Сергей Відгук додано 15 вересня, 2020 год72 перегляда
31.07.2020 купил тюнер Viasat у официального дилера Viasat в г.Одесса .Продавец самостоятельно активировал тюнер не обьяснив мне условий .Сообщил только что согласно акции можно заплатить за три месяца по 89 гр.в месяц .в результате оказалось что тремя месяцами считают ( 2 полных месяца и 1 день )так как тюнер был активирован в последний день месяца. И за третий месяц нужно теперь платить 129 не смотря на то что я уже его оплатил.ОБМАНЩИКИ !!!!!!! Как я понимаю ЛОХОТРОН дивиз компании.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження щодо компанії "Віасат". За умовами акції, які розміщені на офіційному сайті за посиланням https://viasat.ua/actions перші три місяці після підключення пакету "Сімейний" коштують 89 гривень, з четвертого - 129 гривень, не залежно від дати підключення. Під фразою «перші три місяці» слід розуміти період надання послуг в повних два календарних місяці плюс кількість днів надання послуги в першому місяці надання послуги. Якщо у Вас виникають додаткові запитання, Ви можете їх задати, написавши в приватні повідомлення групи fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Обман с условиями подключения - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження щодо компанії "Віасат". За умовами акції, які розміщені на офіційному сайті за посиланням https://viasat.ua/actions перші три місяці після підключення пакету "Сімейний" коштують 89 гривень, з четвертого - 129 гривень, не залежно від дати підключення. Під фразою «перші три місяці» слід розуміти період надання послуг в повних два календарних місяці плюс кількість днів надання послуги в першому місяці надання послуги. Якщо у Вас виникають додаткові запитання, Ви можете їх задати, написавши в приватні повідомлення групи fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.