Відповідь представника підтвердила що в тюсо вам не тільки продадуть не якісний товар, а ще й нахамлять, скажуть що ви самі винувать що повелись, і що це не вони втюхали вам за 700 грн неякісний товар ціна якому максимум 100 грн, а ви спеціально купили його, щоб тепер писати погані відгуки.
Добрий день. "Саня", але ж Ви так і не звернулись до нашого відділу клієнтського сервісу, а це означає, що вирішувати питання Ви не збирались і не збираєтесь. Справжні клієнти, якщо їх очікування з приводу зробленого замовлення не виправдались, намагаються вирішити цю ситуацію і телефонують або на гарячу лінію 0800300130, або ж на лінію клієнтського сервісу 044 39 49 300 для узгодження повернення коштів. Отже робимо висновок, що єдина Ваша мета: Відгук задля Відгуку, а точніше - задля зниження нашого рейтингу. Що ж.. Успіхів Вам в Вашій важкій праці)))
Недавно купили підвіс з філахто Спиридона Тримифунтского в тюсо за 700гр, якість найгірша позолота і наклейки облізли за 2 тижні, до того ж його вдягали лише вдень і поверх футболки, контакту з парфумами та іншими засобами не було. Нормального сертифіката і доказів що філахто справжній нема. Причому в церковних інтернет-крамницях можно купити значно якісніший виріб і... Читати відгук Недавно купили підвіс з філахто Спиридона Тримифунтского в тюсо за 700гр, якість найгірша позолота і наклейки облізли за 2 тижні, до того ж його вдягали лише вдень і поверх футболки, контакту з парфумами та іншими засобами не було. Нормального сертифіката і доказів що філахто справжній нема. Причому в церковних інтернет-крамницях можно купити значно якісніший виріб і не з наліпками, а тисненням на литій коробці та сертифікатом, який хоч виглядає як справжній , і в 2-3 рази дешевші ніж тюсо. не рекомендую тюсо це розвод на гроші
Добрий день. З приводу товару, що втратив зовнішній вигляд. Ви можете повернути та погодити це з відділом клієнтського сервісу 044 39 49 300, якщо ви дійсно цього хочете.
Щодо сертифікату, то він є і на фашому фото його видно) Це документ від офіційного представника!
Уся інша інформація, що вказана вами не відповідає дійснойсті. Не зрозуміло навіщо купувати у нас, якщо для вас головним чинником є ціна і ви знайшли дешевше? Для чого зробили замовлення та придбали? Щоб зробити негативний відгук, скоріш за все.
Вдячні за увагу до найпопулярнішого телемагазину України.
Наступні відгуки будемо сприймати як похвалу, бо ми на вірному шляху (жодного негативного відгуку по даному товару не має, вже декілька місяців демонструємо і все добре з ним, а у вас прям як хтось пошкодив силует).
не стала заказывать на китайских сайтах, тюсо вроде проверенная компания решила заказать у них. они должны отвечать за качество раз рекламируют товар на всю страну. но нет ошиблась. товар пришел, но портативный вентилятор не заряжается??? товар не дешевый, на других сайтах можно было купить в два раза дешевле. на мою жалобу никто из менеджеров не среагировал. я теперь сильно подумаю... Читати відгук не стала заказывать на китайских сайтах, тюсо вроде проверенная компания решила заказать у них. они должны отвечать за качество раз рекламируют товар на всю страну. но нет ошиблась. товар пришел, но портативный вентилятор не заряжается??? товар не дешевый, на других сайтах можно было купить в два раза дешевле. на мою жалобу никто из менеджеров не среагировал. я теперь сильно подумаю если захочю что- нибудь купить. всегда хвалила вашу компанию. теперь ни буду предлагать ее своим друзьям.
Євгенія Олексіївна, добрий день. Дуже шкода, що Ви спочатку написали відгук, а потім вже зателефонували на лінію техпідтримки. Ми ще вчора намагались з Вами зв'язатись, але Ви, на жаль, не відповідали на дзвінки. Всі вироби перед відправкою проходять перевірку, але можуть зазнати пошкоджень під час транспортування. Щойно ми з Вами узгодили повернення та обмін вентилятора. Адже ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам. Гарного дня.
Це жах і знущання Потріскана шкіра Я не подивилась на пошті так як звикла довіряти ТЮсо Всі товари що вони продають ціни завищені Якщо повидитись в інтернеті завжди можно знайти дешевше Не рекомендую
Добрий день, Галина Миколаївна. Ми на ринку вже більше 12 років і завжди несемо відповідальність перед своїми клієнтами. Як і в будь-якій компанії, у нас також можуть траплятись випадки отримання від постачальників бракованого товару. Для того, щоб убезпечити своїх клієнтів, ми при оформленні кожного замовлення озвучуємо, що "перед оплатою, будь ласка, перевірте, наявність та цілісність товару", адже ніхто не застрахований від пошкоджень навіть під час транспортування. І навіть, якщо Ви не перевірили перед оплатою, Ви завжди можете звернутись на нашу гарячу лінію 0 800 300 130 або ж до відділу клієнтського сервісу - 044 39 49 300 для вирішення подібних ситуацій. Галина Миколаївна, Ви наш постійний клієнт з 2018 року, і це єдиний випадок з усіх Ваших замовлень, коли Ви залишились незадоволені. Наразі ми з Вами вирішили питання в телефонному режимі і більше подібних ситуацій ми не допустимо. Дякуємо Вам за відгук, адже саме завдяки відгукам наших клієнтів ми знаходимо шляхи ставати кращими і розвиватись.
