Артем, м. Вінниця Відгук додано 20 квітня, 2020 год184 перегляда
До уваги Директора ТОВ "ВІЖН ТБ", код ЄДРПОУ 34696608, п. Міщенко Світлани Олександрівни та ТОП-менеджменту цієї компанії! Я користувач послугами цієї компанії, 5 р. У мене за договором 4 тюнери. Сплачую завжди вчасно. 17.01.20 отримав повідомлення: "Шановний клієнте! Увага! Після кодування популярних укр каналів на супутнику ваш тюнер не буде показувати їх і потребує заміни в лютому 2020. Чекайте нашого дзвінка з деталями до 15.02, щоб не очікувати на лінії в колл-центрі." Згоден. Чекаю. Дзвінка не було. 14.02.20 повідомлення №2: "Шановний клієнте! Триває заміна старих тюнерів. Ми підготували для вас спеціальну пропозицію! Чекайте нашого дзвінка до кінця лютого." Згоден. Чекаю. Дзвінка не було. Ні у лютому. Ні у березні. У березні (2020), як завжди, сплачую черговий платіж (абонплату) авансом за квітень, згідно виставленого рахунку. І тут, 02.04.20 повідомлення №3: "Шановний клієнте! Увага! Через кодування супутникового сигналу ваш тюнер старої моделі буде відключено 07.04. Щоб продовжити дивитися Viasat, необхідно замінити тюнер. Для вас є спеціальна пропозиція за 1 грн. Дзвоніть 0681708282" Тобто, ТОВ "ВІЖН ТБ", по суті, дає мені 5 календ. днів, щоб я встиг замовити, отримати у відділенні автоперевізника та встановити/налаштувати власними зусиллями нове обладнання (звісно, що власними зусиллями - зараз карантин і нікого стороннього додому не запрошуємо і не будемо цього робити). Виходу немає: поставили перед фактом. Згоден. Телефоную. Повідомляють: Ви можете придбати тільки 1 тюнер по ціні 1 грн, інші тюнери - по 899(!) грн за кожний(!) + доставка 72 грн за кожний(!) Як потім виявилося, з Броварів до Вінниці Новою Поштою. Непогана така "спеціальна пропозиція" за "1" грн! Рахую. До сплати за тюнери по факту: 1*1+899*3=2698 грн. За доставку: 72*4=288 грн. Разом за все: 2986 грн. Світлано Олександрівно, залишаю через контакт-центр 4 звернення з 03.04 по 06.04, щоб зі мною зв'язалися уповноважені особи Вашої компанії для пояснення, ЧОМУ: 1. Вводите в оману? Обіцяєте зателефонувати ще до 15.02, а самі тільки 02.04 ставите перед фактом - телефонуйте зараз або за 5 днів закодуємо сигнал. "Дякую". 2. Не можна було зателефонувати заздалегідь (а не за 5 днів, вибачте) і попередити, щоб була можливість спланувати відповідні витрати? 3. Знову вводите в оману і, замість 1 грн за тюнер, фактично, за рахунок користувача, вирішуєте власні фінансові проблеми компанії? Ну, так виходить? До речі, при укладенні Договору я сплатив 100% його ціни. Чому маю платити знову? У мене Договір - той самий. Можливо, у Вас зі мною - якийсь "інший"? Зі мною, принаймні, Ваша компанія не погоджувала зміни договірних умов чи фінансових витрат. Зауважте, будь ласка. Можливо, Вас теж вводять в оману? Ваші працівники. До речі, а "Віасат" не вважає за потрібне узгоджувати з клієнтом такі серйозні питання як зміна суттєвих умов Договору? Ні? Дарма. 4. І на підставі чого існує фактична дискримінація? Чому я, як клієнт, який сплачує абонплату за 4 тюнери (а це, на хвилинку, більше, ніж якби був 1), повинен викупати Ваші тюнери вартістю під 1000 грн кожний, у той час, як 4 інших користувачів сплатять за ту ж кількість всього 4 грн?!. Зі мною не зв'язалися. Хоча повідомили, що, за регламентом, мої звернення відпрацюють протягом 3-х роб.(!) днів. Тобто, вже тоді, коли сигнал буде закодовано. Знову "дякую". Ось імена операторів та їх номери: - Світлана, 68710; - Юлія, 68777; - Данило, 69276; - Дмитро, 69411. ЯК НАСЛІДОК: 1) 07.04.20 частково і 09.04.20 повністю екрани ТВ "погасли"... 2) діти не можуть готуватися до ЗНО через Проект «Всеукраїнська школа онлайн», бо жоден з каналів вже не показує. Все це сумно. "Віасат"! Що? Не можна було владнати ці питання вчасно? У лютому? А у березні? Невідомо було раніше, коли буде закодований сигнал? Невже? Не розрахували? Чи, можливо, просто непрофесійний менеджмент?.. Поговоримо? А поки нікому не рекомендую компанію "Віасат"/ТОВ "ВІЖН ТБ", в якій є: - введення в оману своїх клієнтів; - обман своїх клієнтів; - ігнор своїх клієнтів; - зневага до своїх клієнтів. "Просто" цікаво: а кого ще ця компанія у такий спосіб "розвела"?
