Неоднозначне ставлення до цього телемагазину. З одного боку, видно, що люди стараються. З другого, залишається неприємний осад. По-перше, частину товарів реалізують за, м'яко кажучи, завищеними цінами. Дуже раджу перевіряти ціну на аналоги в інтернеті. Хоча, треба зазначити, що не все з того, що вони пропонують, я можу знайти в інтернеті. По-друге, недавно було введено правило мінімального замовлення у розмірі 599... Читати відгук Неоднозначне ставлення до цього телемагазину. З одного боку, видно, що люди стараються. З другого, залишається неприємний осад. По-перше, частину товарів реалізують за, м'яко кажучи, завищеними цінами. Дуже раджу перевіряти ціну на аналоги в інтернеті. Хоча, треба зазначити, що не все з того, що вони пропонують, я можу знайти в інтернеті. По-друге, недавно було введено правило мінімального замовлення у розмірі 599 грн. Принаймні, на деякі лоти. Тут теж треба бути обережними, бо, наприклад, якщо лоти, які можна поєднати, коштують 299 грн кожен, то це в сумі буде 598 грн. І невідомо, чи магазин "простить" цю 1 гривню чи треба буде ще щось докуповувати.
Добрий день, пані Ольга. Стосовно питання ціноутворення вже не раз підіймали питання. І Ви все правильно кажете, що не все можна знайти в інтернеті. Оскільки ми працюємо напряму з ексклюзивними постачальниками, для яких ми дуже часто єдині реалізатори. Правило мінімального замовлення було завжди. При сумі 598грн і навіть 597 грн ми завжди оформлюємо і відправляємо замовлення клієнтам. Окрім того, зараз в наших ефірах демонструється безліч товарів, які взагалі не підпадають під правило мінімального замовлення. Оскільки ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам. Пані Ольга, дякуємо за Ваш відгук.
Добрий день, шановний гість. По-перше, даний виріб коштував 599 грн. Тому виникають сумніви, що Ви дійсно щось у нас купували. По-друге, в описі товару так і вказано - медична сталь, відповідно оператор колл-центру при оформленні замовлення Вам це озвучив і Ви зробили свій вибір. За більш детальною інформацією зверніться, будь ласка, за номером нашої гарячої лінії 0800300130
Добрый день. Вчера получила цепочку Майя Твист(по-моему правильно написала название).Со мной случилась вот такая неприятность: когда снимала этикетку вместе с ней оторвалась половина застежки. Не знаю, что теперь делать.
Почему не отправляете деньги за товар, который вам отправили. Товар отправлен 18 декабря. А уже 8 февраля? Я инвалид 2ой группы, время для всех тяжёлое. Менеджер взяла данные по которым обещали отправить деньги и опять молчание.
В ефире показали кольцо с одним камнем , а выслали совсем другое , других размеров, похоже на простое стекло с напылением. Это уже не впервые. Я очень разочарована , боюсь теперь делать заказы, ведь очевидно ,что обманывают людей ради продаж.
Переваги:
Красивая бижутерия
Недоліки:
Не соответствуют покупки с тем ,что показывают на экране телевизора.
Доброго дня, Ви можете звернутись в відділ клієнтського сервісу з цим питанням і менеджер Вам допоможе, для цього залиште заявку по номеру 0800300130 або ж повідомте як ми можемо з Вами зв'язатись для вирішення цього питання.
Доброго ранку, Придбали у Вашому магазині кардиган, не підійшов за розміром. як оформити повернення? Замовляли пенсіонери будь ласка допоможіть з поверненням коштів оператор Дарина на контактному телефоні хамські відповідає і кидає трубку
Доброго ранку. Для вирішення вашої ситуації, зверніться до відділу клієнтського сервісу тел.: 044 39 49 300, саме вони вирішують такі питання.