Аромати Пані Валевська коштують 180-240 грн. , в не 899 грн. Навіть нічого додати. І не потрібно вчергове писати про ціноутворення. Я знаю, що відгук опублікований не буде.
Добрий день, шановний Гість. Відгуки публікуються всі, якщо вони не порушують правила даного сайту. Якщо б Ви дійсно були ознайомлені з питанням ціноутворення та законодавством України, то у Вас би не виникало запитань з цього приводу вже десятий раз. Ви дійсно думаєте, що ВАШ продавець за 200 грн гарантує Вам якісні парфуми Pani Walewska?
Добрый день! Купила туалетную воду ECLAT. Это душистая водичка, которая через 15 минут уже не пахнет. А так ведущая расхваливала! Если уж хвалите, то немного меньше надо. Выброшеные деньги!
Добрий день, шановний Гість. Зверніться, будь ласка, з цим питанням на нашу гарячу лінію 0 800 300 130. Або до відділу клієнтського сервісу - 044 39 49 300. Дякуємо, що обираєте нашу компанію.
Добрий ранок. Підкажіть, що саме мали на увазі під текстом "Вже звонила ноль уваги" - щоб зрозуміли в чому суть і код товару, що замовляли, перевіримо, що саме по тремінам доставки та надамо вам розгорнуту відповідь. Дякуємо, що обираєте нашу компанію.
Штучні намиста з бірюзи,малахіту чомусь видаються за натуральні,дуже прикро,на питання чому так ,прикриваються постачальниками,але всі розуміють,що це обман
В даному магазині купила духи il canto. Ведуча наполегливо стверджувала що на них велика скидка і стійкі. Все брехня. Заплатила 499 грн, на іньших сайтах ціна в рази менше, є навіть за 164грн. Після нанесення, вже за години три запаха майже не чути. Розчарована, не раджу.
Добрий день, шановний гість. По-перше, хотілося б пояснити, що питання ціноутворення є завжди досить складним: ви порівнюєте ціни телевізійного магазину і інтернет-магазину, а це зовсім різні за структурою організації. Точніше інтернет-магазин може бути навіть не організацією, а просто фізичною особою і навіть не підприємцем. Ми ж офіційна компанія зі штатом співробітників, з офіційними рахунками. Всі закупівлі і продажі у нас також офіційні, відповідно ми сплачуємо податки, чим підтримуємо бюджет нашої країни. А по-друге: і в ефірі, і в описі товару зазначено, що це не парфуми, а парфумована вода, країна-виробник Франція. Погодьтеся, що навряд чи можна за 164 грн купити парфумовану воду, яка виробляється у Франції. Ми ж завжди можемо підтвердити цей факт. Ми дуже вдячні Вам за Ваш відгук, адже виходячи з інформації від клієнтів ми формуємо нові шляхи для розвитку нашої компанії.
Оператор ТЮСО, повідомив мені, що замовити товар я можу тільки по передплаті. Я все ж замовила жакет мереживний, та зробила передплату коштів. На Укрпошті поміряла цій жакет, та параметри розміра. Розмір не співпав по тому що вказано відправником і він на мене виявився великий. Зразу же повернула товар, назад ТЮСО. Посилку відправник вже отримав, но кошти мені не повертають.... Читати відгук Оператор ТЮСО, повідомив мені, що замовити товар я можу тільки по передплаті. Я все ж замовила жакет мереживний, та зробила передплату коштів. На Укрпошті поміряла цій жакет, та параметри розміра. Розмір не співпав по тому що вказано відправником і він на мене виявився великий. Зразу же повернула товар, назад ТЮСО. Посилку відправник вже отримав, но кошти мені не повертають. Неодноразово дзвонила операторам, мені кажуть що повернення вони не бачуть і щоб я чекала дзвінка менеджера, но до сих пір мені не зателефонували. З моменту повернення товару пройшло вже 6 днів. Як це розуміти?
Недоліки:
Не вірно вказують розміри. Немає зв'язку з менеджерами ТЮСО. Єдиний, вказанний № тел. 0443949300 не працює.
Добрий ранок. 16.05.24 отримали від вас повернення товару, очікуємо заяву на повернення коштів. Після отримання заяви - повернення коштів. Відправка КС УКРпошта займає час, тому повернення може затриматись. Усі заявки залишаються в системі та закриваються у разі вирішення, тому заявка відкрита та в процесі вирішення. Гарного дня.