Переваги:
Усі плюси перекреслені зневагою, хамським відношенням і вимаганням грошей
Недоліки:
1. Непослідовність в політиці інформування своїх клієнтів і введення їх в оману.
2. Негнучкість компанії і небажання чути потреби та реагувати на законні вимоги клієнтів.
3. Системні і грубі порушення прав споживачів (клієнтів).
4. Хамське ставлення до клієнтів.
5. Уникнення відповідальності перед своїми клієнтами.
6. Ознаки вчинення кримінального діяння: вимагання / шахрайства (точну кваліфікацію, за потребою, визначатимуть правоохоронні організації і правозахисні органи).
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно компанії "Віасат", проте компанія проводить оновлення систем кодування вперше за десять років роботи. Це - вимушений, але необхідний крок, оскільки без оновлення систем компанія "Віасат" не зможе надалі надавати якісний сигнал нашим клієнтам та стабільний доступ до телеканалів. Розуміючи, що заміна обладнання може викликати певні складнощі, була розроблена система знижок індивідуально для кожного клієнта, завдяки якій тюнер є змога замінити за зниженою вартістю. На жаль, всі тюнери замінити безкоштовно можливості немає. Для перевірки, яка пропозиція діє за Вашим особовим рахунком, напишіть його будь ласка, групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, представник перевірить інформацію і Вас проінформує.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Viasat / ТОВ "ВІЖН ТБ": введення в оману, обман, хамство, вимагання грошей - Відгуки про Viasat
п. Міщенко Світлани Олександрівни
та ТОП-менеджменту цієї компанії!
Я користувач послугами цієї компанії, 5 р.
У мене за договором 4 тюнери. Сплачую завжди вчасно.
17.01.20 отримав повідомлення:
"Шановний клієнте! Увага! Після кодування популярних укр каналів на супутнику ваш тюнер не буде показувати їх і потребує заміни в лютому 2020. Чекайте нашого дзвінка з деталями до 15.02, щоб не очікувати на лінії в колл-центрі."
Згоден. Чекаю. Дзвінка не було.
14.02.20 повідомлення №2:
"Шановний клієнте! Триває заміна старих тюнерів. Ми підготували для вас спеціальну пропозицію! Чекайте нашого дзвінка до кінця лютого."
Згоден. Чекаю. Дзвінка не було. Ні у лютому. Ні у березні.
У березні (2020), як завжди, сплачую черговий платіж (абонплату) авансом за квітень, згідно виставленого рахунку.
І тут, 02.04.20 повідомлення №3:
"Шановний клієнте! Увага! Через кодування супутникового сигналу ваш тюнер старої моделі буде відключено 07.04. Щоб продовжити дивитися Viasat, необхідно замінити тюнер. Для вас є спеціальна пропозиція за 1 грн. Дзвоніть 0681708282"
Тобто, ТОВ "ВІЖН ТБ", по суті, дає мені 5 календ. днів, щоб я встиг замовити, отримати у відділенні автоперевізника та встановити/налаштувати власними зусиллями нове обладнання (звісно, що власними зусиллями - зараз карантин і нікого стороннього додому не запрошуємо і не будемо цього робити).
