При підключені було певний час все добре. буквально через пів року погіршився сигнал. Більше не показує, ніж показує. При чому сплачуємо вчасно, навіть більше ніж приходить в повідомленні сума рахунку. Дозвонитися в тех підтримку, щоб поговорити з реальною людиною не можливо! Коли телефоную на номер тех підтримки мені відповідач повідомляє, що в цьому місяці надали можливість перегляду безкоштовно нових каналів. Ви знущаєтеся?! Я навіть старих не в змозі подивитися! Щоб полагодити рекомендують вимкнути і ще раз ввімкнути. а якщо не допоможе то звернутися до майстра, який буде коштувати 700 грн. О це я розумію бізнес. За що спитатися, ми сплачуємо кошти? Щоб кожного разу викликати майстра по 700 грн.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження щодо компанії "Віасат". Для того, щоб Ваше питання вирішити якомога швидше, напишіть, будь ласка, в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і контактний телефон, після чого представник до Вас зателефонує для проведення діагностики.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Жахливий сигнал - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження щодо компанії "Віасат". Для того, щоб Ваше питання вирішити якомога швидше, напишіть, будь ласка, в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер Вашого особового рахунку і контактний телефон, після чого представник до Вас зателефонує для проведення діагностики.