Да,и ещё одно!До войны я приобрела два комплекта якобы с натуральным аквамарином,себе и дочери.Ведущая с экрана утверждала,что камень натуральный.Потом,через некоторое время появляется тот же комплект точь в точь,только уже озвучено,что камень синтетический)С менеджером было решено,что это недоразумение будет заглажено скидкой на следующий заказ 50%.Потом,якобы был какой то сбой системы и моя скидка просто пропала)))Вот так!Лгуны и обманщики этот салон ТЮСО!Что... Читати відгук Да,и ещё одно!До войны я приобрела два комплекта якобы с натуральным аквамарином,себе и дочери.Ведущая с экрана утверждала,что камень натуральный.Потом,через некоторое время появляется тот же комплект точь в точь,только уже озвучено,что камень синтетический)С менеджером было решено,что это недоразумение будет заглажено скидкой на следующий заказ 50%.Потом,якобы был какой то сбой системы и моя скидка просто пропала)))Вот так!Лгуны и обманщики этот салон ТЮСО!Что можно дальше уже говорить.
Добрий ранок. Знижка у 50% не може бути застосована оператором, у них не має доступу для цього. Щоб скористатись такою знижкою, потрібно оформлювати замовлення в менеджера клієнтського сервісу, що і надав Вам таку знижку. Наберіть 044 39 49 300, це питання буде вирішене, гарного дня. Показати 1 відповідь
Доброго дня. Як це розуміти? В ефірі пропонували масло для тіла троянда ТМ Яка. Початкова ціна 999 грн, в результаті скинули до 499. Ну ок. Напевно, масло супер-пупер, від того і така ціна. Заради цікавості зазирнули на офіційний сайт ТМ Яка - і оппа: точнісінько таке масло пропонують за ... 113 грн. Об'єм такий самий, 150 мл. Як ви це... Читати відгук Доброго дня. Як це розуміти? В ефірі пропонували масло для тіла троянда ТМ Яка. Початкова ціна 999 грн, в результаті скинули до 499. Ну ок. Напевно, масло супер-пупер, від того і така ціна. Заради цікавості зазирнули на офіційний сайт ТМ Яка - і оппа: точнісінько таке масло пропонують за ... 113 грн. Об'єм такий самий, 150 мл. Як ви це поясните?
Добрий день. Для відповіді на ваше питання, напишіть номер вашого замовлення або дату та час, коли бачили даний товар в ефірі. Дати повну відповідь по ціні важко, так як важко повністю пояснити ціноутворення кожного товару. Як мінімум воно вижче, так як про даний товар ви дізнались від нас. Телебачення в рази дорожче від реклами в інтернеті, тому у кожної компанії свої витрити на товар. Дякуємо за розуміння та вибір ТЮСО. Показати 1 відповідь
Скарга.Я-Несина Тетяна Олексіївна,тел.096 189 54 90,зробила замовлення23.11.23р-ковдра"Ліс" і сережки з сапфіру і досі його не отримала.За цей час я 4 рази телефонувала в ТЮСО, щоб прояснити де моє замовлення.Кожного разу відповідали,що"завтра"замовлення відправлять,а мене про це сповістять.Ніхто не телефонував,а замовлення і досі нема.Чому таке недбале ставлення до своїх клієнтів і своєї роботи?Куди мені ще написати,щоб ви відповідально відновились до своїх обов'язків? Читати відгук Скарга.Я-Несина Тетяна Олексіївна,тел.096 189 54 90,зробила замовлення23.11.23р-ковдра"Ліс" і сережки з сапфіру і досі його не отримала.За цей час я 4 рази телефонувала в ТЮСО, щоб прояснити де моє замовлення.Кожного разу відповідали,що"завтра"замовлення відправлять,а мене про це сповістять.Ніхто не телефонував,а замовлення і досі нема.Чому таке недбале ставлення до своїх клієнтів і своєї роботи?Куди мені ще написати,щоб ви відповідально відновились до своїх обов'язків? Прошу дати мені відповідь,наприклад у Вайбер ,або зателефонуйте.
Переваги:
Немає плюсів
Недоліки:
Я не задоволена вашим відношенням до своїх обов'язків.Досі не відправили моє замовлення ,і замовчуєте чому.
Доброго дня, замовлення було відправлене але через те що були збої в мережі "Київстар" повідомлення про прибуття не було доставлене, відправимо Вам його повторно.
Купила ані ані Paris class Tokyo по 299 гривень при умові придбання 2 флаконів ( тобто майже 600 за 2 ) Мало того що як та!; кого аромату взагалі нема ,лише сморід спирту .Про який шлейф розповідають в рекламах ваші " пані " ?! Шлейф чого ! Спирту ? Так він вивітрюється за декілька секунд от вам і весь... Читати відгук Купила ані ані Paris class Tokyo по 299 гривень при умові придбання 2 флаконів ( тобто майже 600 за 2 ) Мало того що як та!; кого аромату взагалі нема ,лише сморід спирту .Про який шлейф розповідають в рекламах ваші " пані " ?! Шлейф чого ! Спирту ? Так він вивітрюється за декілька секунд от вам і весь " аромат " . Ані ані навіть як антисептик не підійде ,оскільки сам спирт з неприємною віддушкою,що свідчить про неякісну сировину . Мало того ,так ще й тюссо продає цю бадягу втричі дорожче ніж в інших магазинах України . Додаю три скріншоти з назвами магазинів ,ціни та наявності товару . Є і за 85 гривень і за 90... Але ж не 299 ?!! Та ще примушують придбати від двох флаконів і тоді ціна буде 299 за один . Завтра в тюссо день народження ,10 років шахрайства . Хочу побажати тюссо щоб більше жодна людина не купляли їхнього непотрібну і жоден покупець не був обманутий цією шайкою! Зара троль тюссо скоренько побіжить писати 3-4 позитивних відгуки щоб реальний відгук від покупця не кидався в очі іншим людям ( по статистиці переважно читають перші 2-3 відгуки і роблять висновки . Тому тролі стараються перекрити реальні відгуки
Добрий день, з цим питанням Ви можете звернутись за номером телефону 0800300130 і залишити заявку, менеджер Вам зателефонує і проконсультує. Гарного дня.
Отримала замовлення,i дуже невдоволена. Туалетная вода Анi Анi нестiйка. Туалетная вода Крокет пiдтiкае i також погано тримаеться запах. Вiд ТЮСО я такого не очiкувала, негарно обманювати.
Доброго дня, підкажіть будь ласка, чи звертались з цим питанням до відділу клієнтського сервісу? Ми не можемо Вас ідентифікувати, тому можете залишити заявку за номером 0800300130 і менеджер Вам зателефонує. Гарного дня!
Купила набор сережок кулон на верёвке застёжка с метала и кальцо лежал месяц в коробке решила одеть на колье проржавела застежка хотя лежал неразу не одевала после такого метала мою кожу обсыпали в области где одела украшение ето жуть пришлось махаться мазью думала что не пройдет ето просто барахло я не довольна
Добрий день. Підкажіть будь ласка, чи звертались Ви у відділ клієнтського сервісу? Якщо ні то зверніться, залиште звернення і менеджер з Вами зв'яжеться для вирішення цього питання. Гарного дня.
Моей маме продали кучу китайского д..ма по цене заоблачной. Серьги, которым красная цена на алиэкспрессе 20-50 грн по 500 грр одни и за 750 другие. И внушили, что медзолото все равно что золото. Мне она подарила браслет типа серебро с иконками, что не выкинуть даже, а в мусорке ему самое место. Просто анодированная серебряным покрытием (сомневаюсь, что даже покрытие серебрянное)... Читати відгук Моей маме продали кучу китайского д..ма по цене заоблачной. Серьги, которым красная цена на алиэкспрессе 20-50 грн по 500 грр одни и за 750 другие. И внушили, что медзолото все равно что золото. Мне она подарила браслет типа серебро с иконками, что не выкинуть даже, а в мусорке ему самое место. Просто анодированная серебряным покрытием (сомневаюсь, что даже покрытие серебрянное) пластмасса. Сделано грубо, кроме того, что вес четко указывает, что это даже не металл, так еще и заусеницы от литья не зачищены. Просто УЖАС. На резинке. И прицепили на него еще и этикетку с промбой, как на драгоценности. Серьги гнутся, что проволока во все стороны - просто скомканные становятся от обычной носки. А моя мамуля полуслепая верить не хочет, что ее там жестко надули. Хочет еще цепочку там по не менее заоблачной цене заказать. Прям плачет. Я даже не буду писать чего тюсо желаю. Скажу только - Бог вам судья, он шельму метит.
Переваги:
Просто ворьё и мошенники
Недоліки:
Все плохо. Блочить мамины заказы отказываются. Конечно напишу пойду заяву в полиции, но им и так есть чем заниматься
Добрий день. На бірці виробу вказано, що основа ювелірний сплав, також ця інформація вказана на екрані. Якщо ведуча, з ваших слів, дала інф., що це однаково із золотом, надайте будь-ласка підтвердження, так як такої інф. не могло бути. Вказано (срібло) через, те, що це сріблястий колір, щоб розуміти відтінок, так як були схожі у продажі. Зверніться, до відділу клієнтського сервісу, по даній ситуації, так як ми не можемо вас ідентифікувати. Дякуємо, за звернення.
Простите,но вы уже не ювелирный салон)Барахолка)Или лучше и точнее спекулянты)Я много лет была вашим клиентом и тысяч 40-50 точно выложила)Тогда хоть доставка была бесплатной,ещё и курьером) Наконец... Читати відгук Простите,но вы уже не ювелирный салон)Барахолка)Или лучше и точнее спекулянты)Я много лет была вашим клиентом и тысяч 40-50 точно выложила)Тогда хоть доставка была бесплатной,ещё и курьером) Наконец то прозрела!Имейте совесть!В такое время для нас всех,вы завышаете цены в 3,5 раза!!!!Товары на всех фото ниже дешевле на сайтах гугла в три-четыре раза!!!А бывает и больше!Вы же оптовый покупатель и вам обходятся Товары дешевле,чем на сайтах инета!Даже если не брать во внимание скидки для вас,любой товар в вашем телемагазине в инете на официальных сайтах производителей и даже перекупщиков на очень много дешевле!!!И даже не знаю,жалеть или удивляться тем,кто вас ещё благодарит за то,что вы их,простите,жёстко,кидаете на деньги)И почему вы удаляете неугодные вам комменты и людей)Что же это за фирма без демократических и открытых принципов?)Да уж)И не надо ведущим с экрана вливать в уши очень душевно,что у вас самые минимальные цены и качество отличное)Враньё!Надо отдать должное Светочке,втюрит,простите,любое д…мо по заоблачной цене и очень душевно))))Имейте достоинство и смелость принимать и критику тоже)А не удалять её,наслаждаясь медовым похвалам сердешных домохозяек на пенсии))))
Решила заказать туалетную воду, более дешёвой подделки ещё не встречала, через неделю пользования остался только запах спирта. Хотя в эфире всегда утверждают что у них только оригинал... Я очень огорчена. Знакома с магазином очень давно. Не хорошо обманывать.
