р., та 5000 грн. моральної шкоди. Віднести на відповідача судові витрати.
Додатки: 1. Копія договору № ____________ від ____________р. 2. Копія Позовної заяви для відповідача – 2 екз. 3. Копія претензії №2 від 02.07.2012 р. та докази її направлення відповідачу. 4. Копія квитанцій про абонентську сплату за червень – липень 2012р. 5. Документ про сплату судового сбору.
Позивач ______________
П.с. Номер договора не выкладываю т.к. согласно п. 9 о конфединцеальности, у меня прописано что нельзя выкладывать номер договора и номер тюнера и карты... А также для Хантера Виасата- то что ты тут расказвывеш бред! Вот Ваш договор https://ru.viasat.ua/assets/attachments/15966/Komplekt_Dogovor-2012.pdf?1334667211 на сайте! Правдо он корденаль отличается от моего, но п.3.3.2 так и остался ! ЧИТАЙ ВНИМАТЕЛЬНО!!! НЕ 3.2.3 а 3.3.2!!!!!!!!!!!!!! 17 згодні 3 не згодні
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Відгуки про Viasat
Вообщем вот)
Київський районний суд м. Донецьк
м. Донецьк, вул. Собінова, 147
83054
Позивач: _________________________________
_________________________
______
_____________
Відповідач: Товориство з обмеженою відповідальністю «ВІЖН ТБ»
04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12
03087, м. Київ, вул. А. Міцкевича, 8
ПОЗОВНА ЗАЯВА
_____________. між ТОВ «ВІЖН ТБ» (відповідач) та ___________________ (позивач) був укладений договір про надання програмної послуги № ________________.
Згідно з п. 1.1 договору відповідач зобов’язався надавати програмну послугу з доступу до перегляду обраного пакету телепрограм, а позивач зобов’язався своєчасно сплачувати вартість зазначеної послуги.
Договір укладений строком на 2 роки.
З 01.06.2012р. позивачем було втрачено зображення, тобто програмне забезпечення було припинено.
01.06.2012р. позивач звернувся до центрального офісу у м. Київі за зазначеним номером телефону який був на сайті Viasat (ТОВ «ВІЖН ТБ), (093)177-17-77 та (044)401-04-04 , в якому повідомив у телефонній розмові з оператором технічного сервісу про втрату сигналу.
Оператор заяву прийняв та пообіцяв у двохденний термін прислати майстра з налаштування. Минуло майже дев’ятнадцять днів , але майстер так і не з’явився і програмну послугу не відновив.
19.06.12р. позивач знову звернувся до сервісного центру (усі дзвінки були марні – телефонний виклик оператор або ігнорував, або знову обіцяв прислати майстра).
24.06.12р. позивачем було знову зроблено телефонне звернення до сервісного центру з проханням прислати майстра з налаштування, але оператор відповів щоб з таких дрібниць його взагалі не турбували .
Внаслідок відсутності послуг щодо програмного забезпечення позивач був позбавлений можливості переглядати футбольні матчі чемпіонату з Євро 2012, що його дуже знебурело та негативно вплинуло на самопочуття та погіршило нервовий стан.
Відповідно до ст. 526 ЦК України зобов’язання має виконуватися належним чином у відповідності з умовами договору, закону.
За приписами ст. 610 ЦК України порушенням зобов’язання є його невиконання або виконання з порушенням зобов’язань, визначених змістом зобов’язання.
02,07,2012р. позивач звернувся до відповідача з письмовою претензією в якій просив виконати зобов’язання за договором і відновити програмне забезпечення.
Згідно з ч.2 ст. 530 ЦК України, якщо строк виконання зобов’язання не визначений договором , зобов’язання має бути виконано у 7 денний строк з дня отримання вимоги.
До теперішнього часу відповідачем програмне забезпечення не відновлено, відповідь на претензію не отримана.
Відповідно до ст.. 611 ЦК України, правовими наслідками порушення зобов’язань є припинення зобов’язань в односторонньому порядку , якщо це передбачено договором або законом, чи розірвання договору та відшкодування збитків та моральної шкоди.
Враховуючи що програмні послуги оплачені позивачем по серпень 2012р, а послуги не надаються з червня 2012р. але абонентська плата нараховується , що є порушенням не тільки умов договору а і ст. 10 Закону України « Про захист прав споживачів».
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 15, 16, 22, 23, 610, 611 ЦК України, ст. 10 Закону України « Про захист прав споживачів», ч. 8 ст. 610 ГПК України,
Прошу:
Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі.
Розірвати договір про надання програмної послуги № ________________ від ____________р. укладений між ТОВ «ВІЖН ТБ» та ________________________________ .
Стягнути з відповідача на користь позивача 198 грн. збитків у вигляді сплати послуг за червень – липень 2012р., та 5000 грн. моральної шкоди.
Віднести на відповідача судові витрати.
Додатки:
1. Копія договору № ____________ від ____________р.
2. Копія Позовної заяви для відповідача – 2 екз.
3. Копія претензії №2 від 02.07.2012 р. та докази її направлення відповідачу.
4. Копія квитанцій про абонентську сплату за червень – липень 2012р.
5. Документ про сплату судового сбору.
Позивач ______________
П.с. Номер договора не выкладываю т.к. согласно п. 9 о конфединцеальности, у меня прописано что нельзя выкладывать номер договора и номер тюнера и карты...
А также для Хантера Виасата- то что ты тут расказвывеш бред! Вот Ваш договор https://ru.viasat.ua/assets/attachments/15966/Komplekt_Dogovor-2012.pdf?1334667211 на сайте! Правдо он корденаль отличается от моего, но п.3.3.2 так и остался ! ЧИТАЙ ВНИМАТЕЛЬНО!!! НЕ 3.2.3 а 3.3.2!!!!!!!!!!!!!!
17 згодні 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку