1. Заставили заменить тюнер. Формат нового тюнера очень неудобный. 2. При подключении нового тюнера открыли договор. Оператор сказала, что стоимость пакета выше на 70 грн, из-за чего получилась переплата в 140 грн. Оплата на новый договор не заходит автоматически, а по старому долг. 3. 2 месяца из-за этого отключают тюнер и не спешат подключать. На сегодня 4й день как отключили,менеджер не связывается. 4. Операторы КЦ не имеют достаточных инструментов чтобы помочь, бросают трубку.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження щодо сервісної підтримки компанії "Віасат". Для того, щоб Ваше питання було вирішене якомога оперативніше, напишіть, будь ласка, в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ в приватні повідомлення номер Вашого особового рахунку і контактний телефон, після перевірки інформації Ввам буде надана відповідь на всі Ваші питання.
Така відповідь компанії ще більше ускладнює враження. Це просто автоматизована відписка. Сьогодні знову телефонувала на гарячу лінію. Питання все ще не вирішено. З 5 травня 5 чи 6 звернень і 0 з боку компанії. Це неподобство. Елементарно не налагоджені процеси вирішення складних питань.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Отключили при переплате - Відгуки про Viasat
2. При подключении нового тюнера открыли договор. Оператор сказала, что стоимость пакета выше на 70 грн, из-за чего получилась переплата в 140 грн. Оплата на новый договор не заходит автоматически, а по старому долг.
3. 2 месяца из-за этого отключают тюнер и не спешат подключать. На сегодня 4й день как отключили,менеджер не связывается.
4. Операторы КЦ не имеют достаточных инструментов чтобы помочь, бросают трубку.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження щодо сервісної підтримки компанії "Віасат". Для того, щоб Ваше питання було вирішене якомога оперативніше, напишіть, будь ласка, в групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ в приватні повідомлення номер Вашого особового рахунку і контактний телефон, після перевірки інформації Ввам буде надана відповідь на всі Ваші питання.