Добрий день. Підкажіть, чи звертались у відділ підтримки покупців? Якщо ні, зверніться. Вашу скаргу ми передамо постачальнику, для можливого вирішення. Підробки не може бути, так як ми напряму співпрацюємо з виробниками усіх парфумів, що у нас є в продажу зараз. Тому варінт, який написано вами, що це підробка, не можливий. Дякуємо за звернення. Гарного дня.
Доброго ранку. За покупцем завжди залишається право вибору. Якщо вас зацікавив товар, але не підходить вартість, ви завжди можете звернутись до відділу клієнтського сервісу тел.: 044 39 49 300 та уточнити, що включено у ціноутворення данорї позиції. Гарного дня.
Шановні глядачі і покупці товарів Тюсо! Розкрийте очі на продукцію яку Вам пропонують! Це не якісний товар, але дорога реклама симпатичною ведучою. Отримавши продукцію Ви оплатите товар і доставку, а повернуть кошти за неякісний товар не зможете. Товар повертаєте поштою на який ФОП Мугла О.В. хоча придбали його в зовсім іншого ФОП ???, а кошти Вам ніхто не верне!!!!... Читати відгук Шановні глядачі і покупці товарів Тюсо! Розкрийте очі на продукцію яку Вам пропонують! Це не якісний товар, але дорога реклама симпатичною ведучою. Отримавши продукцію Ви оплатите товар і доставку, а повернуть кошти за неякісний товар не зможете. Товар повертаєте поштою на який ФОП Мугла О.В. хоча придбали його в зовсім іншого ФОП ???, а кошти Вам ніхто не верне!!!! Ні товара не грошей. Вам будуть вішать на вуха обіцянки про зарахування коштів в рахунок інших придбань.Так прохадить місяць два. А вибрать то нема з чого! Це просто жах. Шановні менеджери по продажам просим буди правдивими. адже все в житті повертається.Зароблені вами такою працею кошти пропадуть. Ви обдурюєте і обкрадаєте і так бідне населення України. ЛЮДИ ДУМАЙТЕ ЩО КУПУЄТЕ!!! І З СПІЛКУЄТЕСЬ
Доброго ранку! З приводу вашого звернення Ви можете звернутись до відділу клієнтського сервісу за номером 0800 210 482 і наші менеджери з радістю допоможуть у вирішенні проблеми. Гарного дня.
Була влітку на співбесіді - одразу після короткої розмови дали тестове завдання, яке потім перенеслося додому. Щоб його отримати довелося нагадати. Після тестового, для надання ОС, зі мною навіть не зв‘язалися.
Один раз решилась заказать колье. В эфире говорите о качественной работе, что всё сделано на высшем уровне. Вот решилась заказать. Доставка шла ровно десять дней, чесно говоря надеялась на лучшее. Сразу когда пришел заказ я хотела проверить всё ли впорядке, но курьер сказал что нельзя. Уже когда я забрала заказ и решила проверить качество, Я ужаснулась. Камни не держались, замок... Читати відгук Один раз решилась заказать колье. В эфире говорите о качественной работе, что всё сделано на высшем уровне. Вот решилась заказать. Доставка шла ровно десять дней, чесно говоря надеялась на лучшее. Сразу когда пришел заказ я хотела проверить всё ли впорядке, но курьер сказал что нельзя. Уже когда я забрала заказ и решила проверить качество, Я ужаснулась. Камни не держались, замок не застёгивается, центральный камень был разбит, сама цепочка цеплялась за кожу, в некоторых местах даже отсутствовали камни. За что я платила деньги?! Вот такой подарочек Я получила к новому году!! Ужас, не советую другим попадатся на этот крючок!!!
Доброго дня! З приводу доставки обов'язково наддамо інформацію до кур’єрської служби. На рахунок замовлення Ви можете звернутись до відділу клієнтського сервісу за номером 044-39-49-300 і наші менеджери з радістю допоможуть у вирішенні проблеми.
Отримали замовлення, жахнулись від якості покрою, та рівності швів даного товару! Розміри постілі взагалі не відповідали жодним стандартам! Шви були зигзагоподібними, краї як з п,Яну різані. Нема слів! За,язувались з менеджером, дивну відповідь отримали: - Постіль поверненню не підлягає. - Дякую за розуміння???? То давайте під таким гаслом просто шмати за 500 грн людям продавати! А де гарантія... Читати відгук Отримали замовлення, жахнулись від якості покрою, та рівності швів даного товару! Розміри постілі взагалі не відповідали жодним стандартам! Шви були зигзагоподібними, краї як з п,Яну різані. Нема слів! За,язувались з менеджером, дивну відповідь отримали: - Постіль поверненню не підлягає. - Дякую за розуміння???? То давайте під таким гаслом просто шмати за 500 грн людям продавати! А де гарантія якості? Де дотримання прав споживачів?. Що це за розмови?!
