Доброго дня. Компанія Віасат зовсім не зацікавлена своїми клієнтами. Якість сигналу (м'яко кажучи) деже низька. Падає дощ, сигналу нема, падає сніг, сигналу нема, туман сигналу нема.Майже рік користуюсь і задумуюсь змінити на іншу компанію. Гроші платиш , якість послуг зовсім ніяка.
Рівень сигналу залежить від багатьох факторів. Дійсно, погіршення погодніх умов впливає на рівень сигналу який приймає супутникова антена, але при коректному налаштуванню супутникової антени та незначних погіршеннях погодніх умов цього ви не помітете.
Рекомендуємо Вам зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82, написати нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення в Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] для можливості провелення діагностики Вашого обладнання. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Найгірші послуги - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Рівень сигналу залежить від багатьох факторів. Дійсно, погіршення погодніх умов впливає на рівень сигналу який приймає супутникова антена, але при коректному налаштуванню супутникової антени та незначних погіршеннях погодніх умов цього ви не помітете.
Рекомендуємо Вам зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82, написати нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення в Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] для можливості провелення діагностики Вашого обладнання. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.