АНДРЕЙ Відгук додано 18 червня, 2020 год87 переглядів
Хочу рассторгнуть контракт и чем быстрее тем лучше! Я думал хуже ВОЛИ нет, а оказываеться есть! Был на Виасате более 5-ти лет, по началу 1-1.5 года вроде все было нормально потом пошли проблемы с качеством сигнала ,два раза с тюнером замены (после неоднократных звонков)операторы вообще это отдельный разговор, кроме выражений :я Вас поняла или я Вас услышала ,это жесть! Замете выражение я Вас услышала и бездействие - это иди лесом будет как будет и это ФАКТ !Из шести рабочих дней заявок не соизволили позвонить,кормят завтраками :"С Вами свяжуться" в идеале полный ""0""!Последний инцендент вообще ШИКАРНЫЙ ! По договору я плачу деньги, Виасат обеспечивает сигнал причем качественный! результат вызов мастера 500 далее ответ: У Вас плохой сигнал из за рядом стоящего дерева (лично померял до дерева7.5 метров)и спутник не ловит
Приносимо вибачення за ситуацію, яка склалась. Перешкоди, які знаходяться перед супутниковою антеною (дерева, будівлі, тощо) дійсно можуть перешкоджати якісному надходженню сигналу з супутника на антену. В таких випадках рекомендовано обрізати гілки дерев, або встановити супутникову антену на інше місце, де перешкоди будуть відсутні. Якщо Вам необхідна детальна консультація стосовно сервісного обслуговування, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення групи fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і контактний телефон, після чого представник надаться Вам відповіді на всі Ваші запитання.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Разочарован работой в целом! - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за ситуацію, яка склалась. Перешкоди, які знаходяться перед супутниковою антеною (дерева, будівлі, тощо) дійсно можуть перешкоджати якісному надходженню сигналу з супутника на антену. В таких випадках рекомендовано обрізати гілки дерев, або встановити супутникову антену на інше місце, де перешкоди будуть відсутні. Якщо Вам необхідна детальна консультація стосовно сервісного обслуговування, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення групи fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і контактний телефон, після чого представник надаться Вам відповіді на всі Ваші запитання.