Якби знали що за "контора", то б не зв'язувались. Через тиждень після підключення почав пропадати сигнал на деяких каналах (стб, новий, ІСТV та інш), при неодноразовому зверненні на номери технічної підтримкм віасат пересвідчилася, що там сидять не компетентні на те люди. Озвучуючи свої проблеми говорять, що це не тільки у Вас, це технічні неполадки на станції, які в найближчі 2-3 дні будуть усунені. Проходять 2- 3 дні, проходить тиждень і два, а на тіх каналах як був, так і до сих пір відсутній сигнал. Люди оплачують послуги для того, щоб повноцінно переглядати канали.Перш ніж блокувати канали неофіційних операторів, потрібно якісно налагодити роботу віасат. Однім словом, це просто обдиралівка людей, а не їх "якісне надання послуг".
Дякуємо за Ваш відгук. В даний момент з трансляцією деяких каналів дійсно є певні технічні складнощі, які найближчим часом будуть усунені. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, зі своєї сторони компанія "Віасат" зробить все можливе для того, щоб користування послугою було зручним і викликало тільки позитивні емоції.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Жахливе обслуговування - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук. В даний момент з трансляцією деяких каналів дійсно є певні технічні складнощі, які найближчим часом будуть усунені. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, зі своєї сторони компанія "Віасат" зробить все можливе для того, щоб користування послугою було зручним і викликало тільки позитивні емоції.