Алексей Відгук додано 1 лютого, 2020 год340 переглядів
Купивши тюнер Viasat , отримали не ПЛАТНЕ телебачення, а головний біль!! Сервіс жахливий, а точніше, зовсім відсутній!! Історія яка: 30.01 отримав тюнер viasat, отримував новою поштою, підключаючи до телевізора ( функція додаткового пристрою, так як вже користувався послугами даної компанії з листопада минулого року), зіткнувся з проблемою. Підключити пристрій за 2 години ніхто з технічної підтримки не зміг, а точніше робили вигляд, що щось відбувається і просто кожен менеджер мою проблему перекладав на іншого. Просили зателефонувати за іншим номером, або переключали на інший номер і тп. Так тривало до 21-00. Після чого робочий день технічної підтримки скінчився. І яке було моє здивування, коли наступного дня менеджер Тетяна підключила пристрій за 5 хвилин. За що їй дякую!! Але на цьому проблеми не скінчилися, нажаль. Так вийшло, що програми транслювалися чорно-біло. Звінок в технічну підкримку, НЕ ОДИН, виконував всі рекомендації менеджерів, але кольори не з'явилися. Проблема не в телевізорі, адже з іншим тюнером кольоропередача чудова. Повертати товар ніхто не хоче. Вирішувати питання також. Купуєте тюнер будьте готові до того, що жодного документа підтверджуючого купівлю не отримаєте. Гарантійний талон не заповнений. Висновок: залишився без ПЛАТНОГО телебачення, абонплата за місяць оплачена, і кошти сумніваюся, що мені повернуть. На телефоні тисяча вихідних дзвінків. Настрій і нервова система зіпсована. Думаю, що для мене історія має продовження, буду звертатися в сервісний центр. Шкода, але viasat працює тільки на власне збагачення, а клієнти в випадку несправностей, залишаються сам на сам зі своїми проблемами.
Нам шкода, що у Вас склалось таке негативне враження стосовно компанії "Віасат". За справність обладнання, а саме тюнера, несе відповідальність виробник. Гарантією на обладнання слугує чек про купівлю тюнера. Для вирішення питання Ви можете звернутись до сервісного центру, і Вам нададуть детальну консультацію і вирішать питання.
А де цей чек? Якщо до мене прийшла коробка з пломбою. В ній гарантійний талон не заповнений і чека про продаж ніякого нема. Мені Ваші консультанти кажуть, що накладна з нп це і чек. Але вибчате , з якого часу накладна нової пошти являється чеком ? Не вперше купую в інтернет магазинах товар і разом з товаром приходить чек від ТОРГУЮЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Враження після роботи з сервісним, технічним і відділом продажу - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
Нам шкода, що у Вас склалось таке негативне враження стосовно компанії "Віасат". За справність обладнання, а саме тюнера, несе відповідальність виробник. Гарантією на обладнання слугує чек про купівлю тюнера. Для вирішення питання Ви можете звернутись до сервісного центру, і Вам нададуть детальну консультацію і вирішать питання.