Стосовно розмови з оператором, зараз можливі відключення зв'язку та електроенергії, тому можуть бути технічні проблеми, а все інше перевірить наш менеджер, обов'язково зателефонуйте за вказаним номером. Гарного дня. Показати 1 відповідь
Доброго ранку! З приводу вашого звернення Ви можете звернутись до відділу клієнтського сервісу за номером 0800210482 і наші менеджери з радістю допоможуть у вирішенні проблеми. Гарного дня.
Заказала в телемагазине комплект DIAMOND MALAKON ( серьги и кольцо). Внесла предоплату за оба изделия 01.11.2021г. (есть квитанция банка от 01.11.21г. ). Кольцо с курьером пришло 05.11.21г., серьги до сих пор не прислали ( сегодня 16.11.21г.). Два дня звоню по телефону 0800300130, объясняю ситуацию, обещают, что со мной свяжется менеджер, Ни звонка, ни изделия, ни денег. Кто... Читати відгук Заказала в телемагазине комплект DIAMOND MALAKON ( серьги и кольцо). Внесла предоплату за оба изделия 01.11.2021г. (есть квитанция банка от 01.11.21г. ). Кольцо с курьером пришло 05.11.21г., серьги до сих пор не прислали ( сегодня 16.11.21г.). Два дня звоню по телефону 0800300130, объясняю ситуацию, обещают, что со мной свяжется менеджер, Ни звонка, ни изделия, ни денег. Кто нибудь может объяснить, что происходит?
Доброго дня! З Вами вже зв’язався менеджер. Орієнтовне відправлення на цьому тижні, згідно телефонної розмови. Дякуємо за розуміння) Показати 1 відповідь
ТЮСО
Телевізійний Салон №1 в Україні, що вже протягом багатьох років впевнено тримається на позиції лідера серед вітчизняних телемагазинів. Колекція ТЮСО налічує понад 100 000 ювелірних виробів, одягу, парфумів та аксесуарів, котрі вражають своєю красою і унікальним дизайном. Завдяки широкому асортименту, бездоганному сервісу, відданості своїй справі та вірності головним цінностям ТЮСО... детальніше
Не знаю захоплюватися чи обурюватися
Стосовно питання ціноутворення вже не раз підіймали питання. І Ви все правильно кажете, що не все можна знайти в інтернеті.
Оскільки ми працюємо напряму з ексклюзивними постачальниками, для яких ми дуже часто єдині реалізатори.
Правило мінімального замовлення було завжди.
При сумі 598грн і навіть 597 грн ми завжди оформлюємо і відправляємо замовлення клієнтам.
Окрім того, зараз в наших ефірах демонструється безліч товарів, які взагалі не підпадають під правило мінімального замовлення.
Оскільки ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам.
Пані Ольга, дякуємо за Ваш відгук.
цст-079 колье зирка в родии ?
К качеству обслуживания претензий нет
По будь-яким питанням Ви можете звертатись по тел. 044 39 49 300. Відділ клієнтскього сервісу. Дякуємо, що обираєте нашу компанію.
Жалоба. Из трёх полученных кофт, одну вернула не качество, не цвет не
Обман в ефире
Не підійшло за розміром
Замовляли пенсіонери
будь ласка допоможіть з поверненням коштів
оператор Дарина на контактному телефоні хамські відповідає і кидає трубку
Для вирішення вашої ситуації, зверніться до відділу клієнтського сервісу тел.: 044 39 49 300, саме вони вирішують такі питання.
Стосовно розмови з оператором, зараз можливі відключення зв'язку та електроенергії, тому можуть бути технічні проблеми, а все інше перевірить наш менеджер, обов'язково зателефонуйте за вказаним номером.
Гарного дня. Показати 1 відповідь
Купилагольф з альпаки.швидко отримала. Вдягла на роботу..а він просто
З приводу вашого звернення Ви можете звернутись до відділу клієнтського сервісу за номером 0800210482 і наші менеджери з радістю допоможуть у вирішенні проблеми.
Гарного дня.
О некачественном обслуживании клиентов
З Вами вже зв’язався менеджер.
Орієнтовне відправлення на цьому тижні, згідно телефонної розмови.
Дякуємо за розуміння) Показати 1 відповідь