Пробила неправильний товар (за неправильною ціну). Оплатила, але пізніше виявилось, що товар не той, який потрібно було пробити. Написала скаргу на адміністратора та власника магазину.Гроші повертати не спішать. Адміністратор на мою скаргу сказала, що я сама винна і знала, що купую, та хочу відшкодування магазину, з її зарплати . Схоже, вона більше турбується про свою зарплату, а не про клієнтів. Більше ніде мене не звинувачували в крадіжці або чомусь подібному.Це сором для них
Доброго дня! Нам прикро, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Напишіть нам, будь ласка, в чат бот у розділ “є питання” для уточнення деталей і перевірки даної ситуації: https://t.me/varusua_bot
Жах та позор - Відгуки про Varus market, Київ
відгук
Коментарі до відгуку