Виходу немає: поставили перед фактом. Згоден.
Телефоную. Повідомляють:
Ви можете придбати тільки 1 тюнер по ціні 1 грн, інші тюнери - по 899(!) грн за кожний(!) + доставка 72 грн за кожний(!) Як потім виявилося, з Броварів до Вінниці Новою Поштою. Непогана така "спеціальна пропозиція" за "1" грн!
Рахую.
До сплати за тюнери по факту: 1*1+899*3=2698 грн.
За доставку: 72*4=288 грн.
Разом за все: 2986 грн.
Світлано Олександрівно, залишаю через контакт-центр 4 звернення з 03.04 по 06.04, щоб зі мною зв'язалися уповноважені особи Вашої компанії для пояснення, ЧОМУ:
1. Вводите в оману? Обіцяєте зателефонувати ще до 15.02, а самі тільки 02.04 ставите перед фактом - телефонуйте зараз або за 5 днів закодуємо сигнал. "Дякую".
2. Не можна було зателефонувати заздалегідь (а не за 5 днів, вибачте) і попередити, щоб була можливість спланувати відповідні витрати?
3. Знову вводите в оману і, замість 1 грн за тюнер, фактично, за рахунок користувача, вирішуєте власні фінансові проблеми компанії? Ну, так виходить? До речі, при укладенні Договору я сплатив 100% його ціни. Чому маю платити знову? У мене Договір - той самий. Можливо, у Вас зі мною - якийсь "інший"? Зі мною, принаймні, Ваша компанія не погоджувала зміни договірних умов чи фінансових витрат. Зауважте, будь ласка. Можливо, Вас теж вводять в оману? Ваші працівники. До речі, а "Віасат" не вважає за потрібне узгоджувати з клієнтом такі серйозні питання як зміна суттєвих умов Договору? Ні? Дарма.
4. І на підставі чого існує фактична дискримінація? Чому я, як клієнт, який сплачує абонплату за 4 тюнери (а це, на хвилинку, більше, ніж якби був 1), повинен викупати Ваші тюнери вартістю під 1000 грн кожний, у той час, як 4 інших користувачів сплатять за ту ж кількість всього 4 грн?!.
Зі мною не зв'язалися. Хоча повідомили, що, за регламентом, мої звернення відпрацюють протягом 3-х роб.(!) днів. Тобто, вже тоді, коли сигнал буде закодовано. Знову "дякую".
Ось імена операторів та їх номери:
- Світлана, 68710;
- Юлія, 68777;
- Данило, 69276;
- Дмитро, 69411.
ЯК НАСЛІДОК:
1) 07.04.20 частково і 09.04.20 повністю екрани ТВ "погасли"...
2) діти не можуть готуватися до ЗНО через Проект «Всеукраїнська школа онлайн», бо жоден з каналів вже не показує.
Все це сумно.
"Віасат"! Що? Не можна було владнати ці питання вчасно? У лютому? А у березні?
Невідомо було раніше, коли буде закодований сигнал? Невже? Не розрахували? Чи, можливо, просто непрофесійний менеджмент?..
Поговоримо?
А поки нікому не рекомендую компанію "Віасат"/ТОВ "ВІЖН ТБ", в якій є:
- введення в оману своїх клієнтів;
- обман своїх клієнтів;
- ігнор своїх клієнтів;
- зневага до своїх клієнтів.
"Просто" цікаво: а кого ще ця компанія у такий спосіб "розвела"?
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження стосовно компанії "Віасат", проте компанія проводить оновлення систем кодування вперше за десять років роботи. Це - вимушений, але необхідний крок, оскільки без оновлення систем компанія "Віасат" не зможе надалі надавати якісний сигнал нашим клієнтам та стабільний доступ до телеканалів. Розуміючи, що заміна обладнання може викликати певні складнощі, була розроблена система знижок індивідуально для кожного клієнта, завдяки якій тюнер є змога замінити за зниженою вартістю. На жаль, всі тюнери замінити безкоштовно можливості немає. Для перевірки, яка пропозиція діє за Вашим особовим рахунком, напишіть його будь ласка, групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, представник перевірить інформацію і Вас проінформує.