Хочу Вам роз'яснити декілька моментів. Ніхто вас не хоче обманути. Я перед підписанням договору на 2 роки його уважно прочитав. І ще до підключення знав, що гарантія на обладнання надається на 12 місяців і після цього терміну за ремонт обладнання потрібно платити самостійно. Якщо у вас на телевізорі пише про відсутність сигналу це означає, що він не приймається антеною або кабель пошкоджений. Фрази про спеціальне відключення вам перегляду просто викликають сміх. Ознайомтесь з технологією супутникового телебачення і не показуйте рівень свого інтелекту. Чи ви думаєте, що для кожного абонента віасат окремий супутник запускає чи може ходять вночі і щось там на вашій антені роблять. Чи думаєте, що антена на вулиці і в жару і в мороз буде вічно стояти(електроніка у головках не вічна). Наступне... Віасат списує абонплату з часу звернення по тех. неполадках і до вирішення питання майстром. Складається враження, що телевізор просто промиває мізки деяким людям і вони перестають мислити. Всі в них погані і всі їх тільки й хочуть обманути. Компанія зацікавлена у найшвидшому вирішенні тех. проблем. Ваші 200 грн за виклик компанія не отримує. Вони йдуть у винагороду партнеру + компанія ще йому доплачує за вас. Вся інформація по умовах розірвання описана чітко у договорі. Виділено окремий розділ. Для особливо обдарованих всі документи лежать на сайті Віасат у розділі Клієнтам - Документи. Більше 3 років користуюсь їх послугами. Пишу інформацію, яку дізнався за цей час. Зараз змінив тюнер на HD з продовженням договору на 2 роки, про що мене повідомили при оформленні і я дав свою згоду. В мене теж були проблеми з віасат і обладнання ламалось. Чому ж я міг їх вирішити спокійно через підтримку, а ВИ НЕ МОЖЕТЕ? В чому ж проблема.. Можливо потрібно подивитись у дзеркало і пошукати там проблему. На мою думку більшість проблем абоненти створюють самі собі не читаючи умови договору. На більшість питань там є відповіді. Отримую задоволення від перегляду пезнавальних каналів та деяких фільмових без реклами. Формат мпег-4 та стандарт двб-с2 на сьогодні є тільки у віасат і якість картинки, насиченість кольорів на сьогодні не може забезпечити ні один український провайдер. Бажаю всім клієнтам хорошо настрою і нових ХД каналів! Всі хто мінусують або плюсують - прошу обгрунтувати своє рішення у коментарі. 4 згодні 10 не згодні
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Відгуки про Viasat
Більше 3 років користуюсь їх послугами. Пишу інформацію, яку дізнався за цей час. Зараз змінив тюнер на HD з продовженням договору на 2 роки, про що мене повідомили при оформленні і я дав свою згоду. В мене теж були проблеми з віасат і обладнання ламалось. Чому ж я міг їх вирішити спокійно через підтримку, а ВИ НЕ МОЖЕТЕ? В чому ж проблема.. Можливо потрібно подивитись у дзеркало і пошукати там проблему.
На мою думку більшість проблем абоненти створюють самі собі не читаючи умови договору. На більшість питань там є відповіді. Отримую задоволення від перегляду пезнавальних каналів та деяких фільмових без реклами. Формат мпег-4 та стандарт двб-с2 на сьогодні є тільки у віасат і якість картинки, насиченість кольорів на сьогодні не може забезпечити ні один український провайдер. Бажаю всім клієнтам хорошо настрою і нових ХД каналів!
Всі хто мінусують або плюсують - прошу обгрунтувати своє рішення у коментарі.
4 згодні 10 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку