В мінімальний пакет, який транслює компанія «Віасат», входить 83 телеканали. Може бути дві причини з яких у вас каналів значно менше:
1. В налаштуваннях тюнера не обрано провайдера Viasat і ви переглядаєте лише канали відкритого доступу. Якщо це так, у загальному списку каналів відображається лише 20 каналів. Для того, щоб перейти в режим Viasat, вам потрібно натиснути кнопку «Меню» перейти в розділ «Установки», вибрати пункт «Вибір оператора» та обрати оператора «Viasat» зі списку.
2. Відсутній сигнал з одного або декількох супутників. Якщо у загальному списку каналів більше, працюють лише 20, а на інших є повідомлення про те, що відсутній сигнал, це означає, що вам потрібно звернутись до майстра, який зможе перевірити налаштування супутникової антени.
Сподіваємось, що Ваше питання буде вирішено якнайшвидше, і складнощів більше не виникатиме. Також Ви завжди можете звернутись за допомогою на лінію сервісної підтримки, або на сторінку в fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Лохотрон все ужасно - Відгуки про Viasat
відгук
Коментарі до відгуку
В мінімальний пакет, який транслює компанія «Віасат», входить 83 телеканали. Може бути дві причини з яких у вас каналів значно менше:
1. В налаштуваннях тюнера не обрано провайдера Viasat і ви переглядаєте лише канали відкритого доступу. Якщо це так, у загальному списку каналів відображається лише 20 каналів. Для того, щоб перейти в режим Viasat, вам потрібно натиснути кнопку «Меню» перейти в розділ «Установки», вибрати пункт «Вибір оператора» та обрати оператора «Viasat» зі списку.
2. Відсутній сигнал з одного або декількох супутників. Якщо у загальному списку каналів більше, працюють лише 20, а на інших є повідомлення про те, що відсутній сигнал, це означає, що вам потрібно звернутись до майстра, який зможе перевірити налаштування супутникової антени.
Сподіваємось, що Ваше питання буде вирішено якнайшвидше, і складнощів більше не виникатиме. Також Ви завжди можете звернутись за допомогою на лінію сервісної підтримки, або на сторінку в fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.