Доброго дня. На жаль, у мене вийшов негативний досвід з Viasat. На сайті написано, що підключити тюнер самостійно легко. Це все маркетінг. По факту виявилось, що всі чотири порти Astra у нас не працюють. Тюнер назад теж не приймають. Цікаво, що мені тепер з ним робити?
Переваги:
- легко можна придбати тюнер через сайт та отримати по Новый пошті
- хороша тех. підтримка
Недоліки:
- тюнер підключити не вдалось, тюнер назад не приймають.
Шкода, що у Вас виникли труднощі з підключенням тюнера. Хочемо звернути увагу, що тюнери моделей Strong 7602 та Ромсат S2 TV мають функцію автоматичного підбору портів, але вона працює лише за умови коректного налаштування супутникової антени. Якщо сигнал відсутній, то налаштування тюнера неможливе — ні в ручному, ні в автоматичному режимі.
Для того, щоб ми могли детальніше розглянути Вашу ситуацію, будь ласка, напишіть номер договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на нашу електронну адресу: [email protected] або у Facebook: https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Ми обов’язково перевіримо надану інформацію та допоможемо вирішити дане питання.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Не вийшло підключити тюнер самостійн - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок.
Шкода, що у Вас виникли труднощі з підключенням тюнера. Хочемо звернути увагу, що тюнери моделей Strong 7602 та Ромсат S2 TV мають функцію автоматичного підбору портів, але вона працює лише за умови коректного налаштування супутникової антени. Якщо сигнал відсутній, то налаштування тюнера неможливе — ні в ручному, ні в автоматичному режимі.
Для того, щоб ми могли детальніше розглянути Вашу ситуацію, будь ласка, напишіть номер договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на нашу електронну адресу: [email protected] або у Facebook: https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ . Ми обов’язково перевіримо надану інформацію та допоможемо вирішити дане питання.