Olga Відгук додано 26 лютого, 2024 год37 переглядів
Якщо так рідко відправляєте, то це мало б означати, що накопичуєте посилки, але одну з моїх посилок, які надійшли в один день, відправили, іншу - ні, тому логіки у відправках взагалі не знаходжу. І це вже занадто, коли посилка лежить на складі 20 днів і до цих пір не відправлена. Ваші конкуренти собі такого не дозволяють. Підтримка взагалі не вирішує ніяких питань і не дає ніякого розуміння коли посилка буде відправлена, немає ніяких термінів, просто бардак. "Доставка з Європи: - від 3 до 10 днів з моменту відправлення; - Відправлення 2-4 рази на тиждень." Ви пишете відправка 2-4 рази на тиждень, чому мої посилки не відправляють вже 3 тижні, чому ви не дотримуєтесь своїх термінів? Надайте мені конкретні терміни, коли буде відправка 1 згоден
Шановна, Olga! Ми перепрошуємо за створені незручності. Подайте будь ласка запит, зі свого кабінету у роздлі "Скарги.....", для прояснення вашої ситуації.
Звернення номер 554012 як прокоментуєте? Я замовила позачергову доставку ще 16.04 для двох посилок. Ви нічого не відправили, а 19.04 я бачу як одна з посилок змінила статус на "посилка надійшла на сортувальний термінал", подзвонила вам, бо від вашої служби підтримки нічого крім стандартних меседжів немає, на що ви відповіли, що одна з посилок помилково надійшла на сортувальний термінал мого міста, а інша лишилась на складі в іншому місті і тепер одна з посилок буде доставлена аж 23.04, тому що вам так зручно і плювати ви хотіли, що я замовила позачергову доставку і хотіла отримати терміново свої посилки 18.04. У вас же написано, що після оформлення позачергової доставки ви відправляєте на протязі 1-2 робочих днів, чому так і не відправили? Сьогодні вже 19-те, ще й одну посилку не туди відправили. Чому я маю страждати через час? Якщо ви зробили помилку, ви маєте вирішувати це за свій рахунок, ідете і відправляєте свого співробітника на Нову пошту, щоб він відправив мою посилку за ваш рахунок, а не я маю чекати коли вашому кур"єру буде зручно доставити мою посилку, бо це ваша провина і ви маєте вирішити це на мою користь найшвидшими методами. Чому ви вирішили, що я маю ще тиждень почекати через вашу помилку? Бо ви так захотіли, бо ви не відповідаєте ні за що і не поважаєте своїх клієнтів?????
посилка лежить на складі 20 днів і до цих пір не відправлена - Відгуки про ukraine-express.com міжнародні перевезення
"Доставка з Європи: - від 3 до 10 днів з моменту відправлення; - Відправлення 2-4 рази на тиждень." Ви пишете відправка 2-4 рази на тиждень, чому мої посилки не відправляють вже 3 тижні, чому ви не дотримуєтесь своїх термінів? Надайте мені конкретні терміни, коли буде відправка
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Тобто на посилки доставлені на склад за кордоном до 1-го березня комісія нараховуватись не буде? Це питання розяснить хто тут говорить непраду!
З повагою команда Ukraine-express.