Людмила Відгук додано 17 листопада, 2020 год76 переглядів
Підключалися до віасат з впевненістю, що реклама і обіцянки дійсності відповідають. Із самого початку проблеми почалися, немає зображення, натомість СА повідомлення: сигнал відсутній і далі по тексту.Проблему вирішили з допомогою працівників віасату. Деякий час дивилися тв спокійно. Тепер же на всіх каналах СА повідомлення. Може з'явитися зображення на деякий час і знову споглядаєш повідомлення!!! Чому так? Хто винен??? І що робити??? За що платиться абонплата? Наскільки мені відомо , то виклик майстра платний.знову ж чому???
Дуже прикро, що користування телебаченням від Віасат викликало у вас негативні емоції. Напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення групи fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ ваш номер договору, а також контактний номер телефону. Наші представники зателефонують вам для проведення діагностики обладнання. У випадку, якщо після діагностики виявиться, що відсутність трансляції пов’язана з налаштуваннями антени ви можете звернутись до вашого місцевого майстра чи замовити цю послугу у нас. Виклик майстра –це дійсно платна послуга, адже ми надамо вам кваліфікованого фахівця, який у зручний для вас час, виявить всі несправності, якісно налаштує ваше обладнання, зможе замінити комплектуючи, які вийшли з ладу або допомогти з налаштуванням каналів, якщо це необхідно.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Розчарування - Відгуки про Viasat
Може з'явитися зображення на деякий час і знову споглядаєш повідомлення!!!
Чому так? Хто винен??? І що робити??? За що платиться абонплата? Наскільки мені відомо , то виклик майстра платний.знову ж чому???
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже прикро, що користування телебаченням від Віасат викликало у вас негативні емоції. Напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення групи fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ ваш номер договору, а також контактний номер телефону. Наші представники зателефонують вам для проведення діагностики обладнання. У випадку, якщо після діагностики виявиться, що відсутність трансляції пов’язана з налаштуваннями антени ви можете звернутись до вашого місцевого майстра чи замовити цю послугу у нас. Виклик майстра –це дійсно платна послуга, адже ми надамо вам кваліфікованого фахівця, який у зручний для вас час, виявить всі несправності, якісно налаштує ваше обладнання, зможе замінити комплектуючи, які вийшли з ладу або допомогти з налаштуванням каналів, якщо це необхідно.