Недоліки:
Неякісна робота, повна відсутність відповідальності за проданий товар!
Доброго дня! Дякуємо за наданий відгук. Постільна білизна входить в категорію товару яка не підлягає обміну і поверненню після оплати згідно ЗУ. (Відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172, включає в себе: білизна постільна ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
Доброго дня ! Декілька років користуюся послугами компанії тюсо , таких особливих скарг не було ... наоборот , та нещодавно замовила парфумовану воду дві одиниці 40523 за них заплатила 1258,20 ; коли розпакувала то одна з них була розбита корок з дозатором був окремо : не пройшло 5 хв як я зразу позвонила в компанію все розповіла і сказали... Читати відгук Доброго дня ! Декілька років користуюся послугами компанії тюсо , таких особливих скарг не було ... наоборот , та нещодавно замовила парфумовану воду дві одиниці 40523 за них заплатила 1258,20 ; коли розпакувала то одна з них була розбита корок з дозатором був окремо : не пройшло 5 хв як я зразу позвонила в компанію все розповіла і сказали що менеджер зв’яжиться . Менеджер подзвонив і сказав що треба дивитися перед тим як оплачувати , і компанія відмовляється повертати кошти;а що я могла побачити коли парфуми були запечатані і пошкоджень не було видно і політика компанії недозволяє розпаковувати парфуми ,мені так обідно ...,купила кота в мішку
Дивлюсь тюсо на телеканалі Індиго 3 .12 2021.Ведуча презентує парфуми Ремі Маркус 50 мл.Для чого обманювати людей?! Це парфуми масмаркет а ведуча озвучує як елітні! Крім того вартість на парфуми завищена!! На відомих українських сайтах вони коштують 568гр.за 50мл.
Доброго ранку! Нажаль ми не в змозі відповідати за ціноутворення в інших магазинах. Тому надати повноцінну відповідь та коментар можливості немає. Виходячи з того, що ціноутворення залежить від багатьох факторів, в які входить можливість встановлення кінцевої вартості товару самим продавцем, але зі своєї сторони компанія ТЮСО відповідає якістю запропонованих товарів. Вибір де придбати залишається завжди за покупцем. Гарного дня, дякуємо за Ваш коментар.
Доброго дня! По таким питанням Ви можете звертатися до клієнтського сервісу за номером 044-39-49-300. Менеджер Вам допоможе в вирішенні питання. Дякуємо!
Ужасная шарага. Впаривают полный бутор. Даже на экране крупным планом видно, что вместо камней пластмасса, в лучшем случае стекло. А какая же подлая ведущая. Она так надменно с экрана рекламирует этот хлам. Бог все видит.
Доброго ранку! Дуже шкода що Вам не сподобався наш асортимент, але навіть професійний ювелір через телеекран не може визначити яке каміння в прикрасі, у нас є повна можливість перевірити до моменту оплати будь-яке замовлення, кожен вибирає для себе що подобається йому. У компанії ТЮСО велика кількість задоволених покупців і ми безмежно цьому раді. Дякуємо за відгук!
нет просто ни каких слов чтоб высказать свое недовольство к сотрудникам тюссо в том числе и ведущюю если мне кто не верит посмотрите сами я хотела заказать кольцо оберег 25розмера ведущая утверждала что есть с10по30в результате макси 23 яВиктория Александровна если кто забыл я позвонила в десятый раз после эфира заказать после слов ведущей в надежде заказать кольцо но увы... Читати відгук нет просто ни каких слов чтоб высказать свое недовольство к сотрудникам тюссо в том числе и ведущюю если мне кто не верит посмотрите сами я хотела заказать кольцо оберег 25розмера ведущая утверждала что есть с10по30в результате макси 23 яВиктория Александровна если кто забыл я позвонила в десятый раз после эфира заказать после слов ведущей в надежде заказать кольцо но увы ответ один и тотже так скажите как можно верить словам ведущей если это вранье хотела взамен заказать другую печатку 25р.мне сказали оплатить на перед чтоб у них бяла уверенность что я ее заберу вопрос а какую вы даете уверенность в качестве товара китайскую пломбу или ваш розпечатанный типа бренд как я могу знать ?ни как
Здравствуйте! Чтобы мы смогли решить этот вопрос - укажите, пожалуйста, свой контактный номер или перезвоните в сектор клиентского сервиса: 044 39 49 300. Спасибо!
Телевізійний Салон №1 в Україні, що вже протягом багатьох років впевнено тримається на позиції лідера серед вітчизняних телемагазинів. Колекція ТЮСО налічує понад 100 000 ювелірних виробів, одягу, парфумів та аксесуарів, котрі вражають своєю красою і унікальним дизайном. Завдяки широкому асортименту, бездоганному сервісу, відданості своїй справі та вірності головним цінностям ТЮСО... детальніше
Відповідь представника підтвердила що в тюсо вам не тільки продадуть не якісний товар
філахто Спиридона Тримифунтского тюсо
Щодо сертифікату, то він є і на фашому фото його видно) Це документ від офіційного представника!
Уся інша інформація, що вказана вами не відповідає дійснойсті. Не зрозуміло навіщо купувати у нас, якщо для вас головним чинником є ціна і ви знайшли дешевше? Для чого зробили замовлення та придбали? Щоб зробити негативний відгук, скоріш за все.
