Купила горілу страву, яку довелось викинути, надала фото. Обіцяли вирішити питання. Спочатку керівництво стало телефонувати не на тей номер, потім оператор сказала, що вони надали відповіть, що продукт нормальний(хоча це не так), але кошти будуть зараховані на бонусну. 30 числа перший раз звернулась, зараз 17. Постійні обіцянки, коштів немає. В сільпо в подібному випадку одразу вирішили питання, та ще й вибачення нарахували, а варусу байдуже на своїх покупців.
Вітаємо! Нам прикро, що так склалися обставини і ми хочемо вам допомогти. Зверніться, будь ласка, до нас у приватні повідомлення для уточнення деталей: https://t.me/varusua_bot
Три тижні не повертають кошти за неякісний продукт - Відгуки про Varus market, Київ
відгук
Коментарі до відгуку