Вдячні за увагу до найпопулярнішого телемагазину України.
Наступні відгуки будемо сприймати як похвалу, бо ми на вірному шляху (жодного негативного відгуку по даному товару не має, вже декілька місяців демонструємо і все добре з ним, а у вас прям як хтось пошкодив силует).
Коли пишете негативний відгук, ми знаємо, що вже на крок попереду) Показати 1 відповідь
портативный вентилятор
Купила собі "шкіряні" туфлі
Потріскана шкіра
Я не подивилась на пошті так як звикла довіряти ТЮсо
Всі товари що вони продають ціни завищені
Якщо повидитись в інтернеті завжди можно знайти дешевше
Не рекомендую
Ми на ринку вже більше 12 років і завжди несемо відповідальність перед своїми клієнтами. Як і в будь-якій компанії, у нас також можуть траплятись випадки отримання від постачальників бракованого товару. Для того, щоб убезпечити своїх клієнтів, ми при оформленні кожного замовлення озвучуємо, що "перед оплатою, будь ласка, перевірте, наявність та цілісність товару", адже ніхто не застрахований від пошкоджень навіть під час транспортування. І навіть, якщо Ви не перевірили перед оплатою, Ви завжди можете звернутись на нашу гарячу лінію 0 800 300 130 або ж до відділу клієнтського сервісу - 044 39 49 300 для вирішення подібних ситуацій. Галина Миколаївна, Ви наш постійний клієнт з 2018 року, і це єдиний випадок з усіх Ваших замовлень, коли Ви залишились незадоволені. Наразі ми з Вами вирішили питання в телефонному режимі і більше подібних ситуацій ми не допустимо. Дякуємо Вам за відгук, адже саме завдяки відгукам наших клієнтів ми знаходимо шляхи ставати кращими і розвиватись.
Дуже погано
Відгуки публікуються всі, якщо вони не порушують правила даного сайту.
Якщо б Ви дійсно були ознайомлені з питанням ціноутворення та законодавством України, то у Вас би не виникало запитань з цього приводу вже десятий раз. Ви дійсно думаєте, що ВАШ продавець за 200 грн гарантує Вам якісні парфуми Pani Walewska?
Вода на 15 минут
Дуже довга доставка. Я напевно і не буду забирати посилку .
Штучні намиста
Дуже завишають ціни
Зробила передплату за товар. Товар повернула. Кошти не повертають.
16.05.24 отримали від вас повернення товару, очікуємо заяву на повернення коштів. Після отримання заяви - повернення коштів.
Відправка КС УКРпошта займає час, тому повернення може затриматись.
Усі заявки залишаються в системі та закриваються у разі вирішення, тому заявка відкрита та в процесі вирішення.
Гарного дня.
Обманывают
Ціни завищені
Для відповіді на ваше питання, напишіть номер вашого замовлення або дату та час, коли бачили даний товар в ефірі.
Дати повну відповідь по ціні важко, так як важко повністю пояснити ціноутворення кожного товару.
Як мінімум воно вижче, так як про даний товар ви дізнались від нас. Телебачення в рази дорожче від реклами в інтернеті, тому у кожної компанії свої витрити на товар.
Дякуємо за розуміння та вибір ТЮСО. Показати 1 відповідь
Скарга на ваше відношення до
Читати відгук Скарга.Я-Несина Тетяна Олексіївна,тел.096 189 54 90,зробила замовлення23.11.23р-ковдра"Ліс" і сережки з сапфіру і досі його не отримала.За цей час я 4 рази телефонувала в ТЮСО, щоб прояснити де моє замовлення.Кожного разу відповідали,що"завтра"замовлення відправлять,а мене про це сповістять.Ніхто не телефонував,а замовлення і досі нема.Чому таке недбале ставлення до своїх клієнтів і своєї роботи?Куди мені ще написати,щоб ви відповідально відновились до своїх обов'язків?
Прошу дати мені відповідь,наприклад у Вайбер ,або зателефонуйте.
Шахраї продають неякісну продукцію в тридорошо
Хочу побажати тюссо щоб більше жодна людина не купляли їхнього непотрібну і жоден покупець не був обманутий цією шайкою!
Зара троль тюссо скоренько побіжить писати 3-4 позитивних відгуки щоб реальний відгук від покупця не кидався в очі іншим людям ( по статистиці переважно читають перші 2-3 відгуки і роблять висновки . Тому тролі стараються перекрити реальні відгуки
Гарного дня.
ТЮСО незадоволення
Купила набор украшений
Підкажіть будь ласка, чи звертались Ви у відділ клієнтського сервісу? Якщо ні то зверніться, залиште звернення і менеджер з Вами зв'яжеться для вирішення цього питання.
Гарного дня.
Просто мошенники
На бірці виробу вказано, що основа ювелірний сплав, також ця інформація вказана на екрані.
Якщо ведуча, з ваших слів, дала інф., що це однаково із золотом, надайте будь-ласка підтвердження, так як такої інф. не могло бути. Вказано (срібло) через, те, що це сріблястий колір, щоб розуміти відтінок, так як були схожі у продажі.
Зверніться, до відділу клієнтського сервісу, по даній ситуації, так як ми не можемо вас ідентифікувати.
Дякуємо, за звернення.
Просто обман
Туалетная вода
Підкажіть, чи звертались у відділ підтримки покупців?
Якщо ні, зверніться. Вашу скаргу ми передамо постачальнику, для можливого вирішення.
Підробки не може бути, так як ми напряму співпрацюємо з виробниками усіх парфумів, що у нас є в продажу зараз. Тому варінт, який написано вами, що це підробка, не можливий.
Дякуємо за звернення.
Гарного дня.
Вышиванки на Тюссо
За покупцем завжди залишається право вибору.
Якщо вас зацікавив товар, але не підходить вартість, ви завжди можете звернутись до відділу клієнтського сервісу тел.: 044 39 49 300 та уточнити, що включено у ціноутворення данорї позиції.
Гарного дня.
Повернення коштів за неякісний товар
Отримавши продукцію Ви оплатите товар і доставку, а повернуть кошти за неякісний товар не зможете. Товар повертаєте поштою на який ФОП Мугла О.В. хоча придбали його в зовсім іншого ФОП ???, а кошти Вам ніхто не верне!!!!... Читати відгук Шановні глядачі і покупці товарів Тюсо! Розкрийте очі на продукцію яку Вам пропонують! Це не якісний товар, але дорога реклама симпатичною ведучою.
Отримавши продукцію Ви оплатите товар і доставку, а повернуть кошти за неякісний товар не зможете. Товар повертаєте поштою на який ФОП Мугла О.В. хоча придбали його в зовсім іншого ФОП ???, а кошти Вам ніхто не верне!!!! Ні товара не грошей. Вам будуть вішать на вуха обіцянки про зарахування коштів в рахунок інших придбань.Так прохадить місяць два. А вибрать то нема з чого! Це просто жах.
Шановні менеджери по продажам просим буди правдивими. адже все в житті повертається.Зароблені вами такою працею кошти пропадуть. Ви обдурюєте і обкрадаєте і так бідне населення України.
ЛЮДИ ДУМАЙТЕ ЩО КУПУЄТЕ!!! І З СПІЛКУЄТЕСЬ
З приводу вашого звернення Ви можете звернутись до відділу клієнтського сервісу за номером 0800 210 482 і наші менеджери з радістю допоможуть у вирішенні проблеми.
Гарного дня.
Співбесіда
Ужас, как так можно?!
Вот такой подарочек Я получила к новому году!!
Ужас, не советую другим попадатся на этот крючок!!!
З приводу доставки обов'язково наддамо інформацію до кур’єрської служби. На рахунок замовлення Ви можете звернутись до відділу клієнтського сервісу за номером 044-39-49-300 і наші менеджери з радістю допоможуть у вирішенні проблеми.
Неякісне пошиття постільної білизни
Розміри постілі взагалі не відповідали жодним стандартам! Шви були зигзагоподібними, краї як з п,Яну різані. Нема слів!
За,язувались з менеджером, дивну відповідь отримали:
- Постіль поверненню не підлягає.
- Дякую за розуміння????
То давайте під таким гаслом просто шмати за 500 грн людям продавати! А де гарантія... Читати відгук Отримали замовлення, жахнулись від якості покрою, та рівності швів даного товару!
Розміри постілі взагалі не відповідали жодним стандартам! Шви були зигзагоподібними, краї як з п,Яну різані. Нема слів!
За,язувались з менеджером, дивну відповідь отримали:
- Постіль поверненню не підлягає.
- Дякую за розуміння????
То давайте під таким гаслом просто шмати за 500 грн людям продавати! А де гарантія якості?
Де дотримання прав споживачів?. Що це за розмови?!
Дякуємо за наданий відгук. Постільна білизна входить в категорію товару яка не підлягає обміну і поверненню після оплати згідно ЗУ.
(Відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172, включає в себе:
білизна постільна
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
Розчарована ...
Обман телеглядачів!!!
Нажаль ми не в змозі відповідати за ціноутворення в інших магазинах. Тому надати повноцінну відповідь та коментар можливості немає. Виходячи з того, що ціноутворення залежить від багатьох факторів, в які входить можливість встановлення кінцевої вартості товару самим продавцем, але зі своєї сторони компанія ТЮСО відповідає якістю запропонованих товарів.
Вибір де придбати залишається завжди за покупцем.
Гарного дня, дякуємо за Ваш коментар.
Купили комплект кольцо 37074.камень выпал на другой день.это просто брак.
По таким питанням Ви можете звертатися до клієнтського сервісу за номером 044-39-49-300.
Менеджер Вам допоможе в вирішенні питання.
Дякуємо!
Лохотрон за наши деньги
Дуже шкода що Вам не сподобався наш асортимент, але навіть професійний ювелір через телеекран не може визначити яке каміння в прикрасі, у нас є повна можливість перевірити до моменту оплати будь-яке замовлення, кожен вибирає для себе що подобається йому. У компанії ТЮСО велика кількість задоволених покупців і ми безмежно цьому раді.
Дякуємо за відгук!
это не уважение
Чтобы мы смогли решить этот вопрос - укажите, пожалуйста, свой контактный номер или перезвоните в сектор клиентского сервиса: 044 39 49 300. Спасибо!
